4 צפייה בגלריה
היי, סלים שיידי. אמינם
היי, סלים שיידי. אמינם
היי, סלים שיידי. אמינם
(Gettyimages)
בתחילת חודש דצמבר התראיין הזמר אלטון ג'ון (70) ויצא להגנתו של אמינם (45) בכך שאמר שבניגוד לכל ההאשמות שמופנות כלפיו, הראפר בכלל לא הומופוב ואפילו סיפר כי אמינם נתן לו ולבעלו, דיוויד פורניש, מתנת חתונה לא שגרתית .ואם חשבתם שמדובר בסתם צ'ק מנופח מהרגיל טעיתם, הראפר שלח לזמר שני צעצועי מין מצופים ביהלומים שהונחו על כרית קטיפה מפוארת.
ואם זה לא הספיק לכם כדי להשתכנע שאין שום קשר בין הומופוביה לאמינם אז הנה עובדה מרעישה שתבטל כל האשמה. אתמול (ג') התפרסם ריאיון של הראפר לאתר Vulture ושם סיפר כי אחרי הגירושים נרשם לכמה אפליקציות היכרויות, ביניהן "גריינדר". ולטובת אלה שלא יודעים במה מדובר, גריינדר היא אפליקציה המציעה שירותי היכרויות לגברים הומואים וביסקסואלים. מעניין.
4 צפייה בגלריה
Boy Power
Boy Power
Boy Power
(Gettyimages)
"מאז שהתגרשתי יצאתי לכמה דייטים ושום דבר לא יצא החוצה כמו שרציתי שזה ייצא ויתפרסם. האמת שדייטים זה משהו שפחות מתאים לי כרגע". וכשנשאל הראפר האם הוא משתמש באפליקציות היכרויות ענה: "בוודאי. אני משתמש ב'טינדר', ב'גריינדר' ופעם גם נהגתי לצאת למועדוני חשפנות, זו הייתה דרך מעולה להכיר חתיכות". אוקיי, כל מה שעושה לך טוב.
אז נכון שהבשורה שאמינם משתמש בטינדר לא הפילה את המעריצים מהכיסא, בכל זאת, הבחור גרוש וכנראה שכמו כולם, גם הוא מחפש זוגיות ואהבה. אבל העובדה על כך שהראפר מחפש הרפתקאות גם ב"גריינדר" השאירה את המעריצים שלו מעט המומים, מבולבלים וכמובן שהתגובות והציוצים לא אחרו לבוא.
4 צפייה בגלריה
המעריצים המצייצים
המעריצים המצייצים
המעריצים המצייצים
(טוויטר)
"אמינם סיפר בריאיון שהוא משתמש באפליקציית 'גריינדר' והכתב לא התעכב על זה? זו העיתונאות הגרועה של השנה", צייץ בחור בשם אלכס, וכמו כן מעריצה בשם סוזנה צייצה: "רגע... מה?? אמינם ב'טינדר' וב'גריינדר'??". כמובן שהיו גם שלל תגובות מודאגות, כמו זו של ג'ק, שכתב: "אמינם?! ב'גריינדר'?! הוא מודע לזה?! מי יספר לו?!". כן נשמה, הכל בסדר, הוא מודע לזה וזה מבחירה. מי יודע, אולי הראפר יזכה לקבל מתנה לא שגרתית כמו זו ששלח לאלטון ג'ון, אנחנו לגמרי מפרגנים.