בשנים האחרונות ריהאנה (33) פלשה לתחום האופנה והשיקה את מותג ההלבשה התחתונה Savage X Fenty. המותג הפך להצלחה מסחררת וגדל משמעותית, מה שבעצם מצדיק תצוגת אופנה מפוארת וזה בדיוק מה שריהאנה עשתה.
אמש (ד') ולקראת תצוגת האופנה שתשודר ביום שישי הקרוב ב-Amazon Prime Video, שוחררו תמונות מהאירוע היוקרתי שנערך במלון Westin Bonaventure בלוס אנג'לס. טיזר לקראת התצוגה הגדולה. לצידה של ריהאנה צעדו דוגמניות העל המצליחות ביותר מעבר לים, בהן ג'יג'י חדיד, שלבשה חליפה מחויטת וחזיית תחרה, אירינה שייק, שלבשה אוברול צמוד מעור ומתחתיו חזייה שחורה. גם האמא הטרייה אמילי רטאייקאוסקי לא פספסה את ההזדמנות לחשוף גזרה לוהטת אחרי לידה ולבשה שמלה צמודה עם פרנזים - מינוס חזייה.
עוד לא ידוע בדיוק איך תיראה תצוגת האופנה של המותג אך השמועות מעבר לים מספרות כי זה יהיה שילוב של אופנה, ריקוד ומוזיקה - עמוס כוכבים. ריהאנה עצמה הייתה המפיקה ומנהלת הקריאייטיב של התצוגה. "זה הולך להגדיר מחדש את המושג 'סקסי'", אמר מקור יודע דבר.
עוד הגיעו ודגמנו גלאם וסקס אפיל: הזמר הלוהט ריקי מרטין, ונסה הדג'נס, דדי יאנקי, הדוגמנית בהאטי פרינסלו ועוד.
לסיום נציין כי עברו חמש שנים מאז הוציאה ריהאנה את אלבומה האחרון. בשנה שעברה סיפרה הזמרת כי היא עובדת על אלבום חדש ולאחרונה שיתפה כי למרות שמותג האופנה שואב ממנה את כל הזמן הפנוי - היא הבטיחה כי סיום האלבום קרוב ועדיין בעדיפות עליונה. "אתם לא הולכים לצפות למה שתשמעו. פשוט שימו לעצמם את זה בראש. כל מה שאתם יודעים על ריהאנה - זה לא מה שאתם הולכים לשמוע".
וכמה מילים על המותג: ריהאנה השיקה לראשונה את קו ההלבשה התחתונה בשנת 2017 ודיווחים מעבר לים חושפים כי במהלך השנה הראשונה של המותג הזמרת הגדילה משמעותית את הכנסותיה ושלשלה לכיסה כ-150 מיליון דולר כתוצאה מההצלחה הגדולה. נכון להיום שוויה של הזמרת מוערך ב-1.7 מיליארד דולר כשרובו הגדול אינו הגיע מהמוזיקה אלא ממותג האופנה ומליין הקוסמטיקה Fenty Beauty.