3 צפייה בגלריה
בקרוב חתונה. אבריל לאבין ומוד סאן
בקרוב חתונה. אבריל לאבין ומוד סאן
בקרוב חתונה. אבריל לאבין ומוד סאן
(צילום: Gettyimage)
אבריל לאבין (37) ובן זוגה בשנה האחרונה, הזמר מוד סאן (35) מאורסים, כך בישרו השניים בסוף השבוע האחרון ברשתות החברתיות. "ביום שנפגשנו ידעתי שאת האחת", כתב מוד סאן (או בשמו האמיתי דרק ריאן סמית'), והוסיף: "היה לי חלום בו הצעתי לך נישואים בפריז. שלפתי טבעת וביקשתי ממך לענוד אותה. כרעתי ברך כשהסתכלתי לך בעיניים. את יותר יפה ממה שמילים יוכלו לתאר. תפסתי את היד שלך ולקחתי נשימה אחרונה. שאלתי 'תתחתני איתי?', ואת ענית 'כן'". לאבין מצידה הייתה קצת פחות קיטשית והסתפקה במשפט בצרפתית: "אוהבת אותך לתמיד".
זמן קצת לאחר האירוסים התראיינה הזמרת למגזין People, שם היא הייתה קצת יותר רגשנית: "זו הייתה ההצעה הכי מושלמת ורומנטית שיכולתי לבקש. היינו בפריז על סירה בנהר הסיין והיה איתנו נגן כינור, שמפניה ושושנים. זה הרגיש כאילו הזמן עצר מלכת, היינו רק שנינו".
עוד הוסיפה לאבין וגילתה כי על הטבעת חקוקות המילים "היי, אייקון", שלדבריה אלו היו המילים הראשונות שמוד סאן אמר לה. "הוא ידע מההתחלה שאני רוצה יהלום בצורת לב כי ביום שנפגשנו שנינו ענדנו טבעות בצורת לב. ענדנו אותן כל יום מאז. אני אוהבת את הטבעת כל כך".
3 צפייה בגלריה
שיהיה במזל!
שיהיה במזל!
שיהיה במזל!
(צילום: אינסטגרם)
הרומן בין לאבין למוד סאן החל לפני שנה, כשהשניים עבדו יחד על השיר FLAMES. בהמשך מוד סאן ליווה את הזמרת גם באלבומה האחרון Love Sux. נספר רק שחודשים ספורים לאחר שהשניים נפגשו, הזמר כבר הפגין רצינות וקעקע את שמה על צווארו.
עבור לאבין תהיה זו הפעם השלישית מתחת לחופה: הפעם הראשונה הייתה בשנת 2006, אז נישאה לדרייק ווימבלי, אך הנישואים הגיעו לסופם בשנת 2010. הסבב השני היה בשנת 2013, אז נישאה לסולן להקת ניקלבאק, צ'אד קרוגר אך השניים נפרדו בשנת 2015. לגבי מוד סאן, בשנת 2019 החלו לצוץ שמועות כי הוא ובלה ת'ורן נישאו בסתר אך זה לא אומת מעולם, כך שעל פניו אלו יהיו הנישואים הראשונים של הזמר.
3 צפייה בגלריה
הפעם זה לנצח?
הפעם זה לנצח?
הפעם זה לנצח?
(צילום: Gettyimage)