אחרי שביקרה אצלנו לפניכשנתיים וחצי, קים קרדשיאן מעמיקה את הקשר הישראלי. קרדשיאן, מהסלבס הפופולריים ביותר בעולם, בחרה להשקיע בסטארטאפ עם שורשים ישראליים שפיתח אפליקציית שופינג בשם ScreenShop .
החברה הוקמה על ידי שני יזמים, משה פישמן ומולי הורביץ, יהודים חרדים מברוקלין. השניים גייסו את ג'ונתן קאראס, יזם ישראלי שמתגורר בירושלים, כשותף בחברה וכאחראי הפיתוח של הטכנולוגיה והאפליקציה. כרגע החברה מעסיקה שמונה עובדים בירושלים וארבעה בארה"ב.
האפליקציה החדשה היא כמו "השאזאם של האופנה". היא מאפשרת למי שיראו באינטרנט תמונה של פריט ביגוד שמצא חן בעיניהם לבצע צילום מסך דרך הנייד, ואז האפליקציה תסרוק את התמונה ותזהה את שם הפריט. בשלב הבא האפליקציה מציעה קטלוג של מוצרים דומים לאלה שהופיעו בתמונה, שאפשר לרכוש באתרי קניות במחירים זולים.
קרדשיאן הפכה להיות משקיעה בחברה ובמקביל משמשת כיועצת וכפרזנטורית. מאז הושקה האפליקציה בשבוע שעבר, היא העניקה ראיונות לשורה של כלי תקשורת ותוך יום אחד התקבלו דרך האפליקציה יותר ממיליון בקשות לבגדים.
בראיון לאתר Mashable אמרה קרדשיאן: "העובדה שהבאנו צוות מישראל עם הטכנולוגיה הכי טובה מאפשרת לעשות משהו שאף אחד לא עשה לפני כן. אני נרגשת שאנשים יראו את הטכנולוגיה החדשה הזאת".
"היא ממש חלק מהחברה", אומר היזם קאראס. "הרעיון הזה ישב עליה בול. היא היתה מאוד מעורבת, והיו לי איתה כמה פגישות ובכל פעם היא נתנה פידבקים חשובים – איך להפוך דברים ליעילים יותר ונגישים יותר לציבור. למדתי שהיא ממש מומחית בעולם השיווק של אופנה ותכשיטים".