קיילי ג'נר, האחות הקטנה ביותר לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר, הצליחה למתג את עצמה בצורה יוצאת מן הכלל והפכה להיות אשת עסקים מצליחה עם חשבון בנק מנופח במיוחד. כנראה שהצלחה וקריירה זה משהו שעובר בגנים מכיוון שג'נר הצעירה מזכירה את אימה, קריס ג'נר, ואחותה הגדולה, אשת הטראש והעסקים, קים קרדשיאן, והיא ללא ספק הולכת בדרכן.
בחודש הבא תחגוג ג'נר את יום הולדתה ה-21 ואז גם תוכל להוסיף לרזומה המפואר שלה, שכולל את חברת האיפור המצליחה Kylie Cosmetics ותינוקת מתוקה בת חמישה חודשים, שער היסטרי במגזין "פרובס", שמספר איך הפכה האחות הקטנה של קימי לאשת עסקים מצליחה שמגלגלת מאות מיליוני דולרים בשנה.
חברת "קיילי קוסמטיקה" הושקה לפני שנתיים, ומכרה ערכות לשפתיים, שמכילות תוחם ושפתון בגוון זהה, במחיר של 29 דולרים. הערכות נמכרו בשווי של למעלה מ-630 מיליון דולרים מאז שהושקו. על פי חישובים שערך המגזין וכללו מוצרים נוספים שהחברה השיקה, כמו צלליות וקונסילר, ואת המבצעים על מוצרי האיפור, נראה ששווי החברה הוא 800 מיליון דולרים. קיילי היא הבעלים היחידה של החברה.
כמובן שחברת הקוסמטיקה המצליחה היא לא מקור העושר היחיד של כוכבת הריאליטי הצעירה. תוסיפו לכל ההון הזה את המיליונים שהיא קיבלה בעבור השתתפותה בדוקו-ריאליטי "משפחת קרדשיאן", לזה אפשר להוסיף עוד 60 מיליון דולר שהגיעו כ"דיבידנדים" מהחברה שלה ובקיצור אפשר לומר שהגברת מוערכת ב-900 מיליון דולר, מה שגרם לה לזנק בקלות לרשימת הנשים העשירות (והצעירות) ביותר בארצות הברית. ואם תשאלו את ג'נר איך היא מסכמת הכל ואיזה טיפ יש לה לתת לכם אז תופתעו לשמוע שהמפתח להצלחה נמצא ברשתות החברתיות: "המדיה החברתית היא פלטפורמה מדהימה", סיכמה ג'נר והוסיפה: "יש לי גישה קל ונוחה למעריצים וללקוחות שלי".
ולמי שפחות בעניינים, חשבון האינסטגרם של ג'נר מונה בימים אלה 110 מיליון עוקבים, העומד העסקי של חברת הקוסמטיקה עומד על 16.4 מיליון עוקבים ואילו בטוויטר ישנם עוד 25.6 מיליון אנשים שמחכים שהגברת הצעירה תצייץ משהו לאומה.
אגב, לא רק את הגן העסקי ירשה ג'נר מאחותה הגדולה, אלה בדיוק כמו קימי, קיילי התפרסמה גם היא לאחר שערורייה בכיכובה. אז נכון, אמנם במקרה שלה זה היה בסך הכל סביב השפתיים שלה ולא סביב קלטת סקס מבוימת להפליא שהופצה, אבל היי, שערורייה זו שערורייה. בשנת 2014 שפתיה של ג'נר התחילו להתנפח בקצב מסחרר ואילו כוכבת הריאליטי ניסתה להכחיש ולטעון כי אלה השפתיים הטבעיות שלה, אך שנה לאחר מכן נשברה והודתה שמעולם לא אהבה את השפתיים שלה ולכן החליטה לעשות משהו בנדון.
כמה חודשים לאחר מכן החליטה להשיק את חברת הקוסמטיקה והתעקשה לעשות זאת בעצמה, ללא כל עזרה. "לקחתי 250 אלף דולר מההכנסות שלי מהדוגמנות ושלמתי לחברה חיצונית כדי שתייצר עבורי 15 אלף ערכות ראשוניות. ב-30 בנובמבר של אותה שנה הודיעה ג'נר שהיא פותחת מכירה אינטרנטית של המוצרים שלה ותאמינו או לא – כל 15 אלף הערכות נמכרו תוך דקות ספורות. "לא הספקתי לרענן את הדף והכל כבר נמכר". תכלס, אנחנו זוכרים את היום הזה.
אגב, זה הזמן לציין שאמנם ג'נר עושה הכל לבד אבל גם מאחוריה, כמו מאחוריהן של שאר בנות המשפחה, עומדת קריס ג'נר שמפקחת, מדרבנת ובודקת שהכל מתנהל כשורה.