2 צפייה בגלריה
זורם פה דם רע. קניה ווסט ופיט דיווידסון
זורם פה דם רע. קניה ווסט ופיט דיווידסון
זורם פה דם רע. קניה ווסט ופיט דיווידסון
(צילום: Gettyimage)
בצל טיפוח הרומן החדש והפוטוגני של קניה ווסט (יה, בשבילכם) עם השחקנית ג'וליה פוקס, קטע מהשיר החדש של הראפר דלף לרשתות החברתיות ואימת את העובדה כי לא רק שווסט לא התגבר על הפרידה מאשתו לשעבר, כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן - הוא גם מאוד לא מרוצה ממערכת היחסים החדשה שלה עם הקומיקאי פיט דיווידסון.
"אלוהים הציל אותי מהתרסקות, רק כדי שאוכל לכסח את פיט דיווידסון", שר הראפר בשיר בשם Eazy, שכאמור דלף לאינטרנט שעות ספורות לפני שהיה צפוי לצאת לאוויר העולם.
ובכלל, נראה שווסט "על הקצה" בתקופה האחרונה, אמש קיבלנו הוכחה נוספת לאחר שהראפר הואשם בכך שתקף מעריץ. על פי הדיווחים, האירוע התרחש ביום חמישי לפנות בוקר, כשמעריץ ניגש אל הראפר כדי לבקש חתימה. ווסט הסכים ותוך כדי אמר לקבוצת האנשים שעמדה לידו כי "הם לא מבינים מה עובר עליו". אותו מעריץ אמר בתגובה כי "כולם עוברים עניינים משפחתיים", מה שעל פי הדיווחים עורר את זעמו של הראפר, שהכה את המעריץ בראשו. הקורבן סירב לקבל טיפול רפואי ומשטרת לוס אנג'לס עדיין חוקרת את האירוע.
נציין כי התסכול של ווסט לא מפתיע, הוא התייחס מספר פעמים לפרידה שלו ושל אשתו לשעבר ואף הבהיר כי ברצונו לזכות בה בחזרה. "SNL גרמו לאשתי לומר 'התגרשתי ממנו' בטלוויזיה כי הם רק רצו להוריד את המכשול הזה", אמר הראפר בחודש נובמבר האחרון והתייחס להופעת הבכורה של קרדשיאן בתוכנית המערכונים, לצידו של דיווידסון, והוסיף: "מעולם לא ראיתי את מסמכי הגירושים, אנחנו בכלל לא גרושים. זו ממש לא בדיחה עבורי. הילדים שלנו רוצים שההורים שלהם יישארו ביחד, אני רוצה שנהיה ביחד".
כמה שבועות לאחר מכן, כשהגיע למיסיון בלוס אנג'לס כדי לחלק ארוחות לנזקקים לכבוד חג ההודיה, ניצל את ההזדמנות כדי לדבר על התקרבותו לאלוהים והתייחס שוב לנישואיו הכושלים. "אלוהים רוצה לראות שאנחנו יכולים להיגאל ממערכות היחסים האלה. עשינו טעויות, עשיתי טעויות. עשיתי דברים שלא מקובלים כבעל ועשיתי את זה בצורה פומבית, אבל כרגע - היום, מכל סיבה שהיא, לא ידעתי שאני אעמוד פה ואדבר אבל אני כאן כדי לשנות את הדרך".
2 צפייה בגלריה
כנראה שלא המשיך הלאה. ווסט והחברה החדשה
כנראה שלא המשיך הלאה. ווסט והחברה החדשה
כנראה שלא המשיך הלאה. ווסט והחברה החדשה
(צילום: Backgrid)