2 צפייה בגלריה
משתפת במצבה. קיילי ג'נר
משתפת במצבה. קיילי ג'נר
משתפת במצבה. קיילי ג'נר
(צילום: GettyImages)
אנחנו רגילים לראות את בנות משפחת קרדשיאן וג'נר בסיטואציות נוצצות או ברגעים אינטימיים יותר שהן בוחרות לשדר בקפידה דרך עדשת תוכניות הריאליטי שלהן אבל לא תמיד שומעים אותן מדברת בכנות על רגעים כואבים או תקופות קשות שהן עוברות. אתמול (ג'), הפתיעה קיילי ג'נר (24) כששיתפה את 318 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בחוויותיה מששת השבועות שחלפו מאז לידתו של וולף, הבן שלה ושל בן זוגה טראוויס סקוט.
ג'נר פתחה את רצף הסטוריז בתמונה שלה על ההליכון, לצד הכיתוב "6 שבועות אחרי לידה", ולאחר מכן סיפרה למצלמה: "אני רק רוצה להגיד לאימהות האחרות שנמצאות בתקופה שאחרי הלידה – שזה לא קל, זה קשה". ג'נר, שלפני ארבע שנים הביאה לעולם את בתה הבכורה סטורמי, שיתפה את עוקביה בכך ש"החוויה הפעם קשה עבורי יותר ממה שהיה עם הבת שלי".
הכוכבת המשיכה ואמרה: "זה לא קל נפשית, פיזית, רוחנית. זה מטורף. ולא רציתי לחזור לחיים מבלי להגיד את זה, כי אני חושבת שאנחנו יכולים לראות באינטרנט אימהות אחרות שעוברות את זה כרגע, לחשוב שעבור אחרות זה קל יותר ולהלחיץ את עצמנו – אבל לי זה לא היה קל".
ג'נר הוסיפה: "לא חשבתי שאצליח אפילו להתאמן היום, אבל אני כאן ומרגישה טוב יותר. אז – גם אתן יכולות. וזה בסדר לא להיות בסדר. ברגע שהבנתי את זה... שמתי על עצמי לחץ והייתי צריכה להזכיר לעצמי שעשיתי בן אדם, ילד יפה ובריא, ואנחנו חייבות להפסיק להיות לחוצות לחזור לעצמנו, לא רק פיזית אלא גם נפשית אחרי לידה. שולחת לכן אהבה, אני אוהבת אתכן".
צפו: קיילי ג'נר משתפת
רצף הסטוריז של ג'נר מפתיע לא רק בגלל הכנות של הכוכבת אלא מכיוון שמאז לידתו של וולף בתחילת חודש פברואר, היא כמעט ולא הייתה נוכחת ברשתות החברתיות. הפוסט האחרון שהעלתה היה זה שבישר על לידתו ב-7 בפברואר.
ג'נר נמצאת כאמור בזוגיות עם אבי ילדיה טראוויס סקוט, איתו החלה לצאת ב-2017, זמן קצר אחרי שנפרדה מבן זוגה דאז, הזמר טייגה. חודשים ספורים לאחר שהחלו לצאת ביחד, נודע שג'נר בהיריון ראשון ובפברואר 2018 הגיעה לעולם התינוקת סטורמי.
אחרי תקופה שכללה שמועות על אירוסים וחתונה מתקרבת ולחילופין - גם על בגידות מצידו של סקוט, השניים נפרדו בסוף שנת 2019 אך חזרו אחד לשנייה כחצי שנה לאחר מכן. בספטמבר 2021 הודיעה ג'נר שהיא בהיריון שני ובתחילת פברואר נולד וולף, שנתיים בדיוק אחרי אחותו הגדולה. לפי הדיווחים בני הזוג לא גרים ביחד כרגע: "קיילי וטראוויס מאושרים ביחד והוא נמצא בסביבה הרבה", סיפר אחד ממקורביה והוסיף: "הם אמנם לא חיים ביחד באופן רשמי אבל הם עושים מה שהכי טוב עבורם". סקוט מצא את עצמו לאחרונה בתסבוכת טראגית, לאחר שבמהלך פסטיבל המוזיקה אסטרוורלד שאותו יזם והוביל, נהרגו 8 צופים ומאות נפצעו בזמן הופעה בה הקהל הרב ניסה להתקרב ולדחוף את דרכו לבמה.
מי מכם שהתגעגע לבנות המשפחה ולמעלליהן, יקבל את מנת הקרדשיאן שלו ממש בקרוב: ב-14 באפריל תעלה לאוויר תכנית הריאליטי החדשה שלהן שתשודר ברשת Hulu, ותעסוק מן הסתם בחוויות הלידה והאימהות של ג'נר, כמו גם בדרמה האינסופית בחייהם של קים קרדשיאן ובעלה לשעבר קניה ווסט.
2 צפייה בגלריה
תקופה לא קלה מאז הלידה. ג'נר, טראוויס סקוט ובתם סטורמי
תקופה לא קלה מאז הלידה. ג'נר, טראוויס סקוט ובתם סטורמי
תקופה לא קלה מאז הלידה. ג'נר, טראוויס סקוט ובתם סטורמי
(צילום: Gettyimage)