1 צפייה בגלריה
את לא עושה בדיקת רקע לעובדים שלך? קים קרדשיאן
את לא עושה בדיקת רקע לעובדים שלך? קים קרדשיאן
את לא עושה בדיקת רקע לעובדים שלך? קים קרדשיאן
(gettyimages)
הגברים ששדדו את קים קרדשיאן (35) בתחילת השבוע עדיין לא נתפסו, אבל זה לא מונע מהרשת לשחק "החשוד המיידי", ולנסות לטפול את האשמה על כל אדם שבא איתה במגע אי פעם. משטרת פריז סבורה שהשודדים זכו לעזרה מבפנים כיוון שתפסו את קימי ברגע נדיר בו הייתה לגמרי לבדה, והאצבע המאשימה מופנית עכשיו כלפי פסקל דובייר (43), שומר הראש של קרדשיאן, הנמצא בחובות של יותר ממיליון דולר. סיבה טובה לגנוב קצת תכשיטים, לא?
האתר "דיילי מייל" דיווח שדובייר הגיש בקשה לפשיטת רגל ב-22 ביולי בגרמניה, ארץ הולדתו. עורך הדין שממונה על תיק פשיטת הרגל אמר לאתר ש"מדובר בסכום גדול מאוד וישנם תובעים רבים. אני לא יכול לנקוב בסכום מדויק, אבל זה הרבה". אם זה לא מספיק חשוד, המאבטח מחק כל אזכור של בנות המשפחה הטראשית מחשבונותיו ברשתות החברתיות.
פסקל עמד לצידה של קים בדיוק לפני שבוע, כשהגיעה לפריז וגבר חצוף ניסה לנגוס בישבנה ,אולם ברגע האמת, בו התמודדה עם חבורת שודדים רעולי פנים - המאבטח בילה במועדון לילה. הוא חזר לסוויטה רק לאחר שסימון, חברתה של קרדשיאן, התקשרה אליו. למרבה הצער, הוא הגיע לזירה שתי דקות אחרי שהגנבים ברחו עם השלל. חברים של קימי סיפרו לאתר שהיא אינה מאשימה אותו באירוע המצער, אבל לנו זה נראה קצת פישי. האם חובותיו של דובייר יוחזרו בקרוב באופן מסתורי? נמשיך לעקוב.
A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian)
on Oct 2, 2016 at 10:24am PDT