3 צפייה בגלריה
כבר לא ילדה של אמא. האני בו בו ומאמא ג'ון
כבר לא ילדה של אמא. האני בו בו ומאמא ג'ון
כבר לא ילדה של אמא. האני בו בו ומאמא ג'ון
(צילום: spalshnews)
אלנה תומפסון, האני בו בו בשבילכם, תחגוג בחודש הבא את יום הולדתה ה-17 והיא כבר לא אותה ילדה מתוקה שאנחנו זוכרים מתוכנית הריאליטי.
מוקדם יותר השבוע פורסם באתר TMZ כי תומפסון מתכוונת לעבור ניתוח לקיצור קיבה, זאת לאחר שלא הצליחה להשיל ממשקלה ולא משנה כמה דיאטות שונות היא ניסתה. על פי הדיווחים, תומפסון שוקלת בימים אלה 124 ק"ג ובכוונה לרדת למשקל של 68 ק"ג. הניתוח צפוי לעלות לה 13 אלף דולר והיא לא תעבור אותו לבד. דיווחים מעבר לים חושפים כי בן זוגה של כוכבת הריאליטי, דרלין קארסוול, יעבור גם הוא את הניתוח. את שניהם צפוי לנתח ד"ר סטיבן באטש.
בראיונות עבר סיפרה תומפסון כי היא חוששת שהמשקל שלה הוא גנטי והוסיפה כי היא מאמינה שהדרך היחידה להגיע ליעדים שלה זה רק בניתוח. את הרעיון, כנראה, החדירה לה אמה, מאמא ג'ון, שכבר בשנת 2017 הודיעה כי בכוונתה לאפשר לבנותיה לעבור ניתוח לקיצור קיבה. ג'ון כיכבה בשנים האחרונות בסדרה משלה, Mama June: From Not to Hot, שהחלה כמעקב אחרי תהליך ההרזיה שלה, שכלל ניתוח שרוול קיבה, שינוי מאסיבי בתזונה ופעילות גופנית - והתוצאות נראו לעין. ג'ון הצליחה להוריד קרוב ל-130 ק"ג.
3 צפייה בגלריה
יש מבצע של אחד פלוס אחד? תומפסון והחבר
יש מבצע של אחד פלוס אחד? תומפסון והחבר
יש מבצע של אחד פלוס אחד? תומפסון והחבר
(צילום: אינסטגרם)
באפריל 2017 פרסם אתר Blastingnews כי ג'ון תומכת בכך שבנותיה, אלנה ולורין יעברו ניתוח מעקף, ניתוח להסרת עור עודף ואפילו הרמת חזה, זאת מאחר וג'ון הודתה כי היא חוששת שבנות המשפחה סובלות מהשמנת יתר. לטענתה, מה שהתחיל כדבר מתוק וחמוד מאוד בתוכנית הריאליטי Toddlers & Tiaras התדרדר מהר מאוד להשמנת ילדים קיצונית. במהלך השנים תומפסון התמכרה לג'אנק פוד ועזבה את עולם הריאליטי.
ואם חשבתם שלהיות כוכבת ריאליטי זה אומר חיי זוהר ואושר, אז פחות. בדיוק לפני שנה, באוגוסט 2021, שיתפה תומפסון באופן קורע לב כי אין לה חברים בכלל מלבד בן הזוג שלה, איתו היא יוצאת קרוב לשנה. "אני מרגישה שאנשים פשוט אוהבים להגיד 'אני חברה של האני בו בו' אז אני לא סומכת על אף אחד. אין לי חברים".
מאמא ג'ון מצידה מאוד לא עוזרת למורל של בתה וחודש מאי האחרון פרסמה פוסט באינסטגרם הטוען כי בתה ובן זוגה "מקבלים כמויות עצומות של שנאה בגלל מערכת היחסים בעלת הבדלי הגזע שלהם". כדי להפוך את זה לקצת יותר רע, כתבה: "בסופו של דבר, אלנה היא לא הילדה בת ה-6 שכולכם התאהבתם בה לפני 11 שנה". אאוץ'.
בחודש יוני האחרון דווח כי מאמא ג'ון איבדה את המשמורת על בתה אלנה, שעברה להיות תחת אחריותה של אחותה הגדולה לורין. לטענתה של ג'ון לא הייתה סיבה מסוימת לכך שבתה בחרה להתנתק ממנה ואף הוסיפה כי השתיים שומרות על קשר. "אנשים לא מבינים את עניין המשמורת. במדינת ג'ורג'יה אתה יכול לעשות אפוטרופסות זמנית כל שנה".
לטובת מי שלא עוקב אחר הדרמות המשפחתיות נעדכן כי בחודש מרץ האחרון מאמא ג'ון נישאה בסתר לבן זוגה ג'סטין סטראוד. השניים נישאו בבית המשפט בג'ורג'יה. "פגשתי את ג'סטין לפני שנה ולא היה לו מושג מה עובר עליי. הוא שלח לי הודעה 'היי, מה שלומך? חשבתי עלייך היום, שיהיה לך יום מדהים'. כשאתה עובר טראומה בחיים שלך ואז מקבל הודעות טקסט כאלה – זה משנה הכל", סיפרה ג'ון בריאיון ל-E!.
ג'ון הוסיפה ואמרה כי ארבעת ילדיה, כולל האני בו בו, מאשרים את היחסים עם ג'סטין. "הם אוהבים אותו. כולנו בילינו יחד והם היו מאוד כנים בפעם הראשונה שפגשו אותו".
ובכל זאת, למרות שילדיה קיבלו את הקשר החדש, ג'ון בחרה שלא ליידע אותם על החתונה הסודית. "היא תמיד אמרה שהיא לא תתחתן, זו הייתה הפתעה", אמרה אלנה בריאיון ל-E!, ואחותה הוסיפה כי לא היה לה מושג על החתונה.
3 צפייה בגלריה
נשואים טריים!
נשואים טריים!
נשואים טריים!
(צילום: אינסטגרם)