3 צפייה בגלריה
הדרמות ממשיכות. ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז
הדרמות ממשיכות. ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז
הדרמות ממשיכות. ג'ף בזוס ולורן סאנצ'ז
(צילום: Mega)
בחודש ינואר האחרון פורסם כי מי שחשף את הרומן בין המיליארדר ג'ף בזוס למאהבת, לורן סאנצ'ז, הוא אחיה - שעשה זאת בתמורה לצ'ק מכובד על סכום של 200 אלף דולר .אתמול (שבת), מייקל סאנצ'ז, האח, שובר שתיקה לראשונה ומתייחס לפרשה. "אני הגנתי ותמכתי באחותי במאה אחוז מאז יום היוולדה, וקיבלתי את האשמה במקומה כמה פעמים בעבר", סיפר סאנצ'ז ל-Mail On Sunday, והוסיף: "אבל מה ששונה הפעם זה שהמשפחה שלנו נקרעה לגזרים וזה לא נראה שאיכפת ללורן".
סאנצ'ז החליט לפתוח חזית נוספת נגד המאהב של אחותו, מייסד ומנכ"ל אמזון, והודיע כי בכוונתו לפתוח בהליך משפטי נגד בזוס ואיש הביטחון שלו, גאווין דה בקר, ולתבוע את השניים על לשון הרע. "ברגע שחוקרי ה-FBI והחוקרים של אמזון גילו שלא היה לי קשר לתמונות שבהם השתמשו כדי לסחוט את ג'ף, חשבתי שלפחות אקבל התנצלות, אבל ג'ף ולורן לא הביטו לאחור. נזרקתי מתחת לאוטובוס. לצערי, הפעם הבאה שאראה אותם תהיה בבית המשפט".
מקורבים לסאנצ'ז סיפרו לאתר כי התביעה של סאנצ'ז מונעת ממנו להרחיב אך הוא נחוש בדעתו לנקות את המוניטין שנוצר לו ובכוונתו לעשות זאת בצורה הכי פומבית שאפשר. "מייקל רוצה התנצלות בעמוד הראשי של ה''וושינגטון פוסט', עיתון הנמצא בבעלותו של בזוס. זה פגע במוניטין שלו, הוא איבד את העסק ואת אחותו בגלל כל הפרשה הזו, ומייקל מאז ומתמיד עשה את ההכי טוב עבור לורן, אך כעת הוא מרגיש נבגד". עוד הוסיף החבר: "מייקל משוכנע שהצדק ייצא לאור בבית המשפט, הוא מתכנן לכבס את כל הכביסה המלוכלכת לעיני כולם והוא יודע שזה לא יהיה טוב עבור האיש העשיר ביותר בעולם".
3 צפייה בגלריה
"די מאמי, אני אטפל באחי"
"די מאמי, אני אטפל באחי"
"די מאמי, אני אטפל באחי"
(צילום: Splashnews)
לורן סאנצ'ז, מצידה, מסרה תגובה שבועות ספורים לאחר שפרשת הדלפת תמונות העירון על ידי אחיה נפתחה: "מייקל הוא אחי הגדול. הוא סיפק בסתר מידע אישי שלי ל'נשיונל אינקוויירר' - וזו בגידה איומה ובלתי נסלחת. משפחתי כואבת מהתביעה החדשה, חסרת השחר ונטולת האמת שלו, ואנו באמת מקווים שאחי ימצא שלווה".
בזוס ואיש הביטחון, לעומת זאת, טוענים כי מעולם לא האשימו את סאנצ'ז בהפצת תמונות העירום. "מר סאנצ'ז לא יכול לנצח", כך נטען במסמכים שהגישו השניים לבית המשפט. עוד נאמר כי "למרות שהיו מספר מקורות הטענו כי סאנצ'ז הדליף את תמונות העירום וההתכתבויות בין בזוס לאחותו, המיליארדר מעולם לא האשים את סאנצ'ז באופן ישיר".
3 צפייה בגלריה
חוגגים את החיים
חוגגים את החיים
חוגגים את החיים
(צילום: AP)