2 צפייה בגלריה
לא עלינו. קים קרדשיאן ונורת' ווסט
לא עלינו. קים קרדשיאן ונורת' ווסט
לא עלינו. קים קרדשיאן ונורת' ווסט
(Steven Klein)
בזמן שהעולם רועש מהקליפ החדש של טיילור סוויפט שירדה או לא ירדה על השוד שקים קרדשיאן (36) עברה בפריז ,קימי ממשיכה לשדר עסקים כרגיל ולעורר מהומות בדרכה המיוחדת. הפעם מדובר בצילומים למגזין "אינטרוויו", שם בחרו להציג את כוכבת הריאלטי בתור הגברת הראשונה של ארצות הברית עם קריצה עבה לג'קי קנדי. מי שהצטרפה לצילומים הייתה בתם של קרדשיאן וקניה ווסט, נורת' (4), והשתיים נראו ממלכתיות מתמיד.
נורת' הקטנה התראיינה לראשונה וענתה על שאלות שנשלחו אליה מסלבס מקומיים. מה למדנו על הפעוטה הדעתנית? הנסיכה האהובה עליה היא יסמין מ"אלאדין", היא אוהבת את הפיצה שלה עם אקסטרה גבינה והשיר המועדף עליה הוא "Amazing" של אבא קניה. החברה הכי טובה שלה היא אמא והיא לא דוגלת בקנאה בין אחים. נורת'י סיפרה שהיא אוהבת מאוד את אחיה הקטן סיינט (שנה ושמונה חודשים) ונוהגת לפנק אותו בצעצועים. "הבאתי לו משאית ודובי גדול", סיפרה.
2 צפייה בגלריה
משפחת בריידי. קים, קניה ווסט, נורת' וסיינט
משפחת בריידי. קים, קניה ווסט, נורת' וסיינט
משפחת בריידי. קים, קניה ווסט, נורת' וסיינט
בראיון שנערך עם קים היא לא חידשה הרבה וניסתה להסביר כמה המשפחה שלה נורמלית. "אני מתעוררת בשש בבוקר, עושה ספורט לפני שהילדים מתעוררים ואז אוכלת ארוחת בוקר איתם ועם בעלי. אני מקפידה על ארוחות ביתיות כדי שנחיה בצורה נורמלית ככל הניתן. אחר כך אני הולכת לעבודה ובין לבין אני לוקחת את הבן שלי לחוג מוזיקה ואת הבת שלי לחוג רכיבה על סוסים". את לוקחת אותם? היינו בטוחים שהנני עושה את זה.
בזמן שאנחנו התחלנו להתרגל לעובדה שקימי עלולה להפוך לגברת הראשונה, שכן קניה הצהיר שירוץ בבחירות לנשיאות בשנת 2020, הטוויטר משתולל מתגובות נגד הכוכבת הטראשית. "ג'י קנדי מתהפכת בקברה", "את בושה וחרפה" ו"להצטלם ככה זו החלטה מאוד מטומטמת ואמיצה" הן רק החלק קטן מהתגובות שקוטלות את הבחירה של קים. אנחנו בעיקר מופתעים מזה שמישהו עדיין מתרגש מהפרובוקציות של הגברת.