2 צפייה בגלריה
התגעגענו אליך! קים קרדשיאן מתקמבקת
התגעגענו אליך! קים קרדשיאן מתקמבקת
התגעגענו אליך! קים קרדשיאן מתקמבקת
אחרי שהעולם עצר את נשימתו והמתין בסבלנות במשך חודש שלם - זה סוף סוף קרה: קים קרדשיאן (36), מלכת הרשתות החברתיות ושליטת הלייקים של היקום, שברה שתיקה והעלתה תמונה לחשבון הפייסבוק שלה. קימי, שנעלמה מהרדאר מאז שנשדדה באכזריות בתחילת החודש שעבר, חלקה תמונה עם פרסומת ממש לא סמויה למותג LuMee, שמייצר כיסויים לסמארטפונים.
מיד לאחר שהעלתה את התמונה, קימי גם חלקה לינקים לאתר שלה, שם המליצה על פריטים שיעזרו לקוראים להרכיב תחפושת האלווין ברגע האחרון. בלינק השני, שהוביל גם הוא לאתר שלה, חיכה סרטון שמתעד את קים ואחותה קורטני, בליל כל הקדושים של שנת 1982, עליו הגיבה קורטני: "זה כיף שיש לנו כל כל הרבה סרטונים מהילדות. אבא אהב לצלם אותנו. הסרטון הזה צולם בהאלווין ולהביט בו מעלה זכרונות נהדרים. זה די ברור שהיה לי איזה קטע עם וונדר וומן במשך כמה שנים טובות".
קימי, לעומת אחותה הגדולה, בחרה להתחפש לדלעת. רוברט, אביהן המנוח, נשמע ברקע כשהוא אומר "אוקטובר 1982. קורטני בת שלוש וחצי וקימברלי בת שנתיים". כזכור, האב רוברט מת ממחלת הסרטן בשנת 2003 ואתמול (ב') דווח שקים לא תגיע לאירועהזיכרון השנתי שנערך לכבודו, בגלל שהיא עדיין לא התגברה על הטראומה. "היא עברה חוויה טראומטית מאוד והמצב לא טוב. יש לה דברים לעבוד עליהם, אבל יכול להיות שהיא תבוא", מסר איש יחסי הציבור של האירוע.
בשבוע שעבר יצאה קימי לקנות גלידה בלוס אנג'לס עם ידידה הקרוב ג'ונתן צ'אבן, ולא נראתה במיטבה. גם הבחירה בפייסבוק כפלטרפורמה להעלות בה תכנים תמוהה למדי, כי רוב כוחה של קרדשיאן נמצא בטוויטר, אינסטגרם וסנאפצ'ט. אבל היי, אנחנו לא מתלוננים חלילה וכל אות חיים מהכוכבת הטראשית הוא מבורך בעינינו. שלא יגמר לעולם.
2 צפייה בגלריה
מקווים שאת מרגישה טוב יותר
מקווים שאת מרגישה טוב יותר
מקווים שאת מרגישה טוב יותר
(צילום: gettyimages)