3 צפייה בגלריה
נעמי קמפבל
נעמי קמפבל
נעמי קמפבל
(צילום: אינסטגגרם)
"היא הברכה הכי גדולה שיכולתי לדמיין. הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים", הכריזה דוגמנית העל נעמי קמפבל בכתבת השער של מגזין "ווג" וכמובן שהתייחסה לבתה התינוקת. לפני תשעה חודשים, במאי 2021 - וללא כל הודעה מוקדמת, פרסמה קמפבל תמונה ברשתות החברתיות ובישרה לעוקביה, כמו גם לעולם כולו, כי הפכה לאמא ."ברכה קטנה ויפה בחרה בי להיות אמא שלה. כבוד גדול נפל בחלקי שקיבלתי את הנשמה העדינה הזו לחיי, אין מילים לתאר את הקשר האינסופי שאחלוק איתך מלאכית שלי. אין אהבה גדולה מזו".
שמה של התינוקת טרם נחשף, גם לא הדרך בה הגיעה לעולם. עד לרגעים אלה קמפבל מסרבת לחשוף האם הייתה בהיריון או שאולי השתמשה באם פונדקאית, מה שכן, היא מבהירה - "התינוקת אינה מאומצת, היא הילדה שלי. תמיד ידעתי שיום אחד אהיה אמא, זו השמחה הכי גדולה שיכולתי לדמיין. יש לי מזל שיש לי אותה ואני יודע את זה". עוד הוסיפה הדוגמנית וסיפרה כי לא הרבה אנשים ידעו על כוונותיה להביא לעולם ילדה: "אני יכולה לספור על יד אחת את האנשים שידעו על כך".
במהלך הריאיון סיפרה קמפבל כי מאז הביאה לעולם את בתה היא מעודדת את כל חבריה המבוגרים לעשות זאת - להביא ילדים לעולם, והוסיפה כי היא נהנית לראות את החיים דרך עינייה של בתה: "אני שוב כמו ילדה. אני נהנית מחדש מחרוזים של תינוקות ומגלה כמה צעצועים חדשים ומעולים יצאו מאז. וגם בובות! דברים שלא יכולתי אפילו לחלום עליהם". בנוסף סיפרה כי בתה אוהבת תיבות נגינה, טקסטורות, צבעים וצורות.
3 צפייה בגלריה
מתים לגלות מה השם הנבחר
מתים לגלות מה השם הנבחר
מתים לגלות מה השם הנבחר
(צילום: אינסטגרם)
כמו כן, כיאה לבת של דוגמנית על - קמפבל מספרת בגאווה על ארון הבגדים המפואר של בתה: "יש לה ארון בגדים ממש נחמד בזכות כל כך הרבה מעצבים וחברים ששלחו לה דברים מקסימים. אבל וואו, ילדים גדלים מהר".
עוד אמרה קמפבל כי היא מאוד אוהבת את עולם הדוגמנות ואיך בכוונתה להפסיק לדגמן, אך ציינה כי ככל שמתבגרים זה הופך להיות קשה יותר ויותר. "אני עדיין נהנית מזה אבל זה מורט עצבים". את תוכניותיה לעתיד היא מסכמת בצורה הפשוטה והמרגשת ביותר: "כל מה שאני עושה - אני עושה בשבילה. זהו".
3 צפייה בגלריה
תמיד לוהטת!
תמיד לוהטת!
תמיד לוהטת!
(צילום: Getty Images)