5 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר והיילי בולדווין על שער מגזין "ווג איטליה"
ג'סטין ביבר והיילי בולדווין על שער מגזין "ווג איטליה"
ג'סטין ביבר והיילי בולדווין על שער מגזין "ווג איטליה"
(צילום מסך)
שנתיים אחרי שהתחתנו בסתר ושנה אחרי טקס החתונה הרשמי שערכו, ג'סטין ביבר (26) ואשתו היילי בולדווין (23) מציינים את תחילת השנה השלישית לנישואיהם על ידי שער משותף במגזין "ווג איטליה". התמונות שבמגזין, שיוצא בימים אלו לדוכנים, מציגות את בני הזוג כשהם מחובקים במיטה ומחוצה לה, כשבולדווין היא הדומיננטית והנוכחת יותר בעוד ביבר מסתיר ברובן את פניו.
ואכן, הראיון, אשר נערך עם בולדווין בלבד ללא השתתפות בעלה, הוא על טהרת הכח הנשי – בולדווין מספרת שהיא מרגישה חזקה ומועצמת, אך יחד עם זאת גם מדגישה שבעלה מאפשר לה להיות כזו. פמיניזם באישורו של הגבר: "התמונות מראות את הדרך בה גבר חוגג את אשתו" היא מסבירה. "בעלי מחזק את הנשיות שלי ומעצים אותה, מאפשר לי להרגיש חזקה, סקסית וקשוחה. מבחינה חברתית, הגברים היו השולטים במשך יותר מדי זמן. הגיע הזמן לשינוי". ולאלו שאולי ירימו גבה בעקבות המיניות הבולטת שבתמונות, היא עונה מראש: "רואים בנו בני נוער נצחיים, בעיקר את ג'סטין. אבל אנחנו גבר ואשה נשואים, מחוייבים אחד לשנייה ומרגישים בנוח עם המיניות שלנו".
את רוב שנות התבגרותו, ביבר בילה בתור בן זוגה לסירוגין של הזמרת סלינה גומז. השניים נפרדו וחזרו באופן תדיר אחד לשנייה, וגם כשהיו פרודים שמרו על קשר ולא אחת נפוצו שמועות על כך שהם ביחד אבל מסתירים זאת. לכן, רבה הייתה ההפתעה, כשביבר ובולדווין הכריזו ביולי 2018 על אירוסיהם, אחרי זוגיות של מספר חודשים בלבד. בנובמבר אותה שנה ביבר הכריז שהשניים התחתנו בסתר, וכשנה לאחר מכן, כאמור, הם ערכו טקס חתונה מתוקשר.
5 צפייה בגלריה
זוגיות קצרה שהובילה לחתונה
זוגיות קצרה שהובילה לחתונה
זוגיות קצרה שהובילה לחתונה
(צילום: אינסטגרם)
בולדווין ידעה אמנם שהיא מתחתנת עם אחד הכוכבים המפורסמים ביותר בעולם, אבל מספרת שהתקשתה בתחילה להסתגל לכך שהזוגיות שלהם נמצאת תחת זכוכית מגדלת: "היה לי קשה להבין איך לתחזק מערכת יחסים כזו, שכולם מסתכלים עליה. אבל מגיע שלב שבו אין ברירה אלא לקבל את המצב כמו שהוא. במשך תקופה ארוכה לא הצלחתי לעשות זאת, לא נישקתי אותו בציבור, לא אהבתי את זה שאנשים מסתכלים עלינו ברגעים מסוימים. עם הזמן הבנתי שאם זה ימשך ככה, בסופו של דבר לא נרגיש מוגנים אלא מותשים. אנחנו אוהבים אחד את השנייה ואין בעצם שום דבר שעלינו להחביא".
יחד עם זאת, היא מודעת למצקצקים ולמפקפקים למיניהם, אשר מחכים להם בפינה: "נדיר בחברה שלנו לראות בני זוג שטוב להם ביחד. אני מרגישה שיש הרבה אנשים מסביב שלא מאמינים באהבה שלנו, שלא מאמינים שזה יחזיק מעמד. אני לא רוצה להתייחס אליהם. אנחנו ביחד, מקבלים את עצמנו, תומכים זה בזו, לא שופטים, לא מרגישים שאנחנו צריכים להיות מושלמים. אנחנו משחררים אחד את השנייה בעזרת אהבה".
ועדיין, לא קל להיות בזוגיות כל כך מתוקשרת: "אנחנו עובדים קשה כדי לקיים מערכת יחסים בריאה. אנחנו רוצים להוות השראה לזוגות אחרים", היא מצהירה. על מאזן הכוחות ביניהם היא מספרת: "אני זו שחושבת, הוא זה שמרגיש. אני ההגיונית והוא הרגשן. הוא אמן. הוא עוזר לי לבטא יותר את הרגשות שלי ואני עוזרת לו להיות אנליטי יותר. יש איזון בין הנשמות שלנו".
5 צפייה בגלריה
הוא הרגיש, היא השכלתנית
הוא הרגיש, היא השכלתנית
הוא הרגיש, היא השכלתנית
(צילום: Gettyimages)
יותר מעשור חלף מאז ביבר פרץ לחיינו, בזכות סרטוני יוטיוב בהם שר וניגן, אשר צברו מיליוני צפיות ומשכו את תשומת ליבם של כוכבים כמו אשר ואלן דג'נרס. הוא היה אז בן 15, ונעשה בין לילה לכוכב על. בהמשך גם הפך לילד הרע של התעשייה, כשכותרות על מעשה מפוקפק כזה או אחר צצו להן כמעט מדי שבוע. עכשיו, מספרת אשתו, הימים הפרועים מאחוריו: "הוא מתבגר ועושה את זה מול כל העולם. אף אחד לא ציפה שיתחייב למישהי בגיל כל כך צעיר. יכול להיות אנשים יחשבו שהוא נעשה משעמם, אבל הוא פשוט כבר לא אותו האדם שהיה פעם. הוא מעוניין בדברים אחרים. בתור אשתו, אני מעדיפה שהוא יהיה מאושר ובריא במקום שינסה לעמוד בציפיות של אחרים".
ואז מגיעה כמובן השאלה המתבקשת לגבי הרחבת המשפחה. מסתבר שבני הזוג לא ממהרים להפוך להורים: "הדבר המוזר הוא שתמיד רציתי להביא ילדים מוקדם, אבל עכשיו, כשאני נשואה, אני מרגיש פחות דחף לכך. יש לי הרבה שאיפות ופרויקטים בתכנון. ילדים יגיעו, אבל לא כרגע".
5 צפייה בגלריה
ילדים עוד יגיעו, אבל לא בקרוב
ילדים עוד יגיעו, אבל לא בקרוב
ילדים עוד יגיעו, אבל לא בקרוב
(צילום: אינסטגרם)
5 צפייה בגלריה
ג'סטין ביבר והיילי בולדווין
ג'סטין ביבר והיילי בולדווין
ג'סטין ביבר והיילי בולדווין
(צילום: Mega)