3 צפייה בגלריה
הכי חמודים שיש! מישל וברק אובמה
הכי חמודים שיש! מישל וברק אובמה
הכי חמודים שיש! מישל וברק אובמה
(צילום: Gettyimages)
זה לא סוד שיש לנו קראש על בני הזוג אובמה, ואחרי הפודקאסט האחרון של מישל - הוא רק הולך וגדל. בחודש הבא, ב-3 באוקטובר, יחגגו השניים את יום הנישואים ה-28 שלהם ורגע לפני שזה קורה, הגברת הראשונה לשעבר החליטה לחלוק תובנות על חיי הנישואים והרומנטיקה המתמשכת, וכמובן גם לשתף בקשיים שעברו לאורך הדרך.
בפודקאסט סיפרה אובמה לקונאן אובראיין כי דברים לא תמיד עברו בצורה חלקה והסוד האמיתי הוא לא לוותר אף פעם, גם כשהמצב קשה. "היו פעמים שרציתי לדחוף את ברק מהחלון, ואני אומרת את זה בגלל שחייבים להבין שהתחושות היו קשות, אבל זה לא אומר שמוותרים. והתחושות האלו יכולות להימשך הרבה זמן, הן יכולות להימשך שנים".
זו לא הפעם הראשונה שאובמה שיתפה את רצונה לעזוב הכל וללכת. בריאיון למגזין People בנובמבר 2018 סיפרה על הקשיים שהשניים עברו, כדי להזכיר לאנשים שאף קשר אינו מושלם. "מכיוון שאנחנו מודל לחיקוי, חשוב לנו להיות כנים ולהגיד שאם יש רגעים שאתם מרגישים שאתם רוצים לעזוב הכל - זה נורמלי. גם אני הרגשתי ככה".
.
3 צפייה בגלריה
נלחמה למרות הכל
נלחמה למרות הכל
נלחמה למרות הכל
(צילום: Gettyimages)
למרות שכל מערכות היחסים ארוכות הטווח מלאות באתגרים, אובמה ואובראיין דיברו על כך שבניגוד לזוגות הוותיקים, הצעירים פחות נלחמים על הנישואים. "תראה למשל זוגות טריים, הם מתמודדים עם האתגרים אך מיד מרימים ידיים ומשוכנעים שהכל הרוס. ואני רק רוצה להגיד שאם זה מה שהיה מפרק נישואים, אם הייתי מוותרת על זה ומתרחקת בזמנים הקשים יותר, הייתי מתגעגעת לכל הטוב שכן היה שם".
אובמה הוסיפה: "אם אתה מסתכל על קבוצה, על האנשים שהיית רוצה לנצח איתם, הדבר הראשון שהיית רוצה זה שכל האנשים שיהיו בקבוצה שלך יהיו חזקים, נכון?", שאלה הגברת הראשונה לשעבר את אובראיין, והמשיכה: "אתה לא רוצה שתהיה שם איזו חוליה חלשה, אתה לא רוצה מישהו שפשוט תוכל לשלוט בו. בנוסף, כשאתה בקבוצה אתה חייב להיות מסוגל לעשות הכל - במיוחד בכדורסל, אתה לא תבחר במישהו שיגיד שהוא 'רק מכדרר, לא קולע ולא מגן, רק מכדרר'", הסבירה.
"אין דרך קסומה לגרום לזה לעבוד מלבד לעשות את הדבר הבסיסי שזה למצוא מישהו ולהיות כנים ברצון להיות איתו, לצאת, לתכנן את העתיד יחד, לראות לאן זה הולך ורק אז לגרום לזה לקרות, להתחייב. אי אפשר ליצור מערכת יחסים ארוכת טווח דרך טינדר".
אמש (א') פרסמה אובמה תמונה מיום חתונתם, וכתבה: "בפודקאסט שיצא בשבוע שעבר קונאן ואני הרהרנו בחיי הנישואים שלנו. מערכת יחסים יכולה להיות אחד החלקים העיקריים ביותר בזהות שלנו, להביא לנו כל כך הרבה שמחה, משמעות ותמיכה בכל יום. אבל דבר אחד בטוח: זה גם מצריך הרבה מאוד עבודה, הרבה כנות עם עצמנו ועם השותפים שלנו. זה דבר אחד שלמדתי".
3 צפייה בגלריה
האוהבים הצעירים!
האוהבים הצעירים!
האוהבים הצעירים!
(צילום: אינסטגרם)