4 צפייה בגלריה
מי יקבל את הדובי? ליב טיילר ודייב גרדנר
מי יקבל את הדובי? ליב טיילר ודייב גרדנר
מי יקבל את הדובי? ליב טיילר ודייב גרדנר
(צילום: spalshnews)
השחקנית ליב טיילר (44) ובן זוגה, סוכן השחקנים דייב גרדנר (45) נפרדו אחרי שבע שנות זוגיות (מתוכן שש שנים כמאורסים), ושני ילדים משותפים - כך דווח אמש (ג'), באתרים מעבר לים. על פי ה"סאן" השניים נפרדו כבר בחודש מרץ האחרון אך הסתירו זאת במטרה להגן על ילדיהם סיילור (6) ולולה רוז (5).
"דייב וליב בילו יחד את הסגר הראשון והיו צוות נהדר - כהורים. למרבה הצער הזוגיות ביניהם התפרקה והם חיו חיים נפרדים", סיפר מקורב יודע לדבר לעיתון, והוסיף: "שניהם רצו להתמקד יותר בקריירות - ליב במשחק ובהפקה ודייב מנהל את העסק שלו ועובד על פרויקט הכדורגל של דיוויד בקהאם באינטר מיאמי. הם נפרדו סופית במרץ אבל שמרו על זה בסוד כדי להבטיח שהילדים שלהם בסדר". עוד הוסיף המקורב כי הם נשארו חברים טובים ואפילו בילו יחד את הקיץ האחרון".
גרדנר, לטובת מי שלא בעניינים, הוא החבר הכי טוב של כדורגלן העבר דיוויד בקהאם, שעל פי המקור תמך בו והיה עבורו כסלע יציב במשך כל התקופה. עוד דווח כי גרדנר חזר להתגורר בלוס אנג'לס בזמן שליב נשארה בלונדון.
4 צפייה בגלריה
שחור זה לגמרי הצבע שלכם, אה?
שחור זה לגמרי הצבע שלכם, אה?
שחור זה לגמרי הצבע שלכם, אה?
(צילום: spalshnews)
נראה שהשניים עשו אקסטרה מאמצים להסתיר את הפרידה, זאת לאחר שבחודש יולי האחרון פרסם גרדנר וידיאו של טיילר משתעשעת על מגלשת מים לכבוד יום הולדתה, וכתב :"יום הולדת שמח לאמא היפה שלנו", וכמובן צירף נשיקות ולבבות. בנוסף צירף גדרנר תמונות נוספות של ליב ושני ילדיהם וכמו כן תמונה משותפת של ארבעתם.
בשנת 2017 התראיינה טיילר למגזין RED וסיפרה כי הרצון המשותף להרחיב את המשפחה הוא מה שעזר לחזק את הקשר ביניהם: "שנינו רצינו להרחיב את המשפחה ולהביא לעולם ילדים משותפים. העבודות שלנו מאוד אינטנסיביות והכל תמיד באנרגיה מאוד גבוהה והחלק המשפחתי הוא הדבר היחידי שאנחנו 'באותו עמוד' לגביו וזה מדהים כי אני יודעת שלרוב זה מה שמסובך עבור זוגות".
4 צפייה בגלריה
עצוב לנו בלב
עצוב לנו בלב
עצוב לנו בלב
(צילום: אינסטגרם)
נציין כי לטיילר יש בן, מילו (16) מנישואיה הקודמים למוזיקאי הבריטי רויסטון לאנגדון ולגרדנר גם יש בן נוסף, גריי (14), מנישואיו הראשונים לדאוויניה טיילור. "דייב שמר על המבצר. הוא הקפיץ את הבנים לבית הספר כל בוקר בזמן שאני עמדתי בפתח הדלת בפיג'מה, מכוסה באוכל ועם שני ילדים על הידיים שלי. הכי מסובך היה לצאת לחופשות משפחתיות עם ארבעה ילדים. אנחנו לא מסוג ההורים שיגידו 'אתה יכול להישאר לישון, אנחנו יוצאים'. אנחנו תמיד רוצים לעשות הכל ביחד. אבל אז מגיע הרגע שאנחנו יוצאים לארוחת ערב, כולנו יחד, והתינוקות צריכים לאכול אז הם חסרי סבלנות והבנים בדיוק סיימו לאכול והם כזה 'טוב, אנחנו והלכים עכשיו' ואילו נשארים רק אנחנו שמנסים להנות מכוס יין ומארוחה טובה - כשלידך יש אוכל שמתעופף לכל מקום".
טיילר וגרנדר התארסו בספטמבר 2015. זמן קצר לאחר שליפת הטבעת טיילר סיפרה כי זה לא היה אחד הרגעים הזוהרים בחייה. "זה היה מאוד מתוק, מאוד הופתעתי. לא היה לי מושג ולא נראית מושכת במיוחד. הייתי בהיריון ובדיוק יצאתי מהמקלחת בוכה. זה לא היה זוהר".
4 צפייה בגלריה
נתפלל לקאמבק. גרדנר וטיילר
נתפלל לקאמבק. גרדנר וטיילר
נתפלל לקאמבק. גרדנר וטיילר
(צילום: אינסטגרם)