4 צפייה בגלריה
ייגמר ברע? קים קרדשיאן וקניה ווסט
ייגמר ברע? קים קרדשיאן וקניה ווסט
ייגמר ברע? קים קרדשיאן וקניה ווסט
(AP)
קניה ווסט ביקש טיפ הורות מהגולשים, עצבן את קים קרדשיאן וגרר חילופי דברים מאוד לא נעימים.
הערב (שישי) שיתף באינסטגרם הכוכב המצליח תמונה של בתו נורת' (8) מאחד מסרטוני הטיק טוק שלה, וכתב: "מכיוון שאלו הגירושים הראשונים שלי, אני צריך לדעת מה עליי לעשות לגבי כך שהבת שלי נמצאת בטיק טוק בניגוד לרצוני?".
הפוסט גרף תוך שעות ספורות למעלה מ-1.1 מיליון לייקים ועשרות אלפי תגובות, חלקן מגולשים שניסו לעזור ואחרות מעוקבים שדווקא ייעצו לכוכב להוריד את הפוסט בטענה שלא ראוי לעסוק בעניינים שקשורים לבתו בפלטפורמה ציבורית שכזו.
מישהי שהסכימה בהחלט שהעניין לא ראוי הייתה אשתו בנפרד של ווסט ואמה של נורת', קים קרדשיאן, שהגיבה על כך בסטורי שבו כתבה: "ההתקפות החוזרות ונשנות של קניה עליי בריאיונות וברשתות החברתיות פוגעות יותר מכל טיק טוק שנורת' עשויה לעשות. בתור המפרנסת והמטפלת העיקרית של ילדינו, אני עושה כמיטב יכולתי להגן על בתנו בזמן שאני מאפשרת לה להביע את היצירתיות שלה בדרך שבה היא בוחרת, תוך כדי השגחה - מכיוון שזה משמח אותה.
4 צפייה בגלריה
פה הוא עוד חייך. ווסט, קרדשיאן וילדיהם
פה הוא עוד חייך. ווסט, קרדשיאן וילדיהם
פה הוא עוד חייך. ווסט, קרדשיאן וילדיהם
(צילום: אינסטגרם)
"הגירושים קשים עבור ילדינו, והניסיונות האובססיביים של קניה לשלוט ולהפעיל מניפולציות על מצבנו בצורה כל כך שלילית רק מכאיבים יותר לכולנו".
קרדשיאן ממשיכה ומספרת: "מההתחלה רציתי שתהיה לנו מערכת יחסים בריאה ותומכת של הורות משותפת, מכיוון שזה הדבר הכי טוב עבור ילדינו, ועצוב לי שקניה ממשיך להקשות על כך.
"הייתי רוצה שכל העיסוק בילדינו יישאר פרטי, ומקווה שהוא יגיב סוף סוף לעורך הדין השלישי שהוא לקח בשנה האחרונה כדי לפתור את העניין בהקדם".
מי שהניח שחילופי הדברים יסתיימו כאן טעה. ווסט לא התאפק והשיב בפוסט נוסף: "מה הכוונה במפרנסת עיקרית? אמריקה ראתה אותך מנסה לחטוף את הבת שלי ביום הולדתה כשלא נתת לי את הכתובת. שלחת את המאבטחים לעקוב אחריי בזמן ששיחקתי עם הבן שלי ואז האשמת אותי בגניבה. הייתי צריך לעשות בדיקת סמים אחרי יום ההולדת של שיקגו כי האשמת אותי שהייתי מסומם”. הוא סיים את דבריו בפניה לטרייסי רומולס, היח"צנית של אשתו: "תפסיקי להפעיל על קים מניפולציות ולגרום לה להתנהג כך", דרש.
על הדברים הללו קרדשיאן לא הגיבה עד כה, אך היא קיבלה חיזוק ממקורב אלמוני אשר דיבר עם אתר Page Six, ואמר: "קניה צריך להפסיק לשאול את האינטרנט איך להיות הורה, ולהתחיל להיות אחד כזה. הוא כמעט ולא רואה את הילדים ולא עקבי". כדוגמה, סיפר המקורב שווסט אומנם הודיע בעבר שהוא מתכנן לקחת את הילדים לבית הספר מדי יום, אך בפועל הסיע אותם פעם אחת בלבד, למרות שהיה בעיר.
4 צפייה בגלריה
תעשו סולחה ונתקדם. קים קרדשיאן וקניה ווסט
תעשו סולחה ונתקדם. קים קרדשיאן וקניה ווסט
תעשו סולחה ונתקדם. קים קרדשיאן וקניה ווסט
(צילום: אינסטגרם)
כפי שקרדשיאן כתבה בסטורי, בחודשים האחרונים ווסט אכן שיתף כמה וכמה פעמים את התקשורת ואת הגולשים בחוסר שביעות רצונו מההתנהלות שלה בכל הנוגע לילדיהם ולבתם הבכורה בפרט. בפודקאסט שאליו התראיין, סיפר הכוכב כי אינו מרוצה מכך שנורת' מתאפרת ופעילה בטיק טוק: "אני לא רוצה שהבת שלי תשים ליפסטיק בטיק טוק, או שתהיה בטיק טוק בכלל. אני לא שם כדי לאשר את זה", אמר. עוד האשים ווסט באותו ריאיון את קרדשיאן בכך שהיא מנסה להתגרות בו וליצור לו "תדמית של משוגע".
קרדשיאן מצידה, הבהירה שהיא מפקחת על החשבון של נורת' ומפעילה אותו ביחד איתה. בחשבון, שנוצר בנובמבר 2021, השתיים נוהגות לפרסם סרטונים משותפים אשר חסומים לתגובות מצד העוקבים. בסרטון האחרון, זה שעורר את זעמו של ווסט, האם והבת משתעשעות ועושות ליפסינק לצלילי שיר בקצב מואץ.
מלבד התנגדותו לחשבון הטיק טוק של נורת', ווסט גם טען לאחרונה מספר פעמים שאשתו בנפרד מונעת ממנו לראות את ילדיו ושהמאבטחים אוסרים עליו להיכנס לבית שבו היא והילדים מתגוררים: "אף מאבטח לא יעמוד ביני ובין ילדיי", אמר. בנוסף נודע שקנה לאחרונה בית סמוך לזה שבו מתגוררים קרדשיאן וילדיהם.
לפני מספר שבועות ווסט פרסם סרטון שבו טען כי נאסר אליו להגיע למסיבת יום ההולדת שקרדשיאן ערכה לבתם שיקגו (4), ושהכוכבת סירבה לגלות לו היכן המסיבה נערכת. בסופו של דבר בני משפחה אחרים, בהם קלואי קרדשיאן ובן זוגה טריסטן תומפסון, היו אלו שסייעו לו להגיע ולהיכנס.
סאגת הפרידה המייגעת של השניים החלה לפני כשנה בדיוק, בפברואר 2021, אז הגישה הכוכבת בקשת גירושים. מאז היא שמרה לרוב על שתיקה בכל הנוגע לנושא, בעוד ווסט כאמור הרבה לשתף את הציבור בתחושותיו, ואף הצהיר כי אינו מתכוון לוותר בקלות על קרדשיאן. יחד עם זאת, הוא החל לצאת לאחרונה עם השחקנית ג'וליה פוקס, בעוד קרדשיאן נמצאת גם היא בזוגיות בת שלושה חודשים עם הקומיקאי פיט דיווידסון.
ווסט הבהיר שאינו מרוצה מהקשר הרומנטי החדש של אשתו, ואף הקדיש לבן זוגה הטרי שורה בשירו החדש Eazy, שבו הוא אומר: "אלוהים הציל אותי מהתרסקות, רק כדי שאוכל לכסח את פיט דיווידסון".
4 צפייה בגלריה
אולי עוד ידעו ימים טובים יותר. קים קרדשיאן, קניה ווסט וילדיהם
אולי עוד ידעו ימים טובים יותר. קים קרדשיאן, קניה ווסט וילדיהם
אולי עוד ידעו ימים טובים יותר. קים קרדשיאן, קניה ווסט וילדיהם
(צילום: אינסטגרם)