4 צפייה בגלריה
מסרב לשחרר. קניה ווסט
מסרב לשחרר. קניה ווסט
מסרב לשחרר. קניה ווסט
(צילום: Gettyimage)
סאגת הגירושים בין קים קרדשיאן וקניה ווסט ממשיכה: אחרי שביום חמישי האחרון הגישה קים קרדשיאן מסמכים חדשים לבית המשפט בבקשה לזרז את הליך הגירושים מבעלה, קניה ווסט, בטענה כי "קניה פרסם הרבה מידע מוטעה בנוגע ליחסים הפרטיים ולהורות המשותפת ברשתות החברתיות - מה שיצר אצלה מצוקה רגשית", הגיע תורו של הראפר להגיב.
"קים טוענת שהיא קראה משהו באינטרנט, לכאורה שנכתב על ידי קניה, וטוענת כי הפוסטים הם אינפורמציה שגויה. קים הייתה צריכה להגיש את הפוסטים ברשתות החברתיות כראיה ולהוכיח שהם נכתבו על ידי קניה", כך נמסר מטעם עורכי הדין של ווסט, שביקשו להכריז על הפוסטים של הראפר כלא קבילים.
נעצור לרגע כדי להזכיר לכם (וגם לעורכי הדין של ווסט) כי במהלך החודש האחרון הציף הראפר את חשבון האינסטגרם שלו בטענות ובהאשמות נגד קרדשיאן ובנוסף איים והשמיץ את בן זוגה הטרי, הקומיקאי פיט דיווידסון. באחת הפעמים ולאחר שהגזים משמעותית עם הפוסטים המעריצים החלו לחשוד כי מישהו פרץ לחשבון האינסטגרם של ווסט ,שמיד הבהיר כי הוא זה שעומד מאחורי הפוסטים - כשפרסם תמונה שלו מחזיק בלוק כתיבה עליו כתוב "החשבון שלי לא נפרץ. 13.2.22". כן קניה, יש לנו צילומי מסך. קים, תתקשרי אם את צריכה.
4 צפייה בגלריה
מוכיח כי הוא אכן עומד מאחורי הפוסטים
מוכיח כי הוא אכן עומד מאחורי הפוסטים
מוכיח כי הוא אכן עומד מאחורי הפוסטים
(צילום: אינסטגרם)
לטובת מי שפספס נזכיר כי את הבקשה הרשמית לגירושים הגישה קרדשיאן לפני שנה, בינואר 2021. מאז, הפרידה ביניהם נמתחת כמו מסטיק ואילו הראפר ממשיך להערים קשיים על התהליך. מוקדם יותר החודש התעקש ווסט כי יש לבטל את הסכם הממון המקורי שנחתם ביניהם ואף הוסיף כי במידה וקים "רוצה לשחזר את מעמדה כרווקה" אחד התנאים הוא שהיא לא תוכל למשוך כסף מקרנות הנאמנות שלהם ובמידה ואחד מהם מת, האחר זכאי לקבל החזר.
עורכי דינה של קרדשיאן טענו כי הצעדים החדשים של ווסט בהחלט מיותרים מכיוון שלשניים יש הסכם ממון מסודר וסגור - אך במסמכים החדשים שהגיש הראפר לבית המשפט טען כי אין להתייחס להסכם הממון שסוכם ביניהם. כדי לחזק את דרישתו של הראפר, עורך הדין שלו טען כי הסכמי ממנו שנחתמו לאחר שנת 2001 תקפים רק במידה ושני הצדדים מסכימים על כך - במידה ולא יש להעבירם לטיפול בית המשפט.
4 צפייה בגלריה
מעשה בגירושים שלא יסתיימו לעולם? קים וקניה
מעשה בגירושים שלא יסתיימו לעולם? קים וקניה
מעשה בגירושים שלא יסתיימו לעולם? קים וקניה
(צילום: Gettyimage)
וקצת רקע על כל הטרלול של ווסט ברשתות החברתיות: בחודש ינואר האחרון טען הראפר כי קרדשיאן לא הזמינה אותו ואף מנעה ממנו להגיע לחגיגות יום הולדתה של בתם שיקגו ושיתף את עוקביו במצוקה שחש. בהמשך פרסם הראפר פוסט נוסף ופנה לקהל מעריציו כדי לקבל עצה - כיצד לפעול אם הוא אינו מעוניין שלבתו הבכורה, נורת', יהיה חשבון טיק טוק.
קרדשיאן, שלא נשארה אדישה לדרישה של ווסט לסגור את חשבון הטיק טוק של בתם, הגיבה: "ההתקפות החוזרות ונשנות של קניה עליי בראיונות וברשתות החברתיות פוגעות יותר מכל טיק טוק שנורת' עשויה לעשות. בתור המפרנסת והמטפלת העיקרית של ילדינו, אני עושה כמיטב יכולתי להגן על בתנו בזמן שאני מאפשרת לה להביע את היצירתיות שלה בדרך שבה היא בוחרת, תוך כדי השגחה - מכיוון שזה משמח אותה", אך נראה שזה לא סיפק את הראפר, שהחליט לשנות טקטיקה.
כשראה שבכל הנוגע לילדיו - המילה שלו לא בהכרח נחשבת החליט להפנות את כל תשומת הלב שלו לדיווידסון, ופרסם סדרת פוסטים מדאיגים: "לא, אתה לעולם לא תפגוש את הילדים שלי", כתב ווסט בפוסט אחד לצד תמונה של הקומיקאי. בפוסט אחר כתב: "תראו את הראש ז** הזה. אני תוהה האם אינסטגרם יחסמו לי את החשבון מאחר ואני תוקף את האקס של הילארי קלינטון".
קרדשיאן המודאגת החליטה להתערב ופנתה לווסט בבקשה להפסיק עם הפוסטים מחשש שמישהו ירצה לפגוע בפיט. "אתה יוצר סביבה מסוכנת ומפחידה, מישהו יפגע בפיט וזה יהיה באשמתך", סימסה לבעלה, ואילו קניה החליט להרגיע אותה (לכאורה), כשהעלה פוסט חדש וכתב: "לבקשת אשתי, בבקשה - שאף אחד לא יפגע פיזית בפיט, אני אטפל במצב בעצמי".
תוך כדי התכתבות קים הבחינה כי ווסט עושה צילומי מסך ומפרסם את הודעות הטקסט שהוחלפו ביניהם וביקשה ממנו להפסיק, אך לקניה, מצידו, הייתה תגובה משונה מאוד לכך: "קיבלתי הודעת טקסט מהאדם האהוב עליי בעולם. אני מעריץ מספר אחד שלך... למה שלא אספר לכולם?!"
יש לציין כי מוקדם יותר החודש ולאחר סשן אחד (מתוך רבים) של פוסטים תוקפניים, ווסט פרסם התנצלות בפני קים, ואמר: "אני יודע ששיתוף צילומי המסך היה צורם ומטריד עבור קים. אני לוקח אחריות". כמו כן, ווסט הקפיד למחוק את כל הפוסטים שהעלה שעות ספורות לאחר הפרסום – כל פעם מחדש. מנגד, הוא כאמור מבהיר בגאווה כי הוא זה שכתב אותם. האם זה מה שישכנע את בית המשפט לשחרר את כוכבת הריאליטי מנישואיה?
4 צפייה בגלריה
מתי הטירוף הזה יסתיים?
מתי הטירוף הזה יסתיים?
מתי הטירוף הזה יסתיים?
(צילום: Gettyimage)