לפני חודש חשף השחקןוהבמאי בן סטילר שהוא חלה בסרטן הערמונית ואתמול (ג'), בראיון טלוויזיוני ראשון מאז, הוא הגיע ל-Today show עם מאט לאוור, ועדכן כי הוא רשמית נקי מסרטן. "זה עולם חדש לגמרי ואתה צריך ללמוד אותו בעצמך. עבורי, זה היה לגלות מהן האופציות שלי".
השחקן בן ה-50 שהגיע לתכנית עם רופאו, ד"ר אדוארד שייפר, חשף כי הוא עבר ניתוח להסרת הערמונית ביוני 2014. "שלומי מצוין. הייתי בר מזל כי הטיפול בי כלל רק ניתוח וזה היה סוף הסיפור". רופאו הוסיף כי זה לא כל כך פשוט עבור כולם, "זה לא רק הניתוח, לגברים יכולה להיות בעיה עם מתן שתן ועם התפקוד המיני אחרי טיפול בסרטן הערמונית. מה שאנחנו עושים כיום, זה להציע טיפול טוב יותר לתקופה שאחרי". על כך אמר השחקן בכנות: "כששואלים אותך אם אתה רוצה לחיות או אם אתה רוצה להמשיך ולקיים יחסי מין בצורה תקינה, זה מעורר שאלה אמיתית. אני העדפתי להיפטר מהסרטן ולראות מה יקרה, ולמזלי הכל קול", אמר סטילר והתייחס ליכולותיו.
השחקן אובחן ביוני 2014 ובספטמבר של אותה שנה הוא כבר היה נקי מסרטן, וביקש לעורר מודעות לבדיקת סרטן הערמונית שהוא מאמין שהצילה את חייו, כי עזרה למחלה להתגלות מוקדם.