4 צפייה בגלריה
מאורסים! קולטון אנדרווד וג'ורדן סי בראון
מאורסים! קולטון אנדרווד וג'ורדן סי בראון
מאורסים! קולטון אנדרווד וג'ורדן סי בראון
(צילום: אינסטגרם)
יכול להיות שהשם קולטון אנדרווד (30) לא יצלצל מוכר לרובכם, אבל בשביל זה אנחנו כאן: מדובר בכוכב ריאליטי ענק בארצות הברית, שהשתתף בעונה ה-14 של "הרווקה", שם התמודד על ליבה של בקה קורפין, וכשזה לא צלח - החליט לנסות את מזלו בעונה ה-23 של "הרווק", שם הכיר את קאסי רנדולף - אז סטודנטית לפתולוגיה ומי שהפכה להיות חלק בלתי נפרד מהדרמות בחייו.
בתפנית חדה בעלילה: אחרי היחסים הכושלים עם רנדולף - שכללו גם צו הרחקה נגד אנדרווד - האחרון הודיע כי הוא נמשך לגברים ובשנה האחרונה מנהל מערכת יחסים עם ג'ורדן סי בראון, אסטרטג פוליטי בן 39. אמש (ב'), הודיעו השניים כי הם עלו שלב ביחסים - והם מאורסים. "החיים הולכים להיות כיפים איתך", כתב אנדרווד לצד תמונה זוגית של השניים.
"אחרי יום ההולדת שלי ג'ורדן ואני נסענו לחופשה בביג סר (קליפורניה) כדי למלא מצברים ולהירגע בטבע", סיפר כוכב הריאליטי למגזין People, והוסיף: "לא יכולתי לדמיין מקום יפה יותר לחגוג בו ציון דרך בחיי ובמערכת היחסים שלי. אני מאוד שמח! 2021 הייתה השנה הכי מהפכנית בחיי. להתחיל את 2022 עם החבר הכי טוב שלי ועכשיו הארוס שלי זה משהו שמעולם לא חשבתי שיהיה אפשרי".
4 צפייה בגלריה
חתן וחתן!
חתן וחתן!
חתן וחתן!
(צילום: אינסטגרם)
ועכשיו, לטובת מי שלא מכיר את אנדרווד ולא עוקב אחרי העונות של "הרווק" ו"הרווקה" - לפניכם תקציר המכיל הרבה מאוד טרלול: אנדרווד החל את דרכו עם קריירת ספורט מרשימה כשחקן פוטבול בנבחרת אילינוי, לאחר מכן הוחתם על ידי "סן דייגו צ'ארג'רס" ובהמשך היה חלק מסגל המאמנים של ה"אוקלנד ריידרס" ו"פילדלפיה איגלס". כנראה שכל זה לא הצליח לספק אותו ובשנת 2018 הצטרף לריאליטי "הרווקה" שם התמודד על ליבה של קורפין.
לצערו של אנרדווד - קורפין בחרה ברווק אחר, אבל הוא לא ויתר והחליט ללכת על עונה שלמה משלו בריאליטי "הרווק", שם הכיר את קאסי רנדולף, שלמרות שהעפילה לשלישיית הגמר בריאליטי החליטה לעזוב הכל ולהיפרד מאנדרווד, שלא קיבל את הפרידה בקלות, נפרד משתי הנשים האחרות והתחנן בפני קאסי להזדמנות נוספות.
אחרי תחנונים רבים רנדולף נשברה והשניים חזרו להיות יחד למשך כמעט שנתיים אך נפרדו ביולי 2020. הפרידה הייתה מאוד לא ידידותית בהתחשב בעובדה שרנדולף הוציאה צו הרחקה נגד אנדרווד בטענה כי הוא עוקב אחריה ומחכה לה מחוץ לדירתה בלוס אנג'לס וכמו כן אורב לה מחוץ לבית הוריה בהנטינגטון ביץ'. ויש עוד: רנדולף האשימה את אנדרווד בשליחת הודעות טקסט ממספר לא מזוהה, שיחות לא מזוהות ובכך שהצמיד לה מכשיר מעקב לרכב.
4 צפייה בגלריה
רגע לפני צו ההרחקה. קולטון וקאסי רנדולף
רגע לפני צו ההרחקה. קולטון וקאסי רנדולף
רגע לפני צו ההרחקה. קולטון וקאסי רנדולף
(צילום: Gettyimages)
לשמחתה של רנדולף כמה חודשים לאחר מכן חלה תפנית חדה בחייו של אנדרווד, שיצא מהארון בפומבי בחודש אפריל האחרון, ובהמשך תיאר את החוויה שעבר עבור הדוקו Coming Out Colton ששודר בנטפליקס. "נאבקתי עם המיניות שלי, היה בי פחד מלהיות הומו. אבל עכשיו, כשאני בחוץ כבר שנה, אני הכי בריא ומאושר שהרגשתי ואין שום דבר אחר שארצה מלבד להיות הומו".
בחודש דצמבר האחרון ובריאיון למגזין People סיפר כי לא יצא יותר מדי לדייטים אך הבהיר כי יש מישהו מיוחד בחייו והוא מאוהב. אנדרווד ובראון החלו את דרכם הזוגית לפני שנה, בקיץ 2021, ואותנו מסקרן רק לדעת אם קאסי תוזמן לחתונה.
4 צפייה בגלריה
עוד תמונה של הזוג המאושר
עוד תמונה של הזוג המאושר
עוד תמונה של הזוג המאושר
(צילום: אינסטגרם)