2 צפייה בגלריה
גמרת אותנו. פריס ומייקל ג'קסון
גמרת אותנו. פריס ומייקל ג'קסון
גמרת אותנו. פריס ומייקל ג'קסון
(אינסטגרם)
היום (ג') לפני 59 שנה נולד מייקל ג'קסון, אליל המוזיקה של כל הזמנים שקיבל את התואר "מלך הפופ". ג'קסון שנפטר לפני שמונה שנים, השאיר אחריו שלושה ילדים, מייקל ג'וזף ג'וניור המוכר בכינוי פרינס (20), פריס מייקל קתרין (19) ופרינס מייקל השני המוכר בשם בלנקט (15), וכמובן שהשאיר אחריו גם שלל אלבומים, תלבושות מיוחדות, הליכת ירח ושירים שילוו אותנו תמיד.
פריס, בתו האמצעית וזו שתפסה יותר כותרות לאחרונה, העלתה לאינסטגרם תמונה שלה ושל אביה וכתבה: "ברכות יום הולדת לאהבת חיי, האדם היחיד שהראה לי מה היא תשוקה אמיתית, האחד שהראה לי איך לחיות ואיך לחלום. אני לעולם לא ארגיש את אותה אהבה שהרגשתי כלפיך. אתה תמיד איתי ואני תמיד איתך", כתבה ג'קסון והוסיפה: "למרות שאני לא אתה ואתה לא אני, אני יודעת בכל כולי שאנחנו אחד וכך הנשמות שלנו לעולם לא ישתנו. תודה על הקסם שלך, לנצח ולתמיד".
2 צפייה בגלריה
מצליחים לראות את מייקל?
מצליחים לראות את מייקל?
מצליחים לראות את מייקל?
(אינסטגרם)
ג'קסון, שנמצאת כעת באטלנטה לצורך צילומים, שיתפה תמונה נוספת ואם ממש מתאמצים ניתן לראות בה את אביה נושק לה במצח. את יום השנה השמיני למותו ציינה ג'קסון בהוספת קעקוע חדש של המילה "Applehead" על כף רגלה. המשמעות היא מילת חיבה שבה נהג לכנות אביה את כולם - החל מהאחיינים שלו ועד לדיאנה רוס. פריס העלתה תמונה של הקעקוע והוסיפה את הכיתוב: "בכל צעד שאני עושה אתה מרים לי את הרגל ומוביל אותי קדימה. אני אוהבת אותך".