2 צפייה בגלריה
בחברה טובה. גל גדות וחברים
בחברה טובה. גל גדות וחברים
בחברה טובה. גל גדות וחברים
(צילום: Annie Leibovitz)
היום הזה בשנה שוב הגיע ולא, אנחנו לא מדברים על היממה בה יורדים 40 מ"מ של גשם שמשתק חצי מדינה, אלא על שער מגזין ה"ואניטי פייר" שמארח את הכוכבים הגדולים ביותר בעולם. מי שנבחרה לככב על השעה השנה היא לא אחרת מאשר גל גדות, שחלקה את הבמה המכובדת עם ג'סיקה צ'סטיין, רוברט דה נירו, הריסון פורד, מייקל ב. ג'ורדן, זאנדיה, מייקל שאנון, אופרה ווינפרי, טום הנקס, ריס ווית'רספון, ניקול קידמן, גרידון קרטר וקלייר פוי.
התמונה הנהדרת צולמה על ידי אנני לייבוביץ ואנשי המגזין הסבירו למה בחרו בגדות: "השחקנית הישראלית ששירתה בצבא הביאה לתפקיד של וונדר וומן את כל התכונות הנכונות: גובה מרשים, יופי, אתלטיקה וזוהר. אבל הסוד האמיתי של גל טמון בקסם שלה". אנחנו לא יכולים להסכים יותר.
2 צפייה בגלריה
עוד פסגה ועוד פסגה
עוד פסגה ועוד פסגה
עוד פסגה ועוד פסגה
(צילום: Gettyimages)
למרות שהתמונה צולמה כאמור על ידי הצלמת המהוללת לייבוביץ', חדי העין כבר הבחינו כי על התמונה נעשתה עבודת ריטוש לא כל כך מוצלחת, ולריס ווית'רספון יש לא פחות משלוש רגליים. השחקנית עצמה הייתה משועשעת מהסיטואציה, וצייצה בטוויטר: "עכשיו כולם יודעים שיש לי שלוש רגליים. אני מקווה שתקבלו אותי כמו שאני". מי שענתה לה הייתה אופרה, "אני מקבלת אותך כמו שאני יודעת שקיבלת את שלוש הידיים שלי", כתבה, והתייחסה לתמונה אחרת בה יש עוד תקלת ריטוש.