שינוי הסטטוס הזוגי הוביל לשינוי עסקי: בצעד מפתיע במיוחד, החליטה קים קרדשיאן לסגור את מותג הבשמים KKW FRAGRANCE שהשיקה בשנת 2017 כדי לעבוד על "מיתוג מחדש", כך בישרה לעוקביה בסוף השבוע האחרון. "ב-1 במאי בחצות, האתר KKW FRAGRANCE ייסגר כדי שנוכל להשיק מחדש ניחוח תחת שם חדש לגמרי ותחת חנות אינטרנטית חדשה שבה תוכלו לרכוש מכל קטגוריות הביוטי תחת אתר אחד", כתבה כוכבת הריאליטי ואשת העסקים בסטורי באינסטגרם - שם יש לה כמעט 300 מיליון עוקבים.
קרדשיאן הוסיפה כי היא מעריכה את הנאמנות של העוקבים שלה וציינה כי היא "משקיעה את הלב והנשמה בכל בקבוק" ולכן משתוקקת להציג בפניהם את הפרק החדש במסע של הבושם שלה (תוך כדי שהיא מפרגנת עם 40 אחוזי הנחה עד גמר המלאי). יש לציין כי בחודש אוגוסט האחרון סגרה קרדשיאן את מותג הקוסמטיקה KKW Beauty וגם אז הודיעה כי תחזור בקרוב עם מיתוג חדש.
למרות שקרדשיאן לא פירטה בשלב זה את הסיבה שהובילה להחלטה על מיתוג מחדש, אין מנוס מלהסיק כי הגירושים שלהמקניה ווסט והעובדה כי היא כבר הורידה את שמו באופן רשמי (וחשוב מכך, ברשתות החברתיות) משמה, הוא הסיבה העיקרית לשינוי המותג (כאמור, KKW זה קים קרדשיאן ווסט).
נזכיר כי מותג הבשמים של קרדשיאן הושק לראשונה בנובמבר 2017 ועשה הרבה יותר רעש (וכסף) מהמצופה. קרדשיאן פתחה את המכירה האינטרנטית של הבושם שלה ותוך יממה הגדילה את חשבון הבנק ב-10 מיליון דולר לאחר שמעריציה הזמינו את הבושם כאילו היו לחמניות חמות שיצאו מהתנור - וכל זה מבלי לדעת באיזה ריח מדובר. קראתם נכון – הבושם יצא למכירה כשהיחידים שידעו באיזה ריח מדובר היו קים, אחיותיה והצוות איתו עבדה.
לכן, לכאורה, מדובר בצעד התאבדותי מבחינה עסקית - להחליף את כל המיתוג המזוהה עם הביזנס הקיים, אבל כאמור מדובר בקים קרדשיאן, אשת עסקים מחוננת שהמציאה את עצמה מחדש בכל פעם. קרדשיאן, כמו אחותה הצעירה קיילי ג'נר שהיא אימפריית קוסמטיקה בפני עצמה, יודעת שכל מה שחשוב כיום הוא הרשתות החברתיות ולכן המיתוג של העסק שלה יצליח לשרוד - אם היא תפמפם אותו מספיק חזק בעמוד שלה (ובטח תקבל עזרה ממשפחתה, עניין של עוד כמה מאות מיליוני עוקבים).
נזכיר ששמה של קים קרדשיאן אומנם לא יורד מהכותרות בשנים האחרונות, אך כעת מככב יותר מאי פעם בזכות הזוגיות החדשה והמפתיעה עם הקומיקאי פיט דיווידסון
ולא פחות מכך בגלל מסע הגירושים ההרסני מקניה ווסט. למעשה, הרצון של קרדשיאן לנתק את שמו של ווסט מהמותג שלה צפוי ואף הגיוני, זאת לאחר שבחודשים האחרונים הראפר מקדיש את מירב המאמצים בלהכפיש אותה ואת בן זוגה ברשתות החברתיות ומעביר אותה שיימניג בלתי פוסק .
קים, שבשנים האחרונות הוכיחה את עצמה כשאת עסקים ממולחת, בהחלט יכולה להרשות לעצמה לעשות את הצעד המאוד אמיץ הזה לאחר שצברה לעצמה עדת מעריצים וכמו כן את המיליארד הראשון שלה ,שבטוח יעזור לה לדחוף את המיתוג החדש הקדימה ואפילו, אולי, להשאיר אבק למיתוג הישן. בכל זאת, אם היא הצליחה למכור 300 אלף בקבוקי בושם ביממה, מבלי שאיש יודע מה הריח, מה זה לשנות שם עבורה?