3 צפייה בגלריה
קורבן להצקות ברשת. אד שירן בפסטיבל גלסטונברי
קורבן להצקות ברשת. אד שירן בפסטיבל גלסטונברי
קורבן להצקות ברשת. אד שירן בפסטיבל גלסטונברי
(Gettyimages)
לכל אחד יש נקודת שבירה מסוימת, כזו שאחריה קשה להמשיך להתנהל אותו הדבר. עבור אד שירן (26) הייתה זו בריונות רשת שבה נתקל בטוויטר. הזמר הודיע אתמול (ג') כי הוא סוגר את חשבון הטוויטר שלו בעקבות השמצות חוזרות ונשנות נגדו באופן אישי ונגד המוזיקה שלו בכלל, שלדבריו "הורסים לו את היום". אלו בהחלט בשורות רעות עבור 19 מיליון העוקבים שלו.
"אני פרשתי לגמרי מהטוויטר. אני לא יכול להמשיך לקרוא את מה שהולך שם, אין שם דבר מלבד אמרות מרושעות של אנשים. טוויטר היא פלטורמה נוחה לזה ומספיקה תגובה רעה אחת כדי להרוס לי את היום. אני מנסה להבין למה אנשים כל כך לא אוהבים אותי", אמר בריאיונות שהעניק לתקשורת.
3 צפייה בגלריה
אל תדאג, אנחנו חולים לך על הצורה
אל תדאג, אנחנו חולים לך על הצורה
אל תדאג, אנחנו חולים לך על הצורה
(AFP)
לדבריו של שירן, שהאלבום שלו מכר שמונה מיליון עותקים תוך שלושה חודשים בלבד, זרם התגובות השליליות הגיע בעיקר אחרי הופעה שלו בפסטיבל גלסטונברי שבבריטניה. עוד הוא טוען כי רבים מכותבי התגובות השליליות הם מעריציה של ליידי גאגא שהניחו שהוא עקץ אותה באחד מראיונותיו הקודמים. בתחילת השנה אמר בריאיון: "אני לא רוצה להיות כמו האמנים הגדולים שחושבים שהם יודעים הכל ורגע אחרי זה הם לא בטופ. אני לא רוצה להופיע בסופרבול שנים אחרי ההצלחה הגדולה שלי".
שרין אמנם לא נקב בשמות, אך ידוע שליידי גאגא הופיעה השנה במחצית הסופרבול, הופעה נחשבת במיוחד, ולכן המעריצים ייחסו את הדברים של שירן אליה. בהודעה על סגירת חשבונו הוא הבהיר שלא התכוון כלל לגאגא: "זה בכלל לא היה קשור אליה".
3 צפייה בגלריה
(אינסטגרם)
ליידי גאגא כנראה האמינה לו והביעה בו תמיכה. לאחר הודעתו של שירן על סגירת החשבון, היא פרסמה באינסטגרם שלה תמונה משותפת עם הזמר וכתבה: "איזה זמר מוכשר ומדהים. אני אוהבת את אד שירן ומגיעה לו האהבה שלנו והכבוד שלנו, כמו שמגיע לכל בני האדם. אני מקווה שהגולשים יהיו יותר חיובים ואוהבים ושנצליח ליצור קהילה מעצימה ואדיבה ברשת ולא פוגענית ורעה. אין סיבה לפגוע באדם רק בגלל שהוא בטופ. תעבדו קשה יותר כדי להיות טובים יותר. זו החובה שלכם כבני אדם". כבשת את לבנו, מודים.