4 צפייה בגלריה
נראית מאושרת. דמי מור והחבר החדש דניאל האם
נראית מאושרת. דמי מור והחבר החדש דניאל האם
נראית מאושרת. דמי מור והחבר החדש דניאל האם
(צילום: Gettyimage)
זוגיות חדשה מעבר לים: השחקנית דמי מור (59) חובקת בן זוג חדש, השף דניאל האם - כך אישר מגזין Us Weekly בסוף השבוע האחרון, לאחר שהשניים תועדו יחד כשהם יושבים בשורה הראשונה בתצוגת אופנה בפריז. "דמי פגשה את דניאל דרך חברים משותפים והיה קליק מידי", סיפר מקור יודע דבר למגזין, והוסיף: "דניאל מקסים, אוהב את הדברים הטובים בחיים והוא מאוד תרבותי. בנוסף יש להם את אותו חוש הומור שובב ואהבה להרפתקאות. הם בילו זמן פנטסטי ביחד בזמן שביקרו בניו יורק, לוס אנג'לס ובעוד מקומות".
אז מי הוא הבחור החדש של מור? הנה כל מה שצריך לדעת עליו: האם בן 46 הוא יליד שוויץ ושף ידוע מאוד. עוד לפני שמלאו לו 24 זכה בכוכב המשלן הראשון שלו, וזמן קצר לאחר מכן עבר להתגורר בארצות הברית. דניאל ידוע בעיקר בתור הבעלים של מסעדת Eleven Madison Park בניו יורק, הנחשבת לאחת המסעדות הטובות ביותר בעולם. בחודש יוני האחרון הוא עשה כותרות לאחר שהחליט לשנות את תפריט המסעדה לטבעוני בלבד - מה שהפך אותה למסעדה הטבעונית הראשונה בעולם בעלת שלושה כוכבי משלן. להאם יש שלושה ילדים מאשתו לשעבר ג'ין רייט.
4 צפייה בגלריה
השף הלוהט. דניאל האם
השף הלוהט. דניאל האם
השף הלוהט. דניאל האם
(צילום: אינסטגגרם)
נציין כי חודש לפני שהזוגיות החדשה של מור יצאה לאוויר העולם, השחקנית תמכה בפומבי בבעלה לשעבר ,השחקן ברוס וויליס, בעקבות החלטתו לפרוש מעולם המשחק לאחר שאובחן עם אפאזיה - מחלה הפוגעת ביכולות הקוגניטיביות ועלולה לגרום לאובדן ופגיעה ביכולות הדיבור והכתיבה. "לכל המעריצים המדהימים של ברוס, כמשפחה אנו רוצים לבשר שברוס האהוב שלנו מתמודד עם בעיות רפואיות ולאחרונה אובחן עם אפאזיה, שמשפיעה על היכולות הקוגניטיביות שלו, כתוצאה מכך, ברוס פורש מהקריירה שהייתה עבורו כל כך הרבה", נמסר מטעם מור ושאר בני המשפחה.
עוד נכתב בהצהרה: "אלו זמנים מאתגרים עבור המשפחה שלנו ואנו מעריכים את האהבה שלכם, החמלה והתמיכה. אנו נעבור את זה כמשפחה מאוחדת, ורצינו לשתף זאת עם מעריציו כי אנו יודעים כמה הוא חשוב לכם, כמו גם לנו. כמו שברוס תמיד אומר, 'תמשיכו לחיות' וביחד אנו מתכוונים לעשות זאת. באהבה, אמה, דמי, רומר, סקאוט, טלולה, מייבל ואוולין".
וויליס ומור נישאו בשנת 1987 והביאו ביחד שלוש בנות. ב-1998 הודיעו השניים כי הם נפרדים לאחר 11 שנות נישואים והתגרשו סופית כשנתיים לאחר מכן. "אני גאה בדרך שבה התגרשנו", סיפרה דמי. "אני חושבת שברוס חשש בהתחלה שאעשה לו חיים קשים, שהכעס והמטענים שלי ימנעו ממנו לראות את הילדות, שאשתמש בכל מיני טריקים מלוכלכים שזוגות גרושים משתמשים בהם. אבל לא עשיתי את זה, וגם הוא לא".
4 צפייה בגלריה
פעם. ברוס וויליס ודמי מור
פעם. ברוס וויליס ודמי מור
פעם. ברוס וויליס ודמי מור
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
דמי מור
דמי מור
דמי מור
(צילום: Gettyimage)