קרוב ל-30 שנה אחרי שהתפרסמה בנסיבות לא מחמיאות, שלא לומר – צהובות ומביכות, מוניקה לוינסקי ממשיכה לקחת את השליטה על הנרטיב לידיים שלה, והפעם היא עושה זאת בעזרת סדרת טלוויזיה שתספר את סיפורה.
לוינסקי הפכה לאחד הסמלים הבולטים של שנות ה-90, אחרי שהתגלה שניהלה רומן עם נשיא ארה"ב דאז, ביל קלינטון. הוא אמנם כמעט הודח בעקבות המקרה אבל שמר על כסאו ונחשב עד היום לאחד הנשיאים האהובים בתולדות המדינה. לעומת זאת לוינסקי, אז בתחילת שנות ה-20 לחייה, חטפה את רוב האש, הלעג והבוז מצד האומה והעולם כולו. עם השנים, ובמיוחד עם עליית תנועת #מיטו, חלחלה ההבנה שהיא הייתה מן הסתם קורבן בסיפור, ושחייה נהרסו בעוד שקלינטון יצא ללא פגע.
1 צפייה בגלריה
היא חטפה אש, הוא קיבל שבחים. לוינסקי וביל קלינטון
היא חטפה אש, הוא קיבל שבחים. לוינסקי וביל קלינטון
היא חטפה אש, הוא קיבל שבחים. לוינסקי וביל קלינטון
(צילום: GettyImages)
כעת כאמור, היא דורשת את מה שמגיע לה. בשנים האחרונות כתבה לוינסקי מאמרים וערכה הרצאות בנושא בריונות, נושא שלמרבה הצער התוודעה אליו לא מעט. עכשיו היא גם מקבלת את ההזדמנות לספר את סיפורה מהצד שלה, באמצעות הסדרה "פשע אמריקאי: מוניקה לוינסקי", אותה הפיקה לצידם של צמד המפיקים המצליחים ראיין מרפי ובראד פלצ'וק.
אתמול (ד') נערכה בהוליווד הפרימיירה של הסדרה (שתשודר בארץ ב-yes החל מה-29 בספטמבר – אבל רק נזהיר, עד כה הביקורות לא נלהבות), בנוכחותה של לוינסקי, היום כבר בת 48, שלחלוטין גנבה את ההצגה ושידרה זוהר וגאווה. יו גו גירל.
לצידה של לוינסקי צעדו מי שמגלמת את דמותה, השחקנית ביני פלדשטיין, והשחקנית שרה פולסון, שאפילו מעריציה הגדולים יתקשו כנראה לזהותה בסדרה, מכיוון שעבור תפקידה כלינדה טריפ, שינתה לחלוטין את מראה פניה, עלתה במשקל והוסיפה לכך עוד חליפת שומן. לאירוע אמש, היא הגיעה ללא כל אלה, במראה המוכר והרגיל שלה.
עוד נכחו: מירה סורבינו, בילי אייכנר, קולין הנקס, קובי סמולדרס וקלייב אוון, שמגלם את קלינטון. ומה חשבתם על מה שהם לבשו? תנו להם שיק ושוק!