2 צפייה בגלריה
ממשיך להסתבך. קווין ספייסי
ממשיך להסתבך. קווין ספייסי
ממשיך להסתבך. קווין ספייסי
(gettyimages)
פרשת התקיפות המיניות שבהן מעורב קווין ספייסי (58) ממשיכה לגדול: שני גברים נוספים מאשימים את השחקן ההוליוודי בהטרדות ותקיפות מיניות. יוצר הסרטים טוני מונטנה טוען שהשחקן תקף אותו בבר בלוס אנג'לס בשנת 2003. "הלכתי להזמין משקה וקווין הגיע וחיבק אותי. הוא הציע לי לעזוב את הבר ולבוא איתו ואז הניח את ידו על המפשעה שלי. הורדתי את היד שלו, שילמתי על המשקה והתרחקתי ממנו", סיפר מונטנה לאתר Radar Online.
השחקן המקסיקני רוברט קבאסוז כתב בעמוד הפייסבוק שלו שהותקף גם הוא בשיטה דומה למדי בבר בלונדון וכתב שספייסי ניסה לגעת בו בניגוד לרצונו. "זו הייתה התנהגות שאפיינה אותו. הוא היה מגיע לבר בתיאטרון שבו שיחק וחופן את הגברים שמשכו את תשומת ליבו. אנשים ידעו על ההתנהגות שלו ופחדו לעצור אותו".
2 צפייה בגלריה
דפוס פעולה שחזר על עצמו
דפוס פעולה שחזר על עצמו
דפוס פעולה שחזר על עצמו
(צילום: נטפליקס)
בתחילת השבוע חשף השחקן אנתוני ראפ כי הותקף על ידי ספייסי כשהיה בן 14 בלבד. בתגובה כתב ספייסי בחשבון הטוויטר שלו שאינוזוכר את המקרה, אבל התנצל והחליט לנצל את המומנטום לצאת מהארון. בתגובה להאשמות הודיעה חברת נטפליקס כי תעכב את צילומי העונה השישית של "בית הקלפים". בנוסף, פרס אמי מיוחד שהיה אמור לקבל ספייסי בטקס שיתקיים בסוף החודש - נשלל ממנו.