3 צפייה בגלריה
מין מצא את מינו. צ'ארלי שין וברוק מולר
מין מצא את מינו. צ'ארלי שין וברוק מולר
מין מצא את מינו. צ'ארלי שין וברוק מולר
(gettyimages)
ברוק מולר (39), אשתו לשעבר של צ'ארלי שין (51), אושפזה לאחר שסבלה מהתקף פסיכוטי והיכתה את ילדיהם המשותפים, התאומים מקס ובוב בני השבע. תחילת הפרשה העצובה ביום שלישי האחרון, אז הגיעה מולר לבר בסולט לייק סיטי כשהיא יחפה ומלווה בילדיה ובאומנת שלהם. עד ראיה שנכח במקום סיפר לאתר TMZ שברוק נראתה "פרועה", וניסתה לשנורר סיגריות מהמבלים במקום.
מסיבה שטרם התבררה, מולר והאומנת נקלעו לריב שגלש לפסים פיזיים. אנשים שנכחו במקום קראו למשטרה, וסיפרו שברוק שתתה במהירות וחיפשה בית מלון בו תוכל ללון באיזור. היא הזדהתה כאשתו לשעבר של שין, נתנה את מספר הטלפון שלו לאחד המבלים וביקשה שיתקשר לשחקן ויעדכן אותו בנעשה. המשטרה המקומית פתחה בחקירה, ושין מסר הצהרה קצרה: "אני רק מנסה להביא את הילדים שלי למקום בטוח. אין לי עוד פרטים על המקרה".
3 צפייה בגלריה
מה קרה לך?
מה קרה לך?
מה קרה לך?
(gettyimages)
בהמשך, השוטרים ניסו להתקשר לברוק, אולם לא הצליחו להשיג אותה ולגלות לאן לקחה את התאומים. בבוקר יום רביעי, התקשר גבר אלמוני למשטרה, ודיווח על אישה שנראית כמו מולר כשהיא מכה שני ילדים ברכבה בתוך מתקן לשטיפת מכוניות. ברוק הצליחה להימלט מהמקום, לא לפני שהתפרעה גם שם. אדם שנכח במקום סיפר שהיא נראתה תחת השפעת סמים, ולא הפסיקה לצעוק. מקס ובוב ישבו באוטו כשהם לבושים בפיג'מות, בכו והתחננו בפני הגבר שלא יתקשר למשטרה, "כי הם יקחו לנו את אמא".
כוחות ההצלה פתחו בחיפושים נרחבים אחרי רכבה והילדים הוגדרו כנעדרים. אחרי כמה שעות דרמטיות, השוטרים הצליחו לתפוס את מולר, והיא נלקחה לבית החולים. אמה שוחחה עם השוטרים וסיפרה להם שבתה אינה יציבה מבחינה נפשית. לאחר בדיקה הוחלט לאשפזה במחלקה הפסיכיאטרית, והילדים נמסרו לבן משפחה.
ברוק וצ'ארלי היו נשואין בין השנים 2008 ל-2011. מאז הגירושים, מולר התמודדה עם התמכרויות לסמים ואלכוהול. לפני שלוש שנים מחלקת הרווחה בלוס אנג'לס הוציאה את הילדים מחזקתה של ברוק, והעבירו אותם לדניס ריצ'ארדס, אקסית נוספות של שין. בוב ומקס הוחזרו לביתם לאחר מספר חודשים, אולם נראה שכעת המשפחה המעורערת עומדת בפני פרידה נוספת.
3 צפייה בגלריה
בימים יפים יותר
בימים יפים יותר
בימים יפים יותר
(gettyimages)