3 צפייה בגלריה
היי ביג ספנדר. בריטני ספירס
היי ביג ספנדר. בריטני ספירס
היי ביג ספנדר. בריטני ספירס
(gettyimages)
השנה העברית החדשה בפתח וסיכומי השנה שעברה כבר כאן. חשבון נפש אנחנו יודעים, אבל בואו נדבר על הדבר האמיתי - חשבון הבנק מטריד אותנו הרבה יותר ואם הוא יהיה שמח אז גם הנפש שלנו תחוש בהתאם, גם אם לא כולם יסלחו לנו, נכון? אז הנה, מסתבר שגם בריטני ספירס כבר החלה בחשבונאות, כשמעבר לים מדווחים כי היא הצליחה לבזבז יותר מ-10 מליון דולר בשנה אחת. גם זה הישג!
3 צפייה בגלריה
גם בביקור בארץ, היא לא חסכה בשופינג
גם בביקור בארץ, היא לא חסכה בשופינג
גם בביקור בארץ, היא לא חסכה בשופינג
(צילום: מוטי לבטון)
אתר E! online מדווח היום שב-2016, הצליחה ספירס לבזבז $10,956,873.91 (על הסנט!) וזה למרות הכנסות בסך של 16 מיליון דולר בלבד, מה שמותיר לה בסך הכל כחמישה מיליון דולר לחסכונות, שטוב, זה באמת לא מעט, אבל עם איך שהיא מבזבזת אנחנו לא בטוחים שכדאי לבנים שלה לסמוך עליה ועל הפקדון לקולג'.
אז על מה היא בזבזה? מעבר להוצאות השוטפות כמו בתים ורכבים, יותר מ-120 אלף דולר הלכו על מסג'ים מפנקים, מניקור ופדיקור שכנראה הכרחיים להמשך תפקודה כל ערב על בימת לאס וגאס; כ-25 אלף דולר על איפור ושיער; ההוצאות על הכלבים שלה הגיעו לכ-30 אלף דולר (מי אמר שחיי כלב זה רע?); והסכום השערורייתי ביותר עומד על כ-69 אלף דולר שהיא הוציאה על בגדים (זוכרים שגם בביקור בארץ היא העדיפה לקפוץ לכיכר המדינה מאשרלבקר בים המלח?). בגדול הסעיף האחרון יכול היה להיות הגיוני, רק שבמקרה של בריט, כמות ה"שוק" שהיא מקבלת בהחלט לא מצדיקה את ההוצאה. מה את אומרת על החלטה לשנה החדשה - לשכור סטייליסט?
3 צפייה בגלריה
חוסכת על איפור
חוסכת על איפור
חוסכת על איפור
(אינסטגרם)
אגב, אם אתם חושבים שספירס לא אחראית אז רק שתדעו שההוצאות האלה זה אחרי שהיא צמצמה את הבזבוזים שלה. ב-2015 ההוצאות על הכלבים שלה הגיעו לכ-38 אלף דולר וההוצאות על איפור ושיער ל-68 אלף דולר! טוב, בכל זאת היא שיתפה אותנו לאחרונה בפוסט נטול איפור ,כנראה שהיא באמת התחילה לחסוך בנושא. עכשיו אפשר להתקדם לוויתור על התוספות-שיער הלא מוצלחות.