4 צפייה בגלריה
לילי והצעצוע החדש שלה. לילי אלן
לילי והצעצוע החדש שלה. לילי אלן
לילי והצעצוע החדש שלה. לילי אלן
(צילום: אינסטגרם)
מעטים הם הכוכבים שמתפרנסים רק מהאומנות שלהם. לאורך השנים מצאו הסלבס לא מעט שיטות אחרות להרוויח כסף מהצד, והוציאו שלל מוצרים בדמותם או שעליהם התנוסס שמם, החל מפוסטרים, בובות ,יומנים, כלי אוכל, כלי מיטה ומה לא. כעת הזמרת לילי אלן לוקחת את העניין צעד קדימה (או שאולי – הצידה) ומוציאה מוצר שיימכר כנראה בחנויות ספציפיות מאוד: צעצוע מין.
המוזיקאית בת ה-35 הודיעה בסוף השבוע על שיתוף פעולה עם חברת צעצועי הסקס הגרמנית "וומנייזר", אשר במסגרתו תוציא ויברטור משלה אשר יענה לשם Liberty, כלומר "חירות". המוצר החדש, אשר מגיע בצבע "ורוד מרדן", הוא בעל שש רמות שונות של כוח, ומתואר כבעל "טכנולוגיה אווירית לשם הנאה", כלומר נועד לעזור לנשים להגיע לשיא ללא מגע ישיר עם הצעצוע. באתר של החברה מבטיחים כי הוא חסין מים, מחזיק מעמד עד שעתיים בהטענה אחת ולא פחות חשוב, דיסקרטי לנשיאה בתיק.
אלן טוענת שהמטרה העיקרית שלה היא לקדם את השחרור המיני של האישה: "כנשים, מופעלים עלינו לחצים חברתיים במיוחד כשהנושא הוא עונג", היא מסבירה. "זה מעצבן לדעתי, אבל הדרך שבה נשנה זאת היא על ידי הפיכת הנושא לנורמלי, וזה מה שאני מנסה לעשות כאן". ואכן, היא משתפת ללא היסוס: "מה שאני אוהבת בצעצוע הזה הוא שהוא מביא אותי לאורגזמה במהירות". היא מספרת שחייה השתנו בעזרת המוצרים של "וומנייזר" ומצהירה: "נשים לא צריכות להתבייש במיניות שלהן. לכולנו מגיע ליהנות. אני מקווה שהצעצוע הקטן הזה יעזור לכן בזה".
4 צפייה בגלריה
צעצוע קטן בעל מטרה חשובה
צעצוע קטן בעל מטרה חשובה
צעצוע קטן בעל מטרה חשובה
(צילום: אינסטגרם)
אלן מספרת שהחלה להשתמש בצעצועי מין לפני כשש שנים, בזמן שהייתה בסיבוב הופעות. היא ראתה כי טוב והכניסה את הצעצועים גם למערכות היחסים שהיו לה לאחר מכן. "אנשים אוטומטית חושבים שמשתמשים בהם כי הגבר לא מתפקד או כי אין פרטנר. זה לא נכון. בהחלט השתמשתי בהם עם בני הזוג שלי, הם מספקים חוויה מהנה". אלן היא נשואה טרייה – בתחילת ספטמבר התחתנה עםכוכב הסדרה "דברים מוזרים", דיוויד הרבור. כעת היא מצהירה: "לא ראיתי את בעלי כבר חמישה שבועות, זה לא אומר שאני לא יכולה להנות מאורגזמות!".
כפי שכבר הבנתם, הכוכבת לא ביישנית במיוחד, ולראייה הפעם בה צייצה לפני כשנתיים תמונות של איבר מינה, בניסיון לקדם את אלבומה אשר זכה לשם "ללא בושה". היא גם סיפרה שבעבר קיימה יחסי מין עם יצאניות, בזמן שהייתה עוד נשואה לבעלה הראשון.
אלן מסכמת את דבריה בכך שהיא מעוניינת "ליצור דיאלוג פתוח סביב הגשמה מינית, ולעודד את כולם לאונן. אני מקווה ששיתוף הפעולה הזה יגרום לאחרים להרגיש שהם יכולים לדבר באופן פתוח יותר על אוננות, ושאם מישהי כמוני יכולה לדבר על זה ללא בושה, אולי הם ירגישו בנוח לנסות זאת גם בעצמם. עולם חדש ממתין להם".
4 צפייה בגלריה
עולם חדש רק ממתין לכן
עולם חדש רק ממתין לכן
עולם חדש רק ממתין לכן
(צילום: אינסטגרם)
4 צפייה בגלריה
לילי אלן
לילי אלן
לילי אלן
(צילום: Getty Images)