2 צפייה בגלריה
יו גו גירל! לנה דנהאם
יו גו גירל! לנה דנהאם
יו גו גירל! לנה דנהאם
השחקנית ויוצרת הטלוויזיה לנה דנהאם נחשבת לאחת הנשים הכנות ביותר בהוליווד, זו שלא מתביישת לדבר בלי יותר מדי פילטרים. התמונות שהיא מעלה לרשתות החברתיות זוכות ליחס דומה, והן נחשבות למשב רוח רענן בעולם בו נשים עושות מסיבות בוטוקס כדי להיראות טוב בתמונות סלפי.
דנהאם בת ה-32 העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בהלבשה תחתונה חושפנית במיוחד, וצירפה טקסט מחזק: "ביליתי הרבה זמן מחיי בתחושה שאני יותר מדי. יותר מדי רעבה, יותר מדי חרדתית, יותר מדי קולנית, יותר מדי תלותית, יותר מדי דרמטית, יותר מדי כנה. תמיד שלחתי מסר לפיו אני תופסת יותר מדי מקום בחדר, דורשת יותר מדי מהחיים ומעניקה יותר מדי לאנשים שלא רצו ממני דבר. אבל משהו השתנה, וזה התחיל כשהבנתי שאני לא חייבת להיות עבור אף אחד. בגיל 32 אני שוקלת יותר מאי פעם, אני אוהבת יותר מתמיד, אני קוראת, כותבת וצוחקת. ואני מאושרת מתמיד. לא אושר שברירי וחסר בסיס, אלא אושר גדול ונדיב, מלא בצחקוקים. לא יותר מדי, פשוט מספיק".
2 צפייה בגלריה
רק בריאות
רק בריאות
רק בריאות
(צילום: Gettyimages)
השנים האחרונות היו לא פשוטות עבור דנהאם, שנאלצה להתמודד עם פרידה כואבת מג'ק אנטונוף אחרי חמש שנות זוגיות. בשנה שעברה עברה השחקנית ניתוח לכריתת רחם בשל מחלת האנדומטריוזיס ממנה היא סובלת. למרות האירועים הקשים, רוחה של השחקנית לא נשברת והיא ממשיכה להוות השראה, גם אם זה רק דרך האינסטגרם. אנחנו מחכים לסדרה נוספת.