השחקנית ג'סיקה אלבה (36) ובעלה קאש וורן (38) מצפים לבן, כך נמסר בעקבות סוג של פיניאטה שתלתה השחקנית בחצר ביתה. אלבה ושתי בנותיה הונור (9) והייבן (6) משכו יחד בהתרגשות את החוט של קופסת ההפתעה בכדי לגלות את מין העובר, וכשיצאו משם שלל קונפטי ובלונים כחולים השחקנית לא ידעה את נפשה מרוב אושר. אחרי שתי בנות ממש רצית בן, אה?
"אני לא יכולה להיות יותר נרגשת מזה" כתבה השחקנית בחשבון האינסטגרם שלה והוסיפה האשטאגים נרגשים, ביניהם: "בייבי בוי", "חיבוקים ונשיקות לכל החיים" ואיך לא - "בקרוב אימא לשלושה". אלבה, שבמהלך חודש יולי האחרון בישרה לעולם,בעזרת סרטון סופר חמוד שהעלתה עם שתי בנותיה, שהיא בהיריון נמצאת כבר בשלבים המתקדמים להריונה, וכמו שזה נראה ההתרגשות אכן בשיאה.
2 צפייה בגלריה
קורנת. ג'סיקה אלבה
קורנת. ג'סיקה אלבה
קורנת. ג'סיקה אלבה
(Gettyimages)
בני הזוג הכירו בשנת 2005 על סט הצילומים של הסרט "ארבעת המופלאים" ונישאו בשנת 2008. באותה תקופה החלה אלבה לשלב עסקים עם קריירת המשחק, אך כמובן שזה לא בא על חשבון הבנות: "אני מבלה הרבה זמן בנסיעות עסקים שאורכות יומיים או שלושה. אני מביאה בכל פעם את אחת הבנות שלי ואנחנו עושות מסיבת פיג'מות, מזמינות אוכל לחדר וצופות בסרטים. זה כיף!", סיפרה אלבה בראיון ל- Us Weekly. אנחנו חושבים שבנים פחות בקטע של מסיבות פיג'מות אבל אנחנו בטוחים שוורן יהנה מזמן איכות גברי.
2 צפייה בגלריה
המשפחה המתרחבת. אלבה, וורן והבנות
המשפחה המתרחבת. אלבה, וורן והבנות
המשפחה המתרחבת. אלבה, וורן והבנות
(Gettyimages)