8 צפייה בגלריה
מזל טוב, חמודה! לייטון מיסטר
מזל טוב, חמודה! לייטון מיסטר
מזל טוב, חמודה! לייטון מיסטר
(צילום: Gettyimages)
מחר (ו') תחגוג לייטון מיסטר, לנצח בלייר וולדורף מהסדרה "אחת שיודעת", את יום הולדתה ה-35, וזו הזדמנות נהדרת לשפוך קצת אור על אחת השחקניות הכי פרטיות בהוליווד, שגם אוחזת בזוגיות פוטוגנית ומפתיעה במיוחד עם השחקן אדם ברודי (שגילם את סת' כהן ב"או.סי"). XOXO ובואו נתחיל.
בניגוד לכוכבים רבים אחרים, הדרמות בחייה של מיסטר החלו כבר ביום היוולדה. היא נולדה בכלא לאמה, קונסטנס (קוני) מיסטר, שריצתה עונש מאסר לאחר שהיא ובעלה, דאג מיסטר הורשעו בהברחת מריחואנה מג'מייקה לארצות הברית. כשמיסטר הגיחה לעולם, נותרו לאמה עוד 16 חודשי מאסר ואחרי שלושה חודשים בהן חיו יחד, היא עברה לגור עם סבתה, שטיפלה בה עד שאמה השתחררה. השחקנית מעולם לא ניסתה להסתיר את ילדותה המורכבת ובראיונות קודמים סיפרה: "אמא שלי עברה הרבה לפני שנולדתי ואני לא יכולה לשפוט אותה על כך. היא ואבא שלי הם אנשים טובים".
לאחר השחרור של אמה, הוריה של לייטון התגרשו ומשפחתה נאלצה להתמודד עם קשיים כלכליים רבים, ולמרות זאת – הכוכבת תמיד סיפרה בריאיונות כי לא סבלה בילדותה ושיש לה הרבה חוויות טובות וזיכרונות מלאי אהבה – למרות המאבקים סביב הכסף. "לייטון היא ההוכחה לכך שחלומות יכולים להתגשם", אמר אביה של השחקנית במהלך ריאיון בעבר.
כשהייתה בת 10 עברה יחד עם אמה לניו יורק במטרה להוציא לפועל את החלום שלה – להיות דוגמנית. תחילה דגמנה עבור מותגים מוכרים ומעצבים גדולים, בהם אפילו ראלף לורן, אך מהר מאוד השכילה להבין שעולם הדוגמנות פחות מושך אותה והחליטה לנסות את מזלה כשחקנית. התפקיד הראשון שלה היה כשחקנית אורחת בסדרה "חוק וסדר", ובגיל 14 עברה להתגורר בלוס אנג'לס במטרה לקדם את קריירת המשחק המיוחלת. הוריה של לייטון תמכו בה עד כמה שניתן ואמה עברה איתה ממקום למקום.
לאחר המעבר ללוס אנג'לס החלה להופיע בתפקידי אורח בסדרות מצליחות, בהן: "להתחיל מחדש", "הפמליה" ו"ורוניקה מארס", אך ההצלחה הגדולה הגיעה בשנת 2007, אז קטפה את התפקיד הראשון והמשמעותי שלה בסדרה "אחת שיודעת". מיסטר גילמה את בלייר וולדורף – בחורה עשירה, סנובית, מפונקת, תחרותית והחברה הכי טובה (לסירוגין) של סרינה ואן דר וודסון (בלייק לייבלי), שסיפור האהבה שלה ושל צ'אק באס (אד ווסטוויק) הופך לציר ראשי בעלילה.
8 צפייה בגלריה
XOXO. בלייק לייבלי ולייטון מיסטר
XOXO. בלייק לייבלי ולייטון מיסטר
XOXO. בלייק לייבלי ולייטון מיסטר
(צילום: Gettyimages)
חייה של מיסטר אילצו אותה להתבגר במהירות והיא החליטה להקדיש את כל כולה לפיתוח קריירת המשחק שכה רצתה. מיסטר סיפרה כי בתור ילדה העדיפה ללכת לשיעורי משחק במקום להסתובב עם ילדים אחרים ולא היו לה חיי חברה או מערכות יחסים. לייטון סיפרה בעבר כי אף דילגה על נשף הסיום שלה מכיוון שלא היה לה כסף לשלם עבורו והוסיפה כי באיזשהו מקום, דמותה של בלייר וולדורף פיצתה אותה ונתנה לה לחוות רגעים גדולים שלא היו לה כילדה.
הצלחתה של לייטון בעיקר מיתנה לתקופה מסוימת את מערכת היחסים המורכבת עם אמה, שחשה הקלה עצומה. בשלב מסוים החלה השחקנית הצעירה לתמוך כלכלית באמה ואחיה, אך מהר מאוד גילתה כי אמה אינה משתמשת בכסף בצורה נכונה. תחילה לייטון ניתקה כל קשר וכל הזרמה כלכלית אך בהמשך הסיפור הסתבך והוביל לתביעה כספית.
בשנת 2011 תבעה לייטון את אמה בטענה כי השתמשה בכספים שהעבירה לה מדי חודש עבור הוצאות רפואיות לאחיה לטובת ניתוחים פלסטיים, בוטוקס ותוספות שיער. כתוצאה מכך החליטה השחקנית "לסגור את הברז". "למרות שקונסטנס בריאה ובעלת יכולת פיזית לעבוד היא מסרבת לעשות זאת ובמקום מצפה מבתה, לייטון, לתמוך בל כלכלית", כך נכתב במסמך התביעה. קוני, כמובן, סירבה לעבור על הנושא בשתיקה והגישה תביעה נגדית, בה טענה כי בתה התחייבה לשלם לה מדי חודש סכום של עשרת אלפים דולר עבור טיפול באחיה, אלכסנדר (לקס), והוסיפה כי "הקריבה את חייה ואושרה כדי לתמוך בקריירת המשחק של בתה".
באותה השנה תבעה לייטון משמורת מלאה על אחיה הצעיר בטענה כי אמם לא דואגת לו ומטפלת בו כראוי. "לייטון נגעלת מאמה ונחושה להוציא את אחיה מהמצב הזה", סיפר מקורב לשחקנית ל"רדאר", והוסיף: "היא רוצה שלקס יעזוב את הבית של אמא שלהם בקליפורניה ויעבור להתגורר איתה בניו יורק".
על פי הדיווחים, אחיה של לייטון סבל מסרטן במוח ואף נאלץ לעבור מספר ניתוחים. בשנת 2010 החל לסבול מכאבי ראש חוזרים שלא אובחנו במשך כמעט שנה. לאחר שאובחן, עבר לקס כשמונה ניתוחים ואף הוכרז כבעל מוגבלות. בעקבות מצבו הקפידה השחקנית להעביר לאמה מדי חודש סכום של 7,500 דולר על מנת לסייע בטיפולים. "לייטון ממש קרובה לאחיה ושונאת את העובדה שהיא לא יכולה להיות שם ולעזור לו", הוסיף המקור.
כשאמה של לייטון הבינה שהתביעה שלה בעייתית, פרסמה הצהרה חדשה בה טענה כי בתה תקפה אותה פיזית, השליכה אותה לרצפה והכתה אותה בעזרת בקבוק זכוכית. התביעה הייתה על סך שלושה מיליון דולר, ונכתב בה כי אלכסנדר נאלץ להפריד בין השתיים לעיתים קרובות.
שנה לאחר מכן, ביוני 2012, לייטון ניצחה את אמה. שופט בית המשפט העליון בלוס אנג'לס קבע כי אין שום הסכם המחייב את לייטון להעביר כספים לאמה.
מעולם לא פורסם האם לייטון קיבלה משמורת מלאה על אחיה הצעיר, אך בשנת 2014 ניתן היה להסיק כי אחיה נשאר לחיות עם אמם, זאת לאחר שהאחרונה סיפרה כי השניים נותרו ללא כסף לאוכל והם מחפשים מקלט לחסרי בית. "נותרו לי רק 26 דולר, אם לא יקרה נס בקרוב נהיה חסרי בית בחגים", אמרה קוני בריאיון למגזין In Touch. בשנת 2015 הוקם עמוד אינטרנטי לגיוס תרומות עבור לקס, שהחלום הגדול שלו הוא ללכת בעקבות אחותו ולהיות שחקן. "בבדיקות האחרונות שנעשו התגלה כי לקס מאבד את ראייתו ויש לזה קשר ישיר לאותו גידול. כל סכום של כסף יעזור ואנחנו מקווים שהאנשים הטובים שקוראים את זה ימצאו בליבם את המקום להושיט יד ולעזור", נכתב בעמוד.
מיסטר אמנם לא הצליחה לשחזר את ההצלחה של "אחת שיודעת", אבל היא שחקנית עובדת ומשתתפת בשנים האחרונות בסדרה "חד הוריים", שמשודרת בימים אלה ב-yes. מבחינה אישית חייה היו לא פחות מעניינים. בשנת 2008 החלה לצאת עם הקולגה לסדרה "אחת שיודעת", סבסטיאן סטן, שגילם את דמותו של קרטר בייזן. תחילה ניסו השניים להסתיר את מערכת היחסים אך כמובן שזה לא צלח והזוגיות הנוצצת נחשפה זמן קצר לאחר שהחלה. מיסטר נהגה לומר כי סטן הוא החבר הכי טוב שלה ובריאיון ל-Us Weekly סיפרה כי הוא קנה לה במתנה ציור של האמן האהוב עליה. "לא הייתי במערכות יחסים רבות אבל אני מאוהבת. יש בינינו כימיה לא מוסברת ואני פשוט ממש רוצה לבהות בו כל הזמן".
שנה לאחר מכן, ביולי 2009, התראיין סטן למגזן "פיפל" וסיפר על מערכת היחסים על לייטון. "אני באמת בר מזל. לייטון היא האישה הכי מעניינת, מתוחכמת, מוכשרת והמצחיקה ביותר שאני מכיר. באמת, היא ממש מצחיקה". לרוע המזל, למרות הלבבות שעפו באוויר, השניים נפרדו באפריל 2010. מקורב לזוג סיפר כי למרות הפרידה השניים נשארו חברים טובים והוסיפו כי מיסטר הייתה זו שסיימה את הקשר. בריאיון למגזין Seventeen סיפרה כי היה לה עצוב מאוד לאחר הפרידה. "זה היה קשה אבל זה לימד אותי על עצמי, על אהבה ועל החיים. אני חושבת שאת צריכה לדעת איך את מרגישה, להתאבל על מערכת היחסים שהסתיימה. צריך לחוות את הרגשות האלה במקום להילחם בהם ולהגיד לעצמך שאת צריכה להיות מאושרת. זה לא בריא".
8 צפייה בגלריה
עם האקס סבסטיאן סטן
עם האקס סבסטיאן סטן
עם האקס סבסטיאן סטן
(צילום: Gettyimages)
שנה לאחר הפרידה פצחה ברומן קצר עם השחקן גארט הדלונד. השניים הכירו על הסט של "בכוח הקאנטרי". "גארט באמת מדהים. הוא נפלא! ממש כמו האביר בשיריון יש לו גם צד מתוק ופגיע", אמרה בריאיון ל-the Boot. למרות שחבריהם היו בטוחים שמדובר ברומן מבטיח, השניים נפרדו אחרי חודש בלבד.
לאחר הפרידה מהדלונד ניהלה מיסטר מערכת יחסים בת שנה וחצי עם השחקן אהרון הימלשטיין, אותו הכירה בשנת 2007 על סט הצילומים של Remember The Daze. השניים חידשו את הקשר ארבע שנים מאוחר יותר ואפילו תועדו מספר פעמים יחד בזמן שבילו בריו דה ז'ניירו. "אני אוהבת לאהוב. זה הרגש הכי מסקרן שיש והוא מגיע בכל כך הרבה צורות", אמרה מיסטר המאוהבת בריאיון ל-Us Weekly ביולי 2012. למרות זאת, השניים נפרדו כמה חודשים מאוחר יותר, בדצמבר של אותה השנה.
והנה הגענו לחלק המעניין באמת - הזוגיות הלא צפויה שלה עם אדם ברודי. הם הכירו בשנת 2011 על סט הצילומים של הסרט Oranges, אך כל אחד היה בזוגיות אחרת. בשנת 2012, וזמן קצר לאחר שלייטון והימלשטיין נפרדו, נפגשו השניים בהקרנה החגיגית של הסרט בניו יורק והשמועות בדבר הזוגיות החדשה תפסו תאוצה. האישור הסופי הגיע רק בשנת 2013, כשהשניים צולמו יחד צמודים למדי. מהרגע שהתמונות הראשונות יצאו לאור, מיסטר וברודי הפסיקו להסתיר את מערכת היחסים וכיכבו בלי סוף במדורי הפפראצי מעבר לים.
8 צפייה בגלריה
הזוג הכי חמוד בהוליווד! מיסטר ואדם ברודי
הזוג הכי חמוד בהוליווד! מיסטר ואדם ברודי
הזוג הכי חמוד בהוליווד! מיסטר ואדם ברודי
(צילום: Gettyimages)
בנובמבר של אותה השנה ולמרות שאיש מהם לא אישר זאת פורסם כי השניים התארסו. כמה שבועות לאחר מכן פורסמו תמונות של השניים בדרום אפריקה - כשהם מתנשקים. באוגוסט 2015 נולדה בתם ארלו דיי ברודי (5), וב-18 בפברואר 2018 חשף מגזין Us weekly כי השניים נישאו בסתר. "לייטון ואדם התחתנו בצפון קרולינה לפני מספר שבועות", סיפר מקורב לזוג לחדשות E!, והוסיף: "זו הייתה חתונה קטנה ואינטימית עם משפחה וכמה מחבריהם הקרובים. זה היה אירוע מאוד יפה".
ביוני 2017 העניקו השניים, בשעה טובה, את הריאיון הזוגי הראשון שלהם בזמן שהגיעו לאירוע מתוקשר בלוס אנג'לס. במהלך הריאיון התבדחו כי מדי פעם הם מדברים על זה שהדמויות האייקוניות שלהם ביחד בחיים האמיתיים. "זה קורה לעיתים, פעם בשנה, ביום סת' ובלייר שלנו", התלוצץ ברודי. "זה טוב לצחוק", אמרה מיסטר, והוסיפה: "זה לא מרגש אותנו, לדעתי, כי אנחנו רק בני אדם. אבל זה מרגש אותנו שזה מרגש אתכם - זה מגניב!". שנה לאחר מכן התראיינה מיסטר ל-PorterEdit, ודיברה שוב על מערכת היחסים עם ברודי: "יש ימים שבעלי מבשל ארוחת ערב ויש ימים שאני עושה את זה. בימים אחרים, שאני עייפה מדי, אני פשוט אוכלת קערה של דגני בוקר לארוחת ערב. זה בדיוק מה שאנחנו עושים כדי שהקשר בינינו יעבוד".
בזמן שמיסטר מאוד מנסה לשמור על חייה הפרטיים הרחק מהעין הציבורית, בריאיון למגזין GQ הודה ברודי שאותו זה פחות מעניין. "אני לא מחפש פרסום אבל אם אשב לידך ברכבת התחתית כנראה שאספר לך הכל עליי. אנחנו אנשים של בית, לא הולכים להרבה אירועים מתוקשרים ולא מחפשים את הקידום שלנו בדרך בזה. מצאנו את האיזון הנהדר הזה שבאמת עובד עבורנו, וכמו שאפשר לראות אנחנו גם לא הכי פעילים ברשתות החברתיות".
8 צפייה בגלריה
חיים הרחק מאור הזרקורים
חיים הרחק מאור הזרקורים
חיים הרחק מאור הזרקורים
(צילום: Gettyimages)
בחודש מרץ האחרון התארח ברודי בפודקאסט של אנה פאריס ודיבר על מערכת היחסים עם מיסטר – ואיך הכל התחיל. השחקן סיפר כי השניים נפגשו לראשונה לפני כמעט 15 שנה והם הכירו דרך המפיק והתסריטאי ג'וש שוורץ. "בפעם הראשונה שנפגשנו כל השחקנים של 'אחת שיודעת' ישבו לאכול ב-Canter's, ואני גרתי שם במשך כל שנות העשרים שלי. והוא הכיר בינינו".
ברודי סיפר כי מאז הספיק להיתקל במיסטר עוד פעם פעמיים, וההיכרות האמיתית הגיעה לאחר שהשניים החלו לעבוד יחד על הסט של הסרט The Oranges בשנת 2011. "כשעבדנו יחד חשבתי שהיא נהדרת, הייתה בינינו כימיה. לא היה לי מושג אם היא אדם טוב או לא, למעשה הסקתי שהיא כנראה לא. אולי בגלל ש... אני לא יודע, היא הייתה חלק מ'אחת שיודעת'", אמר – אך מיד הבהיר כי הוא לא נוהג לשייך שחקניות לתפקיד שגילמו. "זה לא שתייגתי את כל השחקניות או משהו, ממש לא. אני אוהב לצאת עם שחקניות ואני אף פעם לא מאמין לסטיגמות עליהן".
לפני שנמשיך נזכיר כי דמותה של בלייר וולדורף מ"אחת שיודעת" - ילדה עשירה, מלכת הכיתה וכזו שמשוכנעת שהכל מגיע לה, הייתה ההפך הגמור מהדמות אותה גילם ברודי ב-The O.C, סת' כהן - חנון סטריאוטיפי ושנון שמאוהב במלכת הכיתה, סאמר רוברטס (רייצ'ל בילסון, שבמציאות הייתה בת זוגו ואף ארוסתו של ברודי במשך שלוש שנים). ותכלס, אם תסתכלו טוב - סאמר ובלייר אפילו די דומות.
8 צפייה בגלריה
תכלס דומות. רייצ'ל בילסון vs לייטון מיסטר
תכלס דומות. רייצ'ל בילסון vs לייטון מיסטר
תכלס דומות. רייצ'ל בילסון vs לייטון מיסטר
(צילום: Gettyimages)
כדי לתקן את עמדתו, הסביר ברודי כי לא הבין עד כמה לייטון מהממת, גם בזמן שיצא איתה. "חשבתי לעצמי שהיא מגניבה, אבל עדיין לא הבנתי עד כמה. היא האדם הכי חזק שאני מכיר, הכי טובה, המצפן המוסרי שלי ושל כוכב הצפון. אני באמת לא יכול לומר מספיק דברים טובים עליה. זה מטורף. היא מעולם לא התחצפה לאף אחד, למעט – ואני נותן לה קרדיט על כך, לצלמי הפפראצי".
באפריל 2020 נתפסו השניים בעדשת הפפראצי כשמיסטר מציגה בליטה חשודה בצורת בייבי באמפ. השניים לא אישרו את השמועה אך אתרי הרכילות מעבר לים מיהרו לעדכן כי לייטון ואדם מצפים לילדם השני. כמה חודשים לאחר מכן, בספטמבר של אותה השנה, התארח ברודי בתוכנית Twitch, שם נשאל האם מגיע לו מזל טוב על ילדו השני. "כן, יש לי בן נוסף, ילד שהוא חלום". בכלל, בני הזוג מככבים באתרי הפפראצי חדשות לבקרים, לרוב, כשהם גולשים יחד במליבו. ואם לומר את האמת, התמונות שלהם מחזיקים ידיים מעל המים - בלי שהם יודעים שמצלמות מכוונות אליהם - מרגשות הרבה יותר מכל חיוך מזויף של כוכבים אחרים בפרמיירה או על השטיח האדום.
8 צפייה בגלריה
נשמח לפפראצי עם הילדים
נשמח לפפראצי עם הילדים
נשמח לפפראצי עם הילדים
(צילום: Splashnews)