7 צפייה בגלריה
קרב חתולות
קרב חתולות
קרב חתולות
(AP, gettyimages)
השבוע גילינו שקייט מידלטון (36) ומייגן מרקל (37) הסתכסכו ברמת הדמעות ,צעקות ועזיבת הבית בטריקת דלת. מאוד לא מלכותי, אם תשאלו אותנו, אבל זו לא הפעם הראשונה שחתול שחור משוטט בין חדרי הארמון וגורם לדיירים בו לריב. מרקל ומידלטון הן לא בנות המלוכה הראשונות שמגלות תכונות אנושיות כמו שנאה, וההיסטוריה המלכותית בנויה על קנאה, דמעות, סכסוכים וחרמות. הכינו את הפופקורן וקריאות הבוז וקבלו את הריבים המלכותיים המלוכלכים ביותר.

המלכה אליזבת' VS. הנסיך צ'ארלס

7 צפייה בגלריה
"עכשיו תשב בפינה ותחשוב על מה שעשית!"
"עכשיו תשב בפינה ותחשוב על מה שעשית!"
"עכשיו תשב בפינה ותחשוב על מה שעשית!"
(gettyimages)
זה לא סוד שהמלכה אליזבת' לא הייתה ממעודדות הקשר בין בנה, הנסיך צ'ארלס, לקמילה בולס פארקר. העיתונאי טום באוור, שכתב את הספר "הנסיך המורד: הכוח, התשוקה וההתרסה של הנסיך צ'ארלס", חשף כמה פרטים מעניינים אודות הזעם של המלכה כלפי בנה הנואף.
בספרו כתב באוור כי בשנת 1998, כשנה לאחר מותה של הנסיכה דיאנה, צ'ארלס ואליזבת' שהו בטירת בלמורל בסקוטלנד. "המלכה שתתה כמה כוסות מרטיני ואמרה לצ'ארלס שהיא לא תסכים לניאוף שלו להפוך לפומבי, ושלא תסלח לקמילה על שהרסה את הנישואים שלו ושל דיאנה ולא איפשרה להם לשקם את מערכת היחסים ביניהם. אליזבת' כעסה על כך שהנסיך הסתיר את מערכת היחסים שניהל עם קמילה, כינתה אותה 'אישה מרושעת' ואמרה שהיא לא רוצה קשר אליה". בנוסף, המלכה "התעלמה בצורה גלויה" מקמילה וסירבה לקרוא לה בשמה במשך שנים רבות. תמיד ידענו שאסור להסתבך איתה.

הנסיך פיליפ VS. שרה פרגוסון

7 צפייה בגלריה
הנה בלקון שכבר לא תעמדי עליו
הנה בלקון שכבר לא תעמדי עליו
הנה בלקון שכבר לא תעמדי עליו
(AP)
באוגוסט 1992 האדמה בממלכה רעדה: שרה פרגוסון, שהייתה נשואה לנסיך אנדרו, נתפסה על ידי צלם פפראצי כשהיא משתזפת טופלס. אם זה לא מספיק שערורייתי, איש עסקים אמריקני מוצץ את בהונותיה. מערכת היחסים של פרגוסון ואנדרו הייתה מעורערת ממילא, והשניים נפרדו אך המשיכו להתגורר יחד כדי לגדל את בנותיהם ביאטריס ויוג'יני.
מי שלא מוכן לסלוח לפרגוסון על מעשיה הוא הנסיך פיליפ, אביו של אנדרו, שלא מדבר איתה עד היום. השניים נפגשו פעמים רבות באירועים משפחתיים ופיליפ מתעלם מכלתו לשעבר בצורה מופגנת למדי. העובדה שעברו למעלה משני עשורים מאז הסקנדל לא ריככה את אנדרו, ובצדק. איש עסקים אמריקני? חסרים בריטים שיסכימו למצוץ לה את הבהונות?

יוג'יני וביאטריס VS. קייט מידלטון ומייגן מרקל

7 צפייה בגלריה
האחיות החורגות המרושעות
האחיות החורגות המרושעות
האחיות החורגות המרושעות
(gettyimages)
האחיות יוג'יני וביאטריס, בנותיהן של הנסיך אנדרו ושרה פרגוסון, לוקחות את השושלת שלהן יותר מדי ברצינות. וכן, הן עושות את זה תוך שהן חובשות כובעים מטופשים. הבנות הזדעזעו עד עמקי נשמתן כשהנסיך וויליאם נישא לקייט מידלטון, אותה הן רואות כעממית ופשוטה. דמיינו את הסלידה שחשו ממייגן מרקל, שחקנית אמריקנית גרושה ושחורה למחצה.
"ידוע שביאטריס ויוג'יני מתנשאות ומפונקות מאוד. אביהן מתלונן על בסיס קבוע ואומר למלכה שהן נדחקו הצידה כדי שהנסיך צ'ארלס ובניו יקבלו את אור הזרקורים", סיפר מקור עלום לאתר Woman's Day. "זה לא דבר חדש והן מוציאות את התסכול שלהן על מייגן. הן לא אוהבות את קייט כי לדעתן היא פשוטה מדי, אבל ה כלום לעומת הזעזוע שחשו כשהארי נישא לשחקנית אמריקנית. הן אומרות שסבתן, המלכה אליזבת', זורקת את המשפחה לכלבים כשהיא מאשרת נישואים כאלה". מהר, שמישהו יתקשר לארגון להב"ה.

הנסיכה דיאנה VS. הנסיך צ'ארלס

7 צפייה בגלריה
תמונות מחיי נישואים
תמונות מחיי נישואים
תמונות מחיי נישואים
(צילום: Gettyimages)
הגענו לריב המדובר ביותר עם הסוף הטראגי ביותר: הנסיכה דיאנה נישאה לנסיך צ'ארלס ב-1981. בריאיונות שונים שהעניקה, סיפרה הנסיכה המנוחה על מערכת יחסים אומללה, אלימה ובעיקר עצובה: "אמרתי לצ'ארלס שאני נמצאת בדיכאון עמוק ובכיתי המון, אבל הוא רק אמר לי שאני יבבנית. 'אני לא מתכוון להקשיב לך, את תמיד עושה לי את זה'. הוא הלך לרכוב על סוס ואני זרקתי את עצמי מהמדרגות. המלכה הגיעה ונראתה מבוהלת מאוד, היא רעדה. ידעתי שלא אאבד את התינוק שלי, למרות שנחבלתי באיזור הבטן. כשצ'ארלס חזר, הוא פשוט התעלם מכל מה שקרה".
בני הזוג נפרדו בשנת 1992 והתגרשו באופן סופי בשנת 1996, שנה אחת בלבד לפני שדיאנה נהרגה בתאונת דרכים קטלנית בפריז. בתאונה נהרג גם מי שהיה בן הזוג שלה, דודי אל-פאייד. תיאוריות קונספירציה שונות טוענות שלא מדובר בתאונה אלא ברצח מתוכנן היטב, שהוצא לפועל על ידי בית המלוכה והשירות החשאי בבריטניה. טענות אלה לא אומתו מעולם, אבל לא נופתע לגלות שכך המלכה גומלת למי שעושה לה פאדיחות.

ג'יימס מידלטון VS. המלכה אליזבת'

7 צפייה בגלריה
מצאת עם מי להסתבך
מצאת עם מי להסתבך
מצאת עם מי להסתבך
(צילום: AP)
ג'יימס מידלטון, אחיה של קייט, לא נהנה מתשומת הלב שאחותו מקבלת. למעשה, הוא סובל ולא חושש לספר את זה לכל מי שמוכן לשמוע. על פי דיווחים שונים, מידלטון סיפר בריאיון שהוא שונא את ההתעסקות באחותו כיוון שהיא מקטינה אותו וגורמת לכל דבר שהוא עושה להיראות חסר חשיבות.
מי שלא העריכה את פתיחת הפה היא המלכה אליזבת', ששונאת כשבני משפחה מתייחסים לשושלת המלכותית בריאיונות. תיזהר, ג'יימס. ראינו מה היא עשתה לנסיכה דיאנה, אתה לא רוצה להיות הבא בתור.
7 צפייה בגלריה
מחייכים מבחוץ, בוכים מבפנים
מחייכים מבחוץ, בוכים מבפנים
מחייכים מבחוץ, בוכים מבפנים
(gettyimages)