7 צפייה בגלריה
עברה עליהם שנה קשה
עברה עליהם שנה קשה
עברה עליהם שנה קשה
חג הפסח בנוי כל כולו סביב המחשות לסבל של העם היהודי. בניגוד לחגים אחרים, מנהגי החג מספקים לנו חוויה רב-חושית שכוללת גם קערה מסורתית ובתוכה מאכלים שיעזרו לנו להרגיש את מה שבני ישראל הרגישו במצרים - עצירות, מסתבר. בין הביצה, לעוף, לחרפס ולחרוסת, שוכן לו המרור, שאמור לעשות לנו רע על הלב (ובפה). אבל מה אתם יודעים, לא רק אנחנו סובלים כל הזמן, וגם הסלבס הגדולים בעולם אכלו מרור השנה.

שוד, שבר ורייטינג: משפחת קרדשיאן

7 צפייה בגלריה
קחו איזו שנת שבתון
קחו איזו שנת שבתון
קחו איזו שנת שבתון
השנה האחרונה הייתה קשה מאוד עבור בנות משפחת קרדשיאן, שאכלו מרורים בחייהן האישיים והמקצועיים גם יחד. טוב, כמעט כל בנות המשפחה, כי קנדל הייתה חכמה מספיק כדי להתרחק מקן הקוקייה ולדגמן עבור כל מעצב שהציע לה חדר במלון שנמצא הרחק מבית אמה. קים קרדשיאן נשדדה באלימות בזמן ששהתה בשבוע האופנה בפריז, וסבלה מטראומה חמורה שגרמה לה לרדת למחתרת .אם חשבתם שהנחמה תגיע מבעלה קניה ווסט - טעיתם. הראפר סבל מהתמוטטות עצבים מתוקשרת ואושפז בבית החולים לשבוע. עם שחרורו, שמועות על גירושים החלו לצוץ מכיוון אחוזתם המפוארת של בני הזוג, אולם קימי מיהרה לשוב לרשתות החברתיות ולמלא אותן בתמונות משפחתיות מאושרות. נגיד שאנחנו מאמינים לה.
בן המשפחה השני בסולם הדרמה הוא רוב, האח שהפך לכבשה שחורה ברגע שהתחיל להשמין. רוברט פצח במערכת יחסים הרסנית עם בלאק צ'יינה, והשניים הספיקו להתארס ולהביא לעולם בת שזכתה לשם דרים. מאז, הם נפרדים וחוזרים על בסיס יומי, ולא שוכחים לטנף זו על זה ברשתות החברתיות, וצ'יינה כינתה אותו "שמן עצלן". רוב, מצידו, טוען שהיא מונעת ממנו לפגוש את דרים הקטנה, שללא ספק תזדקק לפסיכולוג צמוד כשתגדל.
7 צפייה בגלריה
גיף קריס ג'נר
גיף קריס ג'נר
גיף קריס ג'נר
הבאה בתור היא קורטני קרדשיאן, שניסתה לתת צ'אנס נוסף לסקוט דיסיק. אחרי מערכת יחסים שנמשכה למעלה מעשור וכללה שלושה ילדים משותפים, פרידות, בגידות וביקורים תכופים במכוני גמילה ,קורטני החליטה לחזור לאקס והשניים נראו צמודים במיוחד. סקוט הצטרף לחופשה של בנות המשפחה בקוסטה ריקה, אולם הבילוי הרומנטי למחצה הפך לסיוט לאחר שהתברר שדיסיק הביא בת זוג אחרת לנופש, ושיכן אותה בבית מלון אחר מזה שבו שהה עם קורטני. אחרי שהתרגיל המלוכלך התגלה, הלורד עזב את החופשה בחופזה ותועד כשהוא מתמזמז עם נשים רנדומליות במיאמי. רומנטי.
קריס ג'נר נפרדה מבן הזוג קורי גאמבל אחרי שנתיים של זוגיות כדי להקדיש יותר זמן לבנותיה המעורערות, שם קוד לכך שהרייטינג של תוכנית הריאלטי צונח, והיא צריכה לחשוב על פרובוקציות חדשות שירימו אותה מתחתית הטבלה. הימור שלנו: זה ייגמר במוות של רוב. אם משווים אותה לבני המשפחה האחרים, לקיילי ג'נר הייתה שנה מופלאה שכללה הכנסות של מיליונים מאימפריית הקוסמטיקה שהקימה. מצד שני, היא עדיין מתעוררת לצד טייגה בכל בוקר, אז מצבה יכול להיות טוב יותר.
קלואי השילה מה שנראה כמחצית ממשקל גופה, אולם חוותה טלנובלה לא קטנה שכללה בדיקת אבהות מאו.ג'יי סימפסון, שהיה חבר משפחה קרוב לפני שהיא נולדה ולפני פרשיית הרצח שהסעירה את העולם. סוהר שהיה עד למערכת היחסים הסודית בין קרדשיאן לסימפסון סיפר שהשניים נוהגים לשוחח לפחות אחת לשבוע מאחורי גבה של קריס, שכועסת על או.ג'יי כיוון שבניגוד לדעת השופטים, היא בטוחה שהוא רצח את ניקול בראון, אשתו לשעבר שהייתה הבסטי שלה. יש לכם את זה ביותר טלנובלה?

אוהבת אותך, עוזבת אותך: קיילי מינוג

7 צפייה בגלריה
אז יאללה ביי
אז יאללה ביי
אז יאללה ביי
(צילום: gettyimages)
נראה שקיילי מינוג קטפה את תואר הג'ניפר אניסטון של עולם המוזיקה, והיא לא מצליחה למצוא גבר שלא ישבור לה את הלב. נכון, לאניסטון ציפה סוף טוב בדמותג'סטין ת'רו וטבעת יהלום, אבל מינוג יצאה שבורת לב מכל מערכת יחסים שניהלה בשנים האחרונות. מרסק הלבבות האחרון הוא ג'ושוע סאסי, שהיה מאורס לזמרת האוסטרלית ובגד בה עם שחקנית ששיחקה לצידו בסדרת טלוויזיה. מקורים למינוג סיפרו ל"דיילי מייל" שהיא "הרוסה ושבורת לב", וכשקיילי בוכה - גם אנחנו בוכים. אל חשש, אנחנו בטוחים שהנסיך שלך יגיע ממש עוד מעט.

אני רואה אנשים מתים: מישה ברטון

7 צפייה בגלריה
ירדה מהפסים
ירדה מהפסים
ירדה מהפסים
(gettyimages)
השחקנית היפה נחשבה להבטחה גדולה כשגילמה את דמותה של מריסה קופר בסדרה ה"או.סי", אולם מאז עברו הרבה מים בנהר והרבה קוקאין במערות האף, והקריירה המבטיחה נגדעה. למעשה, כל שנותר לנו מברטון הן כמה תמונות ישנות וסרטונים שמתעדים את ההידרדרות העצובה. בחודש ינואר האחרון אושפזה השחקנית להסתכלות פסיכיאטרית לאחר שנתלתה על גדר ביתה, צעקה שהעולם עומד להיחרב ושאמה מכשפה. מישה שוחררה מבית החולים, וטענה שההתמוטטות הגיעה לאחר שאדם זר סימם אותה במסיבת יום ההולדת שלה.
נראה שאותו זר מסתורי היה בסביבה גם שבועיים אחרי ההתמוטטות, כיוון שברטון התנגשה עם רכב הובלות בו נהגה בבניין מגורים. השחקנית שוחחה עם שוטרים שהגיעו למקום, ונראתה נסערת מאוד. או מסוממת, אתם תחליטו.

גיבור על בשר ודם: יו ג'קמן

7 צפייה בגלריה
הגבר המושלם
הגבר המושלם
הגבר המושלם
(צילום: gettyimages)
בחודש פברואר האחרון פרסם השחקן תמונה בחשבון האינסטגרם שלו, בה הוא נראה כשתחבושת מכסה את אפו. "עוד תאים סרטניים. הודות לבדיקות פיזיות תכופות ורופאים מדהימים, הכל בסדר. זה נראה גרוע יותר עם התחבושת, אני נשבע!". זו הייתה הפעם השישית(!) בה תאים סרטניים הוסרו מפניו ומכתפו של ג'קמן, שהחל לדבר על הנושא בפתיחות ומפציר באנשים להשתמש במקדם הגנה. בשנת 2013 הגיע לפרמיירה של הסרט "וולברין" יומיים אחרי שעבר ניתוח להסרת גידול מאפו, ונראה כמו גיבור על אמיתי. רק בריאות, נשמה.

A post shared by Hugh Jackman (@thehughjackman) on

הגברת האחרונה: הילרי קלינטון

7 צפייה בגלריה
זה הפרצוף שהיה לנו כשטראפ ניצח
זה הפרצוף שהיה לנו כשטראפ ניצח
זה הפרצוף שהיה לנו כשטראפ ניצח
(צילום: AFP)
חשבתם שלכם הייתה שנה מבאסת? ובכן, תקדישו רגע למחשבה על השנה שעברה הילרי קלינטון, האישה שחוותה יותר השפלות פומביות מכל אדם אחר. זה התחיל בשנות ה-90 כשבעלה, ביל קלינטון, נתפס כשהוא מנהל רומן מחוץ לנישואים והסתיים בטונים צורמים במיוחד בחודש נובמבר האחרון, כשהפסידה במירוץ לנשיאות לדונלד טראמפ, אדם שעשוי משמן שיזוף, פאה ופה ג'ורה. למרות כל הקשיים שנערמו עליה, קלינטון נשארה חדה, אלגנטית וחזקה מול עולם שוביניסטי ומיזוגני שעדיין לא בשל לאישה שתשלוט על אברצות הברית. אל חשש היל, אנחנו לגמרי נהיה כאן כדי לראות אותך מנפצת תקרת זכוכית נוספת.