4 צפייה בגלריה
סלמה בלייר
סלמה בלייר
סלמה בלייר
(צילום: GettyImages)
השחקנית סלמה בלייר (49) הוציאה צו הרחקה נגד בן זוגה לשעבר, לאחר שתקף אותה והשאיר אותה מחוסרת הכרה.
בלייר, כוכבת הסרטים "פיתוי קטלני" ו"לא רק בלונדינית", פנתה לבית המשפט ב-25 לפברואר, 3 ימים לאחר שהותקפה. לטענתה, רונלד קרלסון (52), איתו יצאה במשך קרוב לשבע שנים, הגיע לביתה על מנת להחזיר לה כמה מחפציה. בלייר סיפרה שזמן קצר קודם לכן סיימה לקבל טיפולים נגד טרשת נפוצה ממנה היא סובלת, מה שהותיר אותה חלשה מהרגיל בעת האירוע. כשאמרה לקרלסון שהיא לא חשה בטוב, ענה לה: "את עלובה, את חסרת תועלת. את לא מסוגלת לעשות כלום, את לא מסוגלת לאהוב, נכה עלובה", והוסיף: "זה לא מגיע לי לעזאזל, אני יכול להשיג מישהי הרבה יותר טובה ממך".
בלייר מספרת שעל כך ענתה לו: "אני לא מסוגלת להתמודד עם זה יותר, אני מקווה תמצא מישהי אחרת. בהצלחה, אתה לוזר". לדבריה קרלסון הגיב על דבריה בכך שתקף אותה פיזית, התנפל עליה, חנק אותה וטלטל את ראשה וכתפיה באגרסיביות. כהגנה עצמית היא ניסתה לדחוף את אצבעותיה לעיניו ולפיו ולזעוק לעזרה למנהלת משק הבית שלה שהייתה בקומה למעלה. קרלסון בתגובה סתם את פיה ודחף את ראשה לספה, מה שהקשה עליה לנשום. בלייר מספרת שלאחר מכן איבדה את ההכרה לזמן קצר, אך התעוררה מהסטירות של קרלסון שהפיל אותה לרצפה. בשלב הזה היא החלה לדמם מאפה.
קרלסון עזב את הבית לאחר מכן ובלייר הזעיקה את המשטרה. בזמן שסיפרה לשוטרים את שאירע, אפה החל לדמם שוב והיא התעלפה. כתוצאה נלקחה לבית החולים באמבולנס.
4 צפייה בגלריה
בלייר ובן זוגה לשעבר, רונלד קרלסון
בלייר ובן זוגה לשעבר, רונלד קרלסון
בלייר ובן זוגה לשעבר, רונלד קרלסון
(צילום: SplashNews)
קרלסון נעצר מאוחר יותר באותו ערב והוצא נגדו צו הרחקה זמני לחמישה ימים. כמה ימים לאחר מכן בלייר ביקשה להוציא נגדו צו הרחקה לתקופה ממושכת יותר וטענה שהיא חוששת לחייה מכיוון שלקרלסון יש בבית אקדח שאינו רשום באופן חוקי, איתו איים לירות בה ולהרוג אותה. כאמור, בית המשפט נענה לבקשתה והורה לקרלסון לשמור מבלייר ומבנה בן העשר מרחק של 91 מטר.
קרלסון מצידו הכחיש שהיכה את בלייר וסיפר שהוא זה שנאלץ להתגונן מפניה לאחר שתקפה אותו. לטענתו, שכשהגיע לביתה, ביקשה ממנו הכוכבת לשבת לצידה על הספה וכשסירב – זעמה עליו והחלה להכות אותו, פגעה בעיניו ושרטה את אפו ולחייו. עוד הוא אמר שאפה דימם כתוצאה מבעיה רפואית מתמשכת שממנה היא סובלת ואף הציג לבית המשפט הודעות טקסט בהן דיברו השניים בעבר על העניין. הוא ביקש להוציא צו הרחקה נגד בלייר, אך בית המשפט לא פסק עדיין בעניין.
בלייר וקרלסון החלו לצאת ביחד בשנת 2013 והיו זוג במשך שלוש שנים עד שנפרדו. הם חזרו אחד לשנייה בשנת 2019 והיו ביחד עד לאחרונה.
4 צפייה בגלריה
בימים נחמדים יותר
בימים נחמדים יותר
בימים נחמדים יותר
(צילום: אינסטגרם)
4 צפייה בגלריה
סלמה בלייר
סלמה בלייר
סלמה בלייר
(צילום: GettyImages)