בסוף השבוע שעבר מישל אובמה הניחה בצד את כל הפאסון של מי שהייתה הגברת הראשונה של ארה"ב, והרימה בהופעה של ביונסה כאילו אין מצלמות בעולם. אובמה היא חובבת ידועה ומוצהרת של קווין בי, שגם שרה בטקס ההשבעה לנשיאות של ברק אובמה. ואם מישל אובמה מתרגשת מנוכחותה של ביונסה, מה יגידו אזובי הקיר? קבלו את הכוכבים שלא מתביישים להודות שהם גרופיז בדיוק כמונו.

משליכה חזיות: אדל

הדיווה הבריטית היא אחת המעריצות הגדולות ביותר של קווין בי, ולא היססה להודות בכך בשלל ריאיונות שהעניקה. השתיים נפגשו לראשונה בשנת 2011, ואדל סיפרה ל"רולינג סטון" על התחושות. "זו הייתה הפעם הראשונה בה עמדתי לפגוש אותה, וחטפתי התקף חרדה עוצמתי. היא הגיעה, נראתה מדהים ואמרה לי 'את מדהימה! כשאני מאזינה למוזיקה שלך, אני מרגישה שאני שומעת את אלוהים!'. הייתם מאמינים לזה?".
בשנת 2015 אמרה אדל למגזין "טיים" שחבריה הקרובים יודעים מה האובססיה האמיתית שלה: "כל מי שמכיר אותי יודע שבראש סדר העדיפויות שלי נמצא, מלבד הבן שלי, ביונסה". השיא הגיעה בטקס פרסי הגראמי של השנה שעברה, אז קטפה אדל את פרס אלבום השנה והסבירה על הבמה שביונסה ראויה לו יותר ממנה על אלבומה "לימונדה". לסיום, שברה את הפרס שקיבלה והעניקה חצי ממנו לביונסה, שעמדה בקהל ואמרה בדמעות "איי לאב יו". הכי גירל פאוור.

דמעות של שמחה: אריאנה גרנדה

5 צפייה בגלריה
חיים, את רוצה טישו?
חיים, את רוצה טישו?
חיים, את רוצה טישו?
הזמרת בת ה-25 גדלה על סרטיו של ג'ים קארי, והייתה דלוקה עליו בגיל ההתבגרות. כמה דלוקה? ובכן, הכינוי שלה בצ'אטים שונים היה JimCarreyFan42. השניים נפגשו בשנת 2014, וגרנדה לא הצליחה לעצור את הדמעות ומיררה בבכי. התגובה תועדה במלואה, והיא חלקה עם עוקביה באינסטגרם את ההתרגשות: "פגשתי את קראש הילדות שלי, ג'ים קארי. לא הצלחתי לדבר. הוא היה אדיב, חם ואנושי. אני כל כך מאושרת".
מספר חודשים אחרי הפגישה, גרנדה התארחה בתוכנית האירוח Live! With Kelly and Michael וסיפרה על אותם רגעים. וכן, עברו מספר חודשים, והיא עדיין לא נרגעה. "אני מעריצה אותו כל החיים. אני כל כך אוהבת אותו. פגשתי אותו ובכיתי וזה היה כל כך מוזר, ממש לא אופייני שאתנהג ככה. אני רגועה ומלאה בביטחון, אבל בשניה שראיתי אותו הכל קרס והתחלתי לבכות".
5 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה ג'ים קארי
אריאנה גרנדה ג'ים קארי
אריאנה גרנדה ג'ים קארי

סמים עושים אותך כזו קטנה: ג'ניפר לורנס

5 צפייה בגלריה
מבוכה גדולה
מבוכה גדולה
מבוכה גדולה
(gettyimages)
בשנת 2013, ג'ניפר לורנס כבר אחזה בפרס אוסקר שמביא עמו, מלבד תהילת עולם, גם פאסון. ואז היא פגשה את ג'ון סטאמוס, והכל נזרק לפח. השחקנית התארחה בתוכנית של קונאן או'בריאן וסיפרה מה קורה כשהיא פוגשת סלבס. "זה אף פעם לא נגמר טוב, אז אני מנסה להימנע מזה. ניסיתי להתעלם מג'ון סטאמוס, אבל חברים שלי הביאו אותו אלי כי הם מנוולים. התחלתי להתחרפן והוא שאל אותי אם לקחתי פטריות הזיה. עניתי שלא, שאני פיכחת לחלוטין וככה אני מתנהגת". כמה פאסון.

סוויפטי: סטיב קארל

כשאנחנו חושבים על קהל המעריצים של טיילור סוויפט, אנחנו מדמיינים מלא ילדות קטנות ובנים מבולבלים בגיל ההתבגרות. מעולם לא חשבנו שהשחקן המוערך נמנה על מעריציה של הזמרת, אבל סטיב קארל התוודה על כך כשהופיע בתוכנית Popcorn with Peter Travers. קארל בחר לשיר את הלהיט "Shake it off" ואמר שהוא אוהב את סוויפט ושהיא נהדרת. ברכות, אתה האדם הראשון בהוליווד שלא חושב שהיא ניג'סית.

קראש בהפתעה: פינק

מדיווה לדיווה: מדונה

5 צפייה בגלריה
"את מקבלת חיבוק, גם את מקבלת חיבוק!"
"את מקבלת חיבוק, גם את מקבלת חיבוק!"
"את מקבלת חיבוק, גם את מקבלת חיבוק!"
(AP)