3 צפייה בגלריה
תפוסה. סשה אובמה
תפוסה. סשה אובמה
תפוסה. סשה אובמה
(splahnews)
חמישי שמח מעבר לים: סשה אובמה (20), בתם של ברק ומישל אובמה, חובקת בן זוג חדש, כך חשף היום (ה') אתר ה"דיילי מייל". על פי הדיווחים, בן הזוג הטרי של בתו של נשיא ארצות הברית לשעבר הוא קליפטון פאוול ג'וניור (24), בנו של השחקן קליפטון פאוול ("ריי").
לפי ה"דיילי מייל", סשה וקליפטון החלו את דרכם המשותפת בחודש אוגוסט האחרון, לאחר שאובמה הצעירה פרשה מלימודיה באוניברסיטת מישיגן ועברה ללוס אנג'לס. ביום שלישי האחרון אמה של סשה, מישל, הופיעה בתוכנית האירוח של אלן דג'נרס וחשפה כי לשתי בנותיה יש בני זוג. "יש להם בני זוג וחיים אמיתיים עכשיו".
וכמה פרטים על בן הזוג הטרי, בכל זאת - שברק לא יגיד "לא ידעתי": קליפטון נהנה מאורח חיים יוקרתי במיוחד, זאת מאחר ואביו הוא שחקן ואמו אשת עסקים מצליחה המנהלת חברה לעיצוב פנים וחברת קייטרינג שמספקת ייעוץ ותפריט דיאטתי בהתאמה אישית. יש לו אחות נוספת, מאי (29) וכולם מתגוררים בשכונת Ladera Heights שבקליפורניה, שזכתה לכינוי "בלאק בוורלי הילס". הכינוי לשכונה הגיע לאחר שגרו שם מפורסמים כהי עור נוספים בהם טינה טרנר וריי צ'ארלס.
קליפטון הוא גם כדורסלן לשעבר שזכה לאחר לימודי התיכון במלגת כדורסל באוניברסיטת קליפורניה. למרות ההצלחה בענף הספורט, קליפטון החליט שהוא רוצה לעשות משהו אחר, ובעבר אפילו סיפר כי הוא מקווה לפתח קריירה כשדרן.
3 צפייה בגלריה
קליפטון וקליפטון ג'וניור
קליפטון וקליפטון ג'וניור
קליפטון וקליפטון ג'וניור
(צילום: אינסטגרם)
ועכשיו, בואו נעבור לתכלס: על פי הדיווחים, קליפטון פגש את אמה של סשה, מישל, אך טרם ידוע אם פגש גם את אביה. להגיד לכם שאנחנו לא מחכים לשמוע מה ההורים חושבים על בן הזוג החדש של סשה? ובכן, זה יהיה שקר. נמשיך לעקוב!
3 צפייה בגלריה
משפחה שכזו
משפחה שכזו
משפחה שכזו
(צילום: אינסטגרם)