3 צפייה בגלריה
ליאם ניסן
ליאם ניסן
ליאם ניסן
(צילום: Gettyimage)
ליאם ניסן (69) מגלם על המסך דמויות קשוחות במיוחד, אך בחיים האמיתיים הוא רומנטיקן גדול, ואם בסרטים הוא תמיד יוצא כשידו על העליונה, המציאות קצת יותר מסובכת. במיוחד בתחום הרומנטי.
בריאיון שהעניק השחקן לתוכנית "סאנרייז", הוא שיתף בחוויות מסט הצילומים של "סוכן הצללים" שיצא לאקרנים בחודש ינואר האחרון, ובעודו מספר על הצילומים במלבורן, הוא גם חשף אהבה לא ממומשת: "אהבתי את הצוות האוסטרלי שהיה לנו, הם עבדו פנטסטי. כל מחלקה הייתה מעולה, היה להם חוש הומור נהדר", אמר והוסיף: "הכרתי כמה חברים... התאהבתי, אבל היא הייתה תפוסה". צוות המנחים דיוויד קוך ונטלי בר הסתקרנו מאוד (ובצדק) מדבריו של ניסן ואף ביקשו מצופי התוכנית לאתר את האישה המסתורית. "אם אתם מכירים את הגברת המדוברת כנסו והגיבו בדף הפייסבוק שלנו - תנו לנו רמז", ביקש קוך.
ניסן היה נשוי בעברו לשחקנית נטשה ריצ'רדסון, שהלכה לעולמה בגיל 45 לאחר שנחבטה בראשה במהלך שיעור סקי בקנדה בשנת 2009. "היא הייתה מחוברת למכונת הנשמה ונכנסתי אליה, אמרתי לה שאני אוהב אותה ואמרתי לה 'מותק, את לא תצאי מזה. דפקת את הראש שלך'. נטשה ואני כרתנו ברית והבטחנו שאם מישהו מאיתנו יגיע למצב כזה נשלוף את התקע וננתק את מכונות ההנשמה. וזה הדבר המיידי שחשבתי עליו - שהצינורות האלה שמחוברים אליה חייבים להיעלם", אמר בריאיון ל-CBS בשנת 2014. ניסן וריצ'רדסון נישאו בשנת 1994 והביאו לעולם שני בנים, מיכאל (26) ודניאל (25).
לאחר מותה של ריצ'רדסון המעיט ניסן לדבר על חיי האהבה שלו אך במדורים פורסם כי השחקן ניהל מערכת יחסים בת שנתיים וחצי עם היחצ"נית הבריטית פרייה סנט ג'ונסטון בשנת 2012. הקשר בין השניים לא החזיק מעמד ומקורב לשחקן הסביר כי הסיבה היא - ילדיו. "ניסן אמר לה שהוא רוצה לבלות יותר זמן בניו יורק ולפנות יותר זמן לילדים שלו", סיפר יודע דבר ל"מייל אונליין", והוסיף: "פרייה רצתה משהו רציני יותר אבל ליאם הרגיש שזה מוקדם מדי. אשתו הלכה לעולמה רק לפני שלוש שנים והוא רוצה לקחת את הדברים לאט".
3 צפייה בגלריה
עם אשתו המנוחה נטשה ריצ'רדסון
עם אשתו המנוחה נטשה ריצ'רדסון
עם אשתו המנוחה נטשה ריצ'רדסון
(צילום: Gettyimage)
בשנת 2016 גרם ניסן לטירוף קל בקרב המעריצים שלו לאחר שרמז כי "יש לו חברה מפורסמת במיוחד", אך הוא אינו יכול לחשוף במי מדובר מכיוון ש"הוליווד עלולה להתמוטט בגלל זהותה". ניסן נתן לשמועה לרוץ זמן מה כשהמעריצים זורקים השערות ושמות - החל מסוזן סרנדון, דרך האלי ברי ועד כוכבת "דמדומים" קריסטן סטיוארט, אך לבסוף נציגיו של השחקן אישרו כי מדובר במשפט של השחקן - שתורגם לא נכון. "הוא התלוצץ עם המראיין במהלך ריאיון ל-Independent האירי".
3 צפייה בגלריה
רווק מבוקש מאוד
רווק מבוקש מאוד
רווק מבוקש מאוד
(צילום: Gettyimage)