3 צפייה בגלריה
היה או לא היה? אמה הרנן ובן אפלק
היה או לא היה? אמה הרנן ובן אפלק
היה או לא היה? אמה הרנן ובן אפלק
(צילום: אינסטגרם, Gettyimages)
את השם אמה הרנן אולי לא כולכם מכירים - ומי שלא, זה הזמן לעצור הכל ולרוץ לצפות בריאליטי הטראשי עלי אדמות מבית נטפליקס, "מסמנים את סאנסט". בסוף השבוע עלתה העונה החמישית של הסדרה ובמהלכה נפתחה תיבת פנדורה קטנה.
במהלך שיחה עם כרישל סטאוס, חשפה הרנן כי היה לה מאצ' עם לא אחר מאשר בן אפלק באפליקציית ההיכרויות רעיה (Raya) - אי שם בשנת 2019. הרנן טענה כי אפלק הציע לה פעמיים שיצאו לקפה. "יכול להיות שהוא שלח לי הודעות - או שלא", אמרה בטון ביישני, והוסיפה כי משפטי הפתיחה שלו היו מאוד חמודים. למען הסר ספק, הרנן הדגישה כי ההתכתבויות ביניהם התרחשו לפני שהוא חזר לזרועותיה של ג'ניפר לופז.
נציגיו של אפלק מיהרו להכחיש את דבריה של הרנן וטענו כי השחקן לא היה בשום אפליקציית היכרויות במשך שנים והוסיפו כי יש לכך הוכחות - "רעיה אישרו כי אפלק לא פעיל כבר כמה שנים", כך נמסר מטעמו של אפלק למגזין People.
לטובת מי שלא בקיא, נעדכן כי הרנן הצטרפה בעונה הרביעית וסומנה כאויבת החדשה של כריסטין קווין - AKA הביץ' המשרדית. היא הגיעה מבית עם קשיים כלכליים אך הודות לחושי היזמות שלה ובתום שנים של עבודה קשה היא הקימה עסק למכירת אמפנדס טבעוניים. מאז היא מתניידת בעזרת מטוס פרטי ותמיד צמודה לכלב שלה. על פי אתר Filmysiyappa ההון האישי שלה עומד על שלושה מיליון דולר.
3 צפייה בגלריה
דוברת אמת? הרנן
דוברת אמת? הרנן
דוברת אמת? הרנן
(צילום: GettyImages)
לסיום נזכיר כי לפני שנה, במאי 2021, ניווין ג'יי, אושיית טיקטוק המחזיקה עמוד עם למעלה מ-18 אלף עוקבים, חשפה בטיקטוק חדש כי אפלק ניסה להתחיל איתה באפליקציית ההיכרויות המדוברת, אך היא עשתה לו ביטול התאמה מכיוון שחשבה שהוא מתחזה. אפלק לא ויתר וכדי להוכיח שזה הוא שלח לה סרטון לאינסטגרם, שכמובן הפך לוויראלי.
"חושבת על הרגע שבו הייתה לי התאמה עם בן אפלק ברעיה וחשבתי שהוא מתחזה. ביטלתי את ההתאמה איתו והוא שלח לי סרטון וידאו באינסטגרם", כתבה ג'יי, וכמובן שדאגה לצרף את הסרטון של אפלק. "ניווין, למה עשית לי unmatch? זה אני". קצת מביך, לא נשקר.
וכמה מילים על רעיה, לפנויים מביניכם: האפליקציה הוקמה בשנת 2015 על ידי דניאל גנדלמן ונועדה להיכרויות, נטוורקינג ויצירת קשרים וחברויות - לאנשים בתעשיית הבידור בלבד. כיאה לכך, לא כל אחד יכול להצטרף אליה וכדי להיכנס ולהיות חלק מהקבוצה האקסקלוסיבית של ברי המזל, עליכם להיות מוזמנים על ידי אחד המשתמשים האחרים ורק לאחר מכן ניתן להגיש בקשה מסודרת להצטרפות. צוות האפליקציה עורך בדיקות מקיפות וקפדניות על כל משתמש פוטנציאלי והאינסטגרם משמש כלי עזר בתהליך. ככל שהרשת החברתית של הרווק המדובר נראה טוב יותר ובעל יותר עוקבים, כך הסיכוי להיות חלק מרעיה גדל. מנגד, על פי נתונים שהתפרסמו ב"ניו יורק טיימס", רק 8% ממגישי הבקשה להצטרפות מקבלים את האישור הנכסף. בשונה מטינדר, OK קיופיד ושאר האפליקציות שמוכרות בעיקר בזכות הסווייפ ימינה ושמאלה, ברעיה ההתאמה נוצרת אחרי ששני הצדדים מקישים על סמל הלב. אגב, העלות של כל הטוב הזה עומדת על 7.99 דולר בלבד. אבל בהצלחה עם למצוא חבר שיכניס אתכם לשם.
3 צפייה בגלריה
חיוך של מישהו שמסתיר משהו. בן אפלק
חיוך של מישהו שמסתיר משהו. בן אפלק
חיוך של מישהו שמסתיר משהו. בן אפלק
(צילום: Gettyimages)