ניקי מינאז' נעצרה באמסטרדם כשעל פי החשד היא נשאה סמים במזוודה שלה, כך פורסם הלילה (שבת). על פי הדיווחים, מינאז' בת ה-41 נעצרה על ידי המשטרה המקומית במהלך סיבוב ההופעות Pink Friday 2 בזמן שנסעה מאמסטרדם למנצ'סטר, שם עתיד להתקיים המופע הבא.
למרות שהראפרית הכחישה בתוקף שהיא נושאת סמים, נאמר למינאז' שהיא חייבת ללכת לתחנת המשטרה - כך ניתן לראות בלייב שפרסמה באינסטגרם. בווידיאו ניתן לראות כי הסבירו למינאז' שהמשטרה המקומית נתנה הוראה לבדוק את כל המזוודות שלה, ואילו הזמרת שאלה בתגובה למה לא חיפשו לפני שהיא עלתה לטיסה.
ניקי מינאז'
"הם לקחו את התיקים שלי לפני שהספקתי לראות אותם ואז שמו אותם על המטוס", האשימה מינאז' בפוסט שפרסמה ברשתות. "ככה זה נראה כשמשלמים לאנשים הרבה מאוד כסף כדי לנסות לחבל בסיבוב ההופעות - אחרי שכל שאר הניסיונות נכשלו. כל מה שהם עושים לא חוקי".
איש הצוות של חברת התעופה שניהל את השיחה מול מינאז' הסביר לה שבטיסה עשו בדיקה מהירה אך כעת יש צורך לפתוח את כל המזוודות ולחפש ביסודיות. למינאז' נאמר להיכנס לרכב המשטרה ללא עורך דין שנוכח, עוד טענה הזמרת כי ביקשו ממנה לתת הצהרה ללא עורך דין.
"הם ניסו לעשות כל מה שאפשר כדי להפסיק את סיבוב ההופעות הזה הזה", צייצה מינאז' בציוץ אחד, ובאחר המשיכה: "זו אמסטרדם, דרך אגב - מקום שבו שהמריחואנה חוקית".
אתר "דיילי מייל" פנה לנציגיה של הראפרית כדי לקבל אישור שהיא אכן נעצרה - אך לא קיבל תגובה. בהמשך הודיעה המשטרה המקומית שאישה אמריקנית בת 41 נעצרה בחשד לנשיאת סמים קלים, נקנסה ושוחררה. בהודעה לא צויינה זהותה של האישה. מינאג' צייצה לאחר מכן: "אמרתי לכם, הם ניסו לגרום לי לאחר כדי לכתוב עליי סיפורים שליליים. קנאה היא מחלה, אתם יודעים את השאר".
בכל אופן להופעה שהייתה אמורה לעשות אמש במנצ'סטר היא אכן לא הספיקה להגיע, ולפי הדיווחים עשרים אלף מעריצים המתינו לה באיצטדיון עד שבשעה 21:30 התקבלה ההודעה הרשמית על דחיית המופע.
1 צפייה בגלריה
ניקי מינאז'
ניקי מינאז'
ניקי מינאז'
(צילום: Kevin Mazur/Getty Images for Live Nation)