5 צפייה בגלריה
פעם, כשהם היו מאושרים. אליס אוונס ויואן גריפית'
פעם, כשהם היו מאושרים. אליס אוונס ויואן גריפית'
פעם, כשהם היו מאושרים. אליס אוונס ויואן גריפית'
(צילום: Gettyimage)
העלילה מסתבכת: אחרי שהאשימה את בעלה לשעבר בהתעללות נפשית ובכך שהוא אינו אוהב אותה ואת הבנות שלהם - אליס אוונס ("102 כלבים וגנבים"), אשתו לשעבר של השחקן יואן גריפית' ("ארבעת המופלאים", "שקרן, שקרנית"), מאשימה אותו בכך שבגד בה וניהל רומן מאחורי גבה במשך שלוש שנים.
אתמול (ד'), פרסם גריפית' תמונה בחשבון האינסטגרם יחד עם בת זוגו החדשה והצעירה ביאנקה וואלאס (29), והוסיף את הכיתוב: "תודה שגרמת לי שוב לחייך". וכן, היו שם גם שני לבבות. מי שראתה את התמונה ופחות התרשמה מהחיוכים המאושרים של השניים הייתה אישתו לשעבר של השחקן, שהחלה במתקפת האשמות כלפיו - בטוויטר, כמובן. "אז מסתבר שבעלי, אחרי שנתיים בהן אמר לי שאני אדם רע ושאני לא מרגשת אותו ושהוא לא רוצה לשכב איתי יותר והוא רק רוצה להיות על סטים של צילום בחו"ל, מנהל זוגיות כבר שלוש שנים מאחורי הגב שלי", צייצה אוונס הנסערת.
ולא רק האשמות: במתקפת הציוצים של אוונס דרשה השחקנית לדעת האם חבריו והקולגות של בעלה לשעבר מודעים למצב, זאת בעקבות התגובות המפרגנות שקיבל גריפית' מהשחקניות טמזין אאותווייט ואלה ניוטון, ששלחו לו ולבת זוגו החדשה איחולים לבביים. אוונס, שהתקשתה לשמור על שתיקה, הגיבה לתגובות ושאלה כמה זמן הן יודעות על הקשר בין בעלה לשעבר וביאנקה. במקביל לתגובות שלה ברשתות החברתיות, אוונס פרסמה תמונה שלה בחשבון האינסטגרם, בה רואים אותה עם איפור מרוח ומבט כאוב וכתבה: "הלילה, לאחר שנודע לי שאדם שחשבתי שהוא חבר שלי - מסתבר שהוא לא".
5 צפייה בגלריה
החזירה לו את החיוך. ביאנקה וואלאס וגריפית'
החזירה לו את החיוך. ביאנקה וואלאס וגריפית'
החזירה לו את החיוך. ביאנקה וואלאס וגריפית'
(צילום: אינסטגרם)
עצירה קצרה כדי להסביר שחשדותיה של אוונס לא כאלה תלושות מהמציאות, זאת לאחר שוואלאס, שחקנית אוסטרלית, משחקת לצידו של גריפית' כבר שנתיים בסדרה Harrow בכיכובו. בזמן שיואן וביאנקה הכחישו בתוקף את ההאשמות וטענו כי הקשר ביניהם החל רק לאחר הפרידה של השחקן מאשתו לשעבר - אוונס עדיין משוכנעת שהרומן הזה מתקיים כבר קרוב לשלוש שנים ובנוסף טוענת כי היא וביאנקה היו מיודדות במהלך השנים האחרונות.
ונחזור לדרמה: זמן קצר לאחר פרסום התמונה המשותפת של יואן וביאנקה, אליס הציפה את חשבון האינסטגרם של ביאנקה בהודעות ותגובות ודרשה לדעת מה היא עושה בצרפת. ביאנקה מצידה מחקה במהירות את כל התגובות של אליס וחסמה אותה - אך גם זה לא עצר את אליס, שהחלה לשתף בעמוד האינסטגרם שלה תמונות שביאנקה העלתה לפני מספר שבועות. בתמונות צולמה ביאנקה כשהיא יושבת על כיסאות שעמדו בשורה על החוף. "אין לי מילים. בעלי שלח את זה לאלסי, בתנו בת השמונה, בשבוע שעבר ושאל אותה האם היא חושבת שהוא צלם טוב. אני אבודה, אני לגמרי אבודה, עצובה ומבולבלת".
כשנשאלה אוונס, בתגובות, מי זו ביאנקה, ענתה: "נראה שביאנקה וואלאס היא האישה שאיתה יואן נמצא במערכת יחסים במשך שלוש שנים, תוך כדי שהוא האשים אותי בקשיים שעברנו. גיליתי את זה ממש עכשיו ואני רוצה להתאבד - אבל אני לא אעשה זאת".
5 צפייה בגלריה
נמרח לה האיפור מהבכי. אוונס
נמרח לה האיפור מהבכי. אוונס
נמרח לה האיפור מהבכי. אוונס
(צילום: אינסטגרם)
על פי הדיווחים, וואלאס התגוררה בבריזבן (אוסטרליה) בתקופה שיואן צילם שלוש סדרות דרמה בעיר (החל משנת 2018) והשניים מתעקשים כי לא היה ביניהם שום דבר רומנטי עד לרגע בו השחקן נפרד מאשתו. מנגד, בערב הסילבסטר האחרון בדצמבר - תאריך הפרידה של גריפית ואוונס, צייצה ביאנקה על הציפייה שלה לקראת השנה החדשה: "צפויה לנו שנה מרגשת מאוד לפנינו".
איימי דגלאס, עוזרת המלתחה על הסט של Harrow, יצאה להגנתם של יואן וביאנקה ואמרה: "לא היה ביניהם שום קשר רומנטי בעונה השנייה של הסדרה - אני יודעת כי הייתי שם. בעונה השלישית כן, אבל רק לקראת סופה. אל תאמינו לשקרים שמאכילים אתכם. אני חברה של ביאנקה, אני יודעת שזה לא קרה. אני מכירה אותה ואת העקרונות שלה. אל תאמינו לאנשים שמנסים להפוך את עצמם לקורבן ולהרוס מוניטין של אחרים".
דגלאס המשיכה: "ראיתי מה אליס עשתה ליואן בשבוע האחרון של הצילומים, איימה בגירושים במידה ולא יחזור הביתה. ראיתי כמה הוא כעס על הסט וביאנקה בקושי הייתה שם - היא לא הרסה שום בית. יואן מאוד מקצועי, ראיתי כמה הוא כעס על כך שהיא האשימה אותו בכך שהוא מתעלל בה".
5 צפייה בגלריה
חסמה את אליס. ביאנקה וואלאס
חסמה את אליס. ביאנקה וואלאס
חסמה את אליס. ביאנקה וואלאס
(צילום: אינסטגרם)
נזכיר כי בחודש ינואר האחרון גריפית' הודיע לאשתו לשעבר כי ברצונו להתגרש. אוונס, בתגובה, שיתפה את העוקבים שלה וצייצה: "בשורות עצובות. בעלי ותאום הנפש שלי מזה 20 שנה, יואן גריפית', הודיע שהוא עומד לעזוב את משפחתו, החל מהשבוע הבא. אני ובנותינו הצעירות מבולבלות ועצובות. לא ניתנה לנו סיבה מלבד כך שהוא 'כבר לא אוהב אותי'. אני כל כך מצטערת".
הציוץ של אוונס העלה שאלות רבות, שנמשכו גם לאחר שהציוץ נמחק מהטוויטר. לטענתה של השחקנית מי שמחק את הציוץ היה גריפית', שככל הנראה לא הצליח למנוע ממנה את הציוץ שהעלתה מיד אחרי: "כשמכעיסים אותי ומתעללים בי נפשית במשך חצי שנה, אז בטח שאכבס את הכביסה המלוכלכת שלי בחוץ". אגב, גם הציוץ הזה נמחק לאחר כמה שעות.
אוונס מצידה המשיכה לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ והגיבה לעקובים שהתעניינו וניסו להבין את פשר דבריה והסבירה שחוותה חצי שנה של הטרדות: "אני לא יכולה לחיות ככה יותר, איבדתי את דעתי".
יואן ואליס נפגשו ב-1999 על סט צילומי הסרט "102 כלבים וגנבים", כשאוונס עוד הייתה מאורסת לאוליביה פיקאסו (נכדו של הצייר הידוע). אירוסיהם לא הבשילו לכדי חתונה והיא וגריפית' החלו לצאת יחד. הם נישאו ב-2007 לאחר שאוונס הבהירה לו שאחרי שבע שנים יחד, עליהם להתחתן או להיפרד. הם נישאו באותה השנה ונולדו להן שתי בנות: אלה (11) ואלסי.
5 צפייה בגלריה
נמשיך לעקוב! גריפית' ואוונס
נמשיך לעקוב! גריפית' ואוונס
נמשיך לעקוב! גריפית' ואוונס
(צילום: Gettyimage)