3 צפייה בגלריה
היילי וג'סטין ביבר
היילי וג'סטין ביבר
היילי וג'סטין ביבר
(צילום: Splashnews)
בחודש ספטמבר האחרון חגגו ג'סטין ביבר והיילי בולדווין את יום נישואיהם השלישי. אלה היו שלוש שנים שהיו מלוות בלא מעט קשיים ומשברים נפשיים, שאיתם נאלץ הזמר הקנדי להתמודד. מוקדם יותר היום (ב') פורסם ריאיון זוגי שהעניקו השניים לפודקאסט "בתום לב", בהנחיית הכומר ג'ודה סמית', ובמהלכו פתחה בולדווין את ליבה ושיתפה בקשיים שעברה בתחילת דרכם כזוג נשוי.
"אני זוכרת פעם אחת שהתקשרתי לאמא שלי כשהיינו בברוקלין ובכיתי. אמרתי לה, 'אני פשוט לא יכולה לעשות את זה, אין סיכוי שאני אצליח להתמודד עם זה אם זה יהיה ככה לנצח'", סיפרה הדוגמנית, והוסיפה: "אני רק זוכרת שהיא הייתה כל כך רגועה ואמרה לי 'זה יעבור. זה יהיה בסדר וג'סטין יהיה בריא, ואנחנו כאן בשבילך'".
בולדווין הוסיפה: "אני חושבת שהייתי עמוק בתוך המצב וידעתי בוודאות שאני אוהבת את האדם הזה הרבה מאוד זמן ושעכשיו זה לא הזמן לוותר עליו. פשוט לא הייתי עושה את זה. תאר לעצמך מה זה לנטוש מישהו באמצע התקופה הגרועה ביותר בחייו. אני פשוט לא טיפוס כזה. אז ידעתי שאני מתכוונת להמשיך עם זה, לא משנה מה התוצאה הולכת להיות. וזה היה ממש קשה. היו ימים שחשבתי לעצמי שאני לא יודעת אם הוא יהיה בסדר מתישהו, אבל משהו עמוק בתוכי אמר לי כל הזמן שהוא יעבור את זה. פשוט לא ידעתי כמה זמן זה ייקח".
3 צפייה בגלריה
כאן בשבילו. היילי בולדווין וג'סטין ביבר
כאן בשבילו. היילי בולדווין וג'סטין ביבר
כאן בשבילו. היילי בולדווין וג'סטין ביבר
(צילום: Backgrid)
כזכור, בספטמבר 2019 חשף ביבר כי הוא סובל מדיכאון קשה המלווה במחשבות אובדניות. בפוסט חושפני שהעלה לרשתות החברתיות כתב: "קשה לקום מהמיטה בבוקר עם הגישה הנכונה כשהחיים הם יותר מדי עבורך, כשנראה שהצרות באות בצרורות, ומתחילים לחשוש מהיום הבא ולצפות לעוד יום רע. מעגל מחזורי של אכזבות. לפעמים זה מגיע לנקודה שבה אתה לא רוצה לחיות יותר, מרגיש כאילו זה לא יכול להשתנות.
"יש לי המון כסף, בגדים, מכוניות, עיטורים, הישגים, פרסים - ועדיין לא הרגשתי מסופק. שמתם לב לסטטיסטיקה של כוכבי ילדים ומה שקרה להם בהמשך חייהם? יש לחץ מטורף ואחריות על ילד שהמוח, הרגשות וכושר קבלת ההחלטות שלו לא מפותחים עדיין. וכשמוסיפים לכל זה את התהילה, זה עושה לך משהו שאי אפשר להסביר".
כעת, במהלך הריאיון הזוגי, התייחס הזמר למצבו הנפשי, ואמר: "חוויתי כל כך הרבה דברים בחיי. עברתי כל כך הרבה אבני דרך, טיילתי בכל מקום בעולם ובדיוק הגעתי למקום שבו הייתי בודד ופשוט לא רציתי לעבור את זה לבד. הבנתי שיש איזה ריפוי רציני שאני צריך לעבור כדי להגיע למקום שבו אוכל לנהל מערכת יחסים בריאה ורצינית, כי היו לי המון טראומות וצלקות - אז פשוט התחייבתי לעבוד על הדברים האלה ולהבריא".
ביבר ובולדווין דיברו שניהם על כך ששמירה על עקביות הייתה חלק משמעותי וגדול בכך שהם גורמים לנישואים שלהם לעבוד. "אני חושב שזה היה הזמן שריפא דברים וגם אנחנו, שהיינו שם כל יום אחד בשביל השנייה. ראיתי שהיילי תמיד שם ולא הולכת לשום מקום".
בולדווין חיזקה את דבריו של ביבר, והוסיפה כי העקשנות שלהם היא זו שגרמה להם להצליח: "אף אחד מאיתנו לא התכוון להיות האדם שיקום ויגיד שהוא פורש. אף אחד מאיתנו לא היה מוכן להיות זה שיתרחק מהמצב. שנינו היינו מודעים לזה שבחרנו להילחם - ואנחנו נמשיך להילחם על זה תמיד".
3 צפייה בגלריה
"התחייבתי לעבוד על הדברים האלה ולהבריא". ג'סטין ביבר
"התחייבתי לעבוד על הדברים האלה ולהבריא". ג'סטין ביבר
"התחייבתי לעבוד על הדברים האלה ולהבריא". ג'סטין ביבר
(צילום: Backgrid)