4 צפייה בגלריה
ככה עושים לחברה?
ככה עושים לחברה?
ככה עושים לחברה?
(gettyimages, AP)
בשבוע שעבר הדרמות בבית משפחת קרדשיאן-ג'נר עלו שלב לאחר שהתברר שג'ורדן וודס (21), הבסטי של קיילי ג'נר וחברה קרובה של בנות המשפחה, הייתה הסיבה לפרידה שלקלואי קרדשיאן (34) וטריסטן ת'ומפסון (27). על פי הדיווחים, וודס ות'ומפסון ניהלו רומן שזעזע את המשפחה הטראשית.
היום (ו') פורסמה תוכנית האירוח the red table, בהנחיית ג'יידה פינקט סמית', אשתו של וויל ומי שמכירה את וודס כל חייה לאחר שעבדה עם אביה המנוח. כוכבת הריאליטי הצעירה בחרה לחלוק את הצד שלה בסיפור בתוכנית, מה שהכניס את בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר לכוננות ספיגה.
4 צפייה בגלריה
כבר לא. קיילי ג'נר וג'ורדן וודס
כבר לא. קיילי ג'נר וג'ורדן וודס
כבר לא. קיילי ג'נר וג'ורדן וודס
"ביום ראשון בערב יצאתי עם חברות למועדון. רקדתי, שתיתי והתעסקתי בעניינים שלי. גם טריסטן היה שם עם כמה חברים. כחלק מהתרבות שלנו, אנחנו ממשיכים את הבילויים בבתים של אנשים. אמרו לי שזה הבית של טריסטן ושמחתי כי זו סביבה מוכרת. המשכנו לרקוד, לשתות ולבלות וזו הייתה הטעות הראשונה שלי. לא חשבתי על זה באותו רגע, הייתי צריכה ללכת הביתה".
"לא רקדתי עבורו, לא התמזמזנו, לא עזבנו יחד את איזור הבילוי המשותף לחדר שינה. היינו יחד עם שאר האנשים. אנשים אמרו שישבתי עליו, אבל הנחתי את הרגליים שלי על שלו ובזה זה נגמר. לא היה שום דבר אינטימי וטריסטן גם לא ניסה להתחיל איתי ולייצר סיטואציה כזו. לא חשבתי על הדברים עד הסוף ואני לוקחת אחריות מלאה. כשהלכתי הביתה הוא נישק אותי. זו לא הייתה נשיקה מלאת תשוקה אלא ניקור קטן על השפתיים, אבל כשאנשים שיכורים הם עושים מעשים מטופשים".
4 צפייה בגלריה
"אני לא הורסת משפחות". קלואי קרדשיאן וטריסטן ת'ומפסון
"אני לא הורסת משפחות". קלואי קרדשיאן וטריסטן ת'ומפסון
"אני לא הורסת משפחות". קלואי קרדשיאן וטריסטן ת'ומפסון
(צילום: אינסטגרם)
"עזבתי מיד אחרי, נכנסתי לרכב שלי והייתי קצת המומה. תהיתי אם זה באמת קרה והעדפתי להכחיש. דיברתי עם קיילי וסיפרתי לה שהייתי שם. גם קלואי ידעה, אבל השמטתי את עניין הנשיקה בשיחה שלנו. ידעתי מה הולך ביניהם והעדפתי לא לשפוך עוד שמן למדורה. ניסיתי להגן על הלב שלה, לא מגיע לה להתמודד עם זה. אני לא הורסת משפחות ומעולם לא ניסיתי לעשות כזה דבר, בטח לא לאדם שאני אוהבת. אני יודעת שאני לא אשמה בכך שהיא וטריסטן לא ביחד יותר".
כשנשאלה אם קיימה יחסי מין עם ת'ומפסון, וודס הכחישה נמרצות: "מעולם לא עשיתי את זה, לא שקלתי לעשות את זה וזה לא יקרה. אני מוכנה לעבור בדיקת פוליגרף כי חשוב לי שאנשים ידעו את האמת. לא הייתה לנו מערכת יחסים סודית, לא הייתה בינינו תקשורת ואפילו לא נפגשנו בפרטיות. אני קרובה למשפחה יותר מעשור, לא הייתי פוגעת בהם בשום צורה. הסיפור הזה הפך לבגידה הגדולה ביותר בהיסטוריה הודות לתקשורת, ששמה דגש על אישה שחור צעירה שעשתה טעות תמימה".
מי שלא קונה את הסיפור היא קלואי, שהגיבה לריאיון בחשבון הטוויטר שלה: “למה את משקרת, ג'ורדן? את מדברת על זה בפומבי בניסיון להציל את עצמך במקום להתקשר אלי ולהתנצל. תהיי כנה לגבי הסיפור שלך. וכן, את הסיבה לכך שהמשפחה שלי התפרקה!".
4 צפייה בגלריה
אז אין סיכוי לקאמבק?
אז אין סיכוי לקאמבק?
אז אין סיכוי לקאמבק?
ואם הדרמה הזאת לא מספיקה, כלי תקשורת בארצות הברית דיווחו היום שקיילי ג'נר מאשימה את בן זוגה ואבי בתה, טראוויס סקוט, בבגידה. מקורבים ששוחחו עם אתר TMZ סיפרו שהשניים ניהלו ויכוח קולנו ולג'נר הצעירה יש ריאיות לבגידה. צירוף מקרים מצער או פרומו לעונה החדשה של תוכנית הריאליטי המשפחתית? ימים יגידו.