4 צפייה בגלריה
מזל טוב! סם ובריטני
מזל טוב! סם ובריטני
מזל טוב! סם ובריטני
(צילום: Gettyimage)
הפתעה מעבר לים: שבעה חודשים לאחר שבריטני ספירס התארסה לבן זוגה ,מאמן הכושר והדוגמן סם אסגרי, הערב (ב') היא פרסמה פוסט ברשתות החברתיות שהמסר שלו הוא - אני בהיריון. "ירדתי כל כך הרבה במשקל בטיול שלנו למאווי, רק בשביל להשמין בחזרה", היא כותבת. "חשבתי לעצמי, מה קרה לי לבטן? בעלי אמר שאני ב'היריון אוכל', אז קניתי בדיקת היריון ו... יהיה לי תינוק!"
ספירס בת ה-40 המשיכה וכתבה כי ארבעה ימים מאוחר יותר, היא הרגישה אפילו יותר בהיריון, והוסיפה: "אם יש שם שניים, אני אאבד את זה", כשהיא מתכוונת ככל הנראה לתאומים.
יש לציין כי בחודשים האחרונים הפוסטים של ספירס מבולבלים לעיתים, לא קוהרנטים לרוב ובעיקר, נראים כמו רצף תודעה ללא רעיון מובנה.
ספירס עדכנה בפוסט שהיא תמעיט לצאת החוצה באותה התדירות כמו פעם, וזאת בגלל צלמי הפפראצי שמרוויחים את כספם מלתקתק תמונות שלה. "זה קשה כי כשהייתי בהיריון, הייתי בדיכאון וזה היה פשוט נורא. נשים לא דיברו על זה בתקופה ההיא. אנשים אפילו חשבו שזה מסוכן אם נשים היו מתלוננות כך עם תינוק בתוכן... אבל עכשיו נשים מדברות על זה מדי יום. תודה לאלוהים שאנחנו לא צריכות לשמור על הכאב בסוד יותר", כתבה והוסיפה: "הפעם אני אעשה יוגה כל יום".
4 צפייה בגלריה
הפוסט שפרסמה
הפוסט שפרסמה
הפוסט שפרסמה
(צילום: אינסטגרם)
לפני שנמשיך נעצור לרגע כדי להתעכב על העובדה שספירס כינתה את אסגרי "בעלה", למרות שחתונה רשמית טרם הייתה שם – לפחות לא משהו שיצא לתקשורת. השניים כאמור התארסו בחודש ספטמבר האחרון, בדיוק חודש לאחר שאביה שחרר אותה מאפוטרופסות .
נזכיר כי בחודש נובמבר האחרון, 13 שנה לאחר שהוחלט על מינויו של אביה לאפוטרופוס החוקי של הזמרת, השופטת ברנדה פני הכריעה כי האפוטרופסות תגיע לקיצה וספירס תצא לעצמאות ללא פיקוח, וש"אין בה צורך יותר". עורך הדין של ספירס, מת'יו רוזנגרט, מסר כי האפוטרופסות הגיעה למיצוי ללא צורך בהערכה פסיכולוגית של מרשתו ובאישור ג'ודי מונטגומרי ולורי אן רייט שמונו כאחראיות על ענייניה האישיים של הזמרת. "התחלנו בתהליך מסודר להעברת הכוח", אמר רוזנגרט והבטיח לשופטת שלבריטני תהיה רשת ביטחון להמשך הדרך.
למרות שחרורה המרגש, מאז יצאה "לחופשי" ספירס ממשיכה להציף את חשבון האינסטגרם שלה בפוסטים קצת מוגזמים. אם בעבר היו אלה רק סרטונים שלה רוקדת בקצב מהיר עד סחרור, לאחרונה החלה נסיכת הפופ לפרסם המון תמונות בעירום מלא, ברוב המקרים כאלה שחוזרות על עצמן שוב ושוב.
מעריציה המשיכו להביע דאגה למצבה הנפשי, וספירס ניסתה להרגיע: "בסדר, אנשים... אני מראה את הגוף שלי כמורדת וחופשיה", כתבה ליד אחת מתמונות העירום שפרסמה. להגיד לכם שזה מה שהרגיע אותנו? כנראה שלא.
4 צפייה בגלריה
מחכים לתמונה עם בייבי באמפ
מחכים לתמונה עם בייבי באמפ
מחכים לתמונה עם בייבי באמפ
(צילום: Gettyimage)
לספירס יש שני ילדים מבעלה לשעבר, הרקדן קווין פדרליין. השניים נישאו בספטמבר 2004 בחתונה חפוזה, חודש לפני המועד המתוכנן. בספטמבר 2005 הביאו לעולם את בנם הבכור שון, ושנה לאחר מכן הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את ג'יידן.
בנובמבר 2006, שמונה שבועות בלבד לאחר לידתו של ג'יידן, ספירס הגישה בקשה לגירושים מפדרליין בטענה שבין השניים קיימים חילוקי דעות בלתי ניתנים לגישור. "אנחנו שני הפכים", אמר פדרליין בריאיון ל-People, והוסיף: "אם היא מתעצבנת וצועקת עליי זה רק מדליק אותי יותר". במרץ 2007 השניים הגיעו להסכם גירושים ראשוני שכלל משמורת משותפת על ילדיהם, אך שלושה חודשים לאחר מכן, ברגע החתימה, פדרליין התנגד לחתום על ההסכם בעקבות התנהגותה של ספירס.
4 צפייה בגלריה
גם אנחנו מופתעים
גם אנחנו מופתעים
גם אנחנו מופתעים
(צילום: אינסטגרם)