2 צפייה בגלריה
מאמי, את צריכה חופשה. סלמה בלייר
מאמי, את צריכה חופשה. סלמה בלייר
מאמי, את צריכה חופשה. סלמה בלייר
(gettyimages)
השחקנית סלמה בלייר (44) כיכבה במספר שוברי קופות בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, ומאז הספיקה להתמכר לסמים ולאלכוהול ולעבור התמוטטויות עצבים פומביות. האחרונה שבהן אירעה בחודש יוני האחרון, בזמן שבלייר חזרה עם בנה בן הארבע, ארתור, מחופשה. סלמה חוותה התקף פסיכוטי במטוס ועד ראיה סיפר למגזין "People" שבלייר "ערבבה כדורים עם אלכוהול, התחילה לבכות במטוס ולספר שאחד הגברים שיושבים שם שרף את איברי המין שלה, שהוא מרעיב אותה ועומד להרוג אותה".
היא אושפזה, טופלה ושוחררה, אולם אם לשפוט לפי חשבון האינסטגרם שלה, הפעם הבאה נמצאת ממש מעבר לפינה. אתמול (ש') העלתה השחקנית תמונה בה היא נראית בוכה, כי נסעה מתחנת הדלק כשפיית התדלוק עדיין מחוברת למכונית. "הראש שלי עדיין הולם. נסעתי מתחנת דלק כשהפיה עדיין מחוברת למכונית. הלקו אותי כי לבשתי פרווה, אבל זה היה מוזר כי זו הייתה פרווה של דובון צעצוע. ואז שילמתי על הפיה השבורה, אז טנק דלק עלה לי יותר מ-500 דולרים".
A video posted by Selma Blair (@therealselmablair)
on Feb 3, 2017 at 4:01pm PST
בלייר המשיכה את המונולוג ההזוי. "הרגשתי נורא על כך שדעתי נעדרה ממני. אחר כך פרצתי בבכי מול הבריסטה אחרי שהזמנתי, וגרמתי לכולם אי נוחות. אני עדיין בוכה. האוכל של הכלב נגמר. גם הכדורים נגד כאב הראש. האם מישהו יכול לומר לי שזה יעבור?". ובכן, עם הטיפול הנכון זה לגמרי יעבור.
2 צפייה בגלריה
רק בריאות
רק בריאות
רק בריאות
(gettyimages)