2 צפייה בגלריה
מהר, שמישהו יתקשר לדונה. שאנון דוהרטי וג'ני גארת'
מהר, שמישהו יתקשר לדונה. שאנון דוהרטי וג'ני גארת'
מהר, שמישהו יתקשר לדונה. שאנון דוהרטי וג'ני גארת'
(gettyimages)
לפני קצת יותר משנה חשפה שאנון דוהרטי (45) שהיא חולה בסרטן השד .מאז, מקפידה השחקנית לתעד את הטיפולים הרפואיים שהיא עוברת ברשתות החברתיות ומדברת על המחלה בפתיחות ראויה להערצה. הקולגה לשעבר ג'ני גארת', שגילמה את קלי ב"בוורלי הילס 90210", החליטה להשתמש באינסטגרם כדי לתמוך בשאנון, ולגרום לנו לפרץ נוסטלגיה.
גארת' העלתה תמונה עם הכיתוב "תילחמי כמו ברנדה", והוסיפה טאץ' אישי מרגש. "לאחותי שאנון, האישה החזקה ביותר שהכרתי אי פעם, אז ועכשיו. פעם הייתי מאוימת מהאישיות שלך, ועכשיו אני חשה כלפיה יראת כבוד. לימדת אותי להגיד את אשר על ליבי ולא לפחד מהכוח שלי. אני מודה על כך שהאני הצעירה זכתה להיות חברה שלך, ובעיקר על כך שגם האני המבוגרת. החלק הטוב של המסע המטורף הזה עדיין לפנינו. אני אוהבת אותך".
2 צפייה בגלריה
תילחמי כמו ברנדה
תילחמי כמו ברנדה
תילחמי כמו ברנדה
בחודש פברואר האחרון סיפרה שאנון שלא תוכל להביא ילדים לעולם, ולפני שלושה חודשים חשפה שהסרטן התפשט לבלוטות הלימפה. למרות הטיפולים הקשים, השחקנית מקפידה לשמור על אופטימיות ולהתרכז במשפחתה ובבעלה, הצלם קורט איסווארינקו. "לא הייתי יכולה לעבור את זה בלי בעלי. הנישואים שלנו תמיד היו חזקים, אבל המחלה הפכה אותם לחזקים פי אלף. הוא מעולם לא פספס כימותרפיה, או נעדר ביום בו הרגשתי רע".
אין זו הפעם הראשונה שדוהרטי מקבלת חיזוקים משחקנים שעבדו לצידה. גם ג'ייסון פריסטלי, שגילם את אחיה של בתוכנית המיתולוגית, שלח חיזוקים לקולגה לשעבר. "התמונות שהיא פרסמה ובהן היא מגלחת את ראשה אמיצות מאוד. שאנון בחורה חזקה ולוחמת קשוחה, ואני יודע שהיא תעבור את הקרב הזה ותהיה בסדר", סיפר לאתר "Entertainment Tonight". אנחנו מחזיקים אצבעות.