3 צפייה בגלריה
"חייבות לסגור אולם". דילן מאייר וקריסטן סטיוארט
"חייבות לסגור אולם". דילן מאייר וקריסטן סטיוארט
"חייבות לסגור אולם". דילן מאייר וקריסטן סטיוארט
(צילום: splashnews)
בשורות משמחות מעבר לים: השחקנית קריסטן סטיוארט (31) קיבלה הצעת נישואים מבת הזוג שלה בשנתיים האחרונות, התסריטאית דילן מאייר. "אנחנו מתחתנות!", הכריזה השחקנית מוקדם יותר היום (ג'), כשהתראיינה לתוכנית הרדיו של הווארד סטרן במטרה לקדם את סרטה החדש "ספנסר" בו היא מגלמת את הנסיכה דיאנה.
"אנחנו מתחתנות ואנחנו לגמרי הולכות לעשות את זה. רציתי שיציעו לי נישואים אז אני חושבת שהעברתי בצורה מאוד ברורה את מה שאני רוצה ודילן לגמרי הצליחה. אנחנו מתחתנות, זה קורה", סיפרה סטיוארט הנרגשת, והוסיפה: "זה לא היה מובן מאליו שאני אקבל את ההצעה. אתה יודע, זוגיות של שתי בנות אתה אף פעם לא יודע מי תמלא את איזה מהתפקידים המגדריים. אבל היא פשוט לקחה יוזמה וגרמה לזה לקרות וזה היה כל כך חמוד".
סטיוארט ומאייר הכירו כבר לפני שש שנים אך בשנת 2019 דרכיהן התצטלבו שוב והרומן הפך לאמיתי. "ביום שפגשתי אותה חשבתי לעצמי 'איפה הייתי ואיך לא הכרתי אותה?', היא גרה בלוס אנג'לס, חיה לצידי, איך הדרכים שלנו לא הצטלבו?"
זמן קצר לאחר שהשתיים החלו לצאת, מקורב לזוג התראיין לחדשות E!, וסיפר: "קריסטן מבלה עם דילן המון ומאוד שמחה על כך. היא מתמקדת בליהנות והן מתראות כמה שיותר".
3 צפייה בגלריה
לארגן חתונה זה תיק, שתדעו
לארגן חתונה זה תיק, שתדעו
לארגן חתונה זה תיק, שתדעו
(צילום: Backgris)
לטובת מי שלא בקיא נזכיר שעברה הרומנטי של סטיוארט כולל רומן עם רוברט פטינסון, לצידו שחקה בסדרת הסרטים "דמדומים". בשנת 2012, לאחר ארבע שנים של זוגיות צמודה, פורסמו תמונות פפראצי של סטיוארט כשהיא מתמזמת עם הבמאי רופרט סנדרס ,מה שיצר משבר ביחסים בינה לבין פטינסון השניים חוו קשיים, נפרדו, חזרו ואז נפרדו שוב, סופית, בשנת 2013.
חודשים ספורים לאחר שנפרדה סופית מהאקס, סטיוארט החלה לנהל רומן לוהט עם חברתה הטובה, אליסה קרגייל. לאחר מכן יצאה עם הזמרת הצרפתייה סוקו, נפרדה גם ממנה והחלה לנהל רומן יפה ולוהט עם דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט סטלה מקסוול. השתיים חוו מספר פרידות, באחת מהן סטיוארט אפילו המשיכה הלאה ויצאה עם הסטייליסטית שרה דינקין, אך לבסוף חזרה לזרועותיה של מקסוול .ואז הן נפרדו - שוב.
"בפעם הראשונה שיצאתי עם בחורה מיד נשאלתי האם אני לסבית וחשבתי לעצמי שאלוהים, אני רק בת 21'. הרגשתי שאני יכולה לפגוע באנשים שהייתי איתם. זה לא שהתביישתי להיות 'לסבית' בגלוי, אלא לא רציתי למסור את עצמי לציבור", סיפרה השחקנית בריאיון למגזין InStyle בשנה שעברה. סטיוארט מצידה סיפרה בראיונות עבר כי היא מקפידה לצאת רק עם אנשים שמשלימים אותה. "יש אנשים יודעים שהם אוהבים טוסט גבינה והם יאכלו את זה כל יום עד סוף חייהם. אני רוצה לנסות הכל. התאהבתי עמוקות בכל מי שיצאתי איתו". שיהיה במזל!
3 צפייה בגלריה
מזל טוב, חמודות!
מזל טוב, חמודות!
מזל טוב, חמודות!
(צילום: splashnews)