3 צפייה בגלריה
יש לך כרטיס אחר? ג'סיקה סימפסון
יש לך כרטיס אחר? ג'סיקה סימפסון
יש לך כרטיס אחר? ג'סיקה סימפסון
(צילום: GettyImages)
ג'סיקה סימפסון (41) היא אולי כוכבת הוליוודית גדולה, אבל כשמגיע הרגע לשלם בקופה – היא כמו כולנו, וגם היא מגלה מדי פעם שחשבון הבנק שלה פחות מלא ממה שחשבה.
מעצבת האופנה והזמרת המצליחה התארחה בתכנית האירוח The Real, וסיפרה על רגע לא נעים בו ניסתה לשלם במסעדת מזון מהיר וגילתה למרבה מבוכתה שכרטיס האשראי שלה לא עובד: "הלכתי לטאקו בל לפני כמה ימים, וכרטיס האשראי שלי לא עבר. זה בסדר, אני אשלם במזומן. אני תחת תקציב גבירותיי!", התבדחה.
הכוכבת הרגיעה והסבירה שלא באמת נקלעה למצוקה כלכלית, אלא שהשקיעה את רוב כספה בהרחבת חברת האופנה המצליחה שלה. לפני כחצי שנה סימפסון ואמה טינה הפכו לבעלים הבלעדיים של מותג האופנה שלהן, לאחר שחברת Sequential Brands Group Inc, אשר הייתה שותפה איתן במותג, הודיעה על פשיטת רגל כמה חודשים קודם לכן.
המהלך של סימפסון ואמה אילץ אותן להשקיע בחברה מכספן הפרטי, והכוכבת אף סיפרה ששקלה לקחת משכנתא על ביתה. "בכל מה שקשור לכסף, יש כל כך הרבה פחד שמעורב בעניין", אמרה הכוכבת בריאיון והודתה: "כשמשחקים בלאק ג'ק, אני זו שכועסים עליה. אם זה תלוי בי, אני אהמר על הכל בגלל שאני מאמינה בעצמי ויודעת למה אני מסוגלת. אני גם יודעת ששום דבר לא יעצור בעדי, ואם תנסו – אני אנסה יותר".
3 צפייה בגלריה
"שום דבר לא יעצור בעדי. אם תנסו, אני אנסה יותר"
"שום דבר לא יעצור בעדי. אם תנסו, אני אנסה יותר"
"שום דבר לא יעצור בעדי. אם תנסו, אני אנסה יותר"
(צילום: אינסטגרם)
סימפסון סיפרה שזו הרגשה נהדרת להיות האחראית הבלעדית על החברה שלה: "זו ההשקעה הטובה ביותר שעשיתי אי פעם, להשקיע בעצמי. אני יכולה להיות מי שאני, אני לא צריכה להסביר את עצמי לאף אחד. אני אמנם עובדת עם אמי, אז היא בערך הבוסית שלי למרות שגם אני הבוסית שלה", אמרה והוסיפה: "אבל יש לנו מערכת יחסים בריאה בכל הקשור לעבודה, אנחנו מקשיבות זו לזו ומכבדות את הדעות אחת של השנייה".
עוד סיפרה סימפסון שאחת משאיפותיה הגדולות היא להיכנס לתחום בגדי הילדים והגברים: "זה משהו שתמיד רציתי לעשות, בגלל שאני יודעת איך תחת של בחור אמור להיראות בתוך הג'ינס שלו", אמרה. "בעלי (שחקן הפוטבול אריק ג'ונסון; ע.ד) הוא דוגמן טוב, אבל הוא לא יסכים לעשות את זה. אולי אצליח לשכנע אותו".
סימפסון החלה את דרכה בתעשיית הבידור בתור זמרת ושחקנית, אך שיא הצלחתה היה בתחילת שנות ה-2000 כשכיכבה לצד בעלה דאז ניק לאשיי בתכנית הריאליטי המצליחה Newlyweds ששודרה בזמנו ב-MTV. השניים התגרשו ב-2006, זמן קצר לאחר שסימפסון הקימה את החברה "קולקציית ג'סיקה סימפסון" בשנת 2005 והפכה אותה לאימפריה. למרות שהמותג נושא את שמה, עד לאחרונה היא ואמה החזיקו ב-37.5 אחוזים בלבד מהמניות, כאשר חברת Sequential Brands Group Inc החזיקה ביתרתן.
כאמור, החברה הגישה בשנה שעברה בקשה לפשיטת רגל לאחר שנכנסה למשבר כלכלי בעקבות הקורונה והצהירה על חובות של קרוב ל-900 מיליון דולר. שווי מניות החברה צנח לאחר מכן ב-62 אחוזים, מה שנתן לסימפסון ולאמה את האפשרות לרכוש אותן ולהשיג שליטה מלאה. שווי ההכנסות של החברה עומד כיום על יותר ממיליארד דולר.
3 צפייה בגלריה
נקווה שההשקעה הכספית תשתלם!
נקווה שההשקעה הכספית תשתלם!
נקווה שההשקעה הכספית תשתלם!
(צילום: GettyImages)