24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו
אליסה מילאנו
חמסה כפול 10. אליסה מילאנו חוגגת 50
(צילום: GettyImages)
אליסה מילאנו הייתה אחת הכוכבות הצעירות והמצליחות של שנות ה-80, מושא הערצה ונערת החלומות של בני ובנות נוער רבים, שצפו בסדרה "מי הבוס" רק עבורה.
בשנות ה-90 הבת המתוקה של השכן הפכה לשכנה הלוהטת שממול, היא יצאה עם הגברים המבוקשים בהוליווד וכיכבה בסדרת להיט נוספת, "מכושפות", שם נהגו להלביש אותה ואת הכוכבות שלצידה בבגדים הכי קצרים שהיו יכולים למצוא. בשנים האחרונות היא בעיקר פעילה חברתית ורבה בטוויטר עם הקולגה לשעבר רוז מקגוון - אבל בקרוב אולי נזכה לראות אותה שוב על המרקע בסדרת ההמשך לזו שבה התפרסמה. ילדת הפלא של האייטיז אליסה מילאנו חוגגת 50!
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו
אליסה מילאנו
אחת מכוכבות הנוער החינניות של שנות ה-80
(צילום: GettyImages)

התבגרה לעיני המצלמות - ולעיתים זה היה מביך

מילאנו נולדה בניו יורק ב-19 בדצמבר 1972, להורים ממוצא איטלקי שעבדו בתעשיית הבידור – אמה הייתה סוכנת שחקנים ומעצבת אופנה ואביה עורך מוזיקה בקולנוע.
כיאה למשפחה שנטועה עמוק בלב הביצה, לא לקח הרבה זמן עד שגם אליסה בת ה-7 מצאה את עצמה נכנסת לתחום, אבל לאו דווקא בגלל הוריה אלא הודות לשמרטפית שלה – שלקחה אותה לאודישן למחזמר "אנני" מבלי ליידע את ההורים. לא ברור אם הבייביסיטר נשארה בעבודה שלה אחרי תעלול שכזה, אבל אם הוריה של אליסה כעסו הם כנראה גם נרגעו מהר, מכיוון שהיא התקבלה ויצאה עם ההצגה לסיבוב הופעות ארצי שנמשך 18 חודשים.
משפחת מילאנו ראתה כי טוב והמלהקים הסכימו איתם – היא לוהקה לאחר מכן לרצף של פרסומות והצגות תיאטרון, וכשהייתה בת 12 עשתה את הופעת הבכורה שלה על המסך הגדול בסרט Old Enough.
24 צפייה בגלריה
התחילה בגיל 7
התחילה בגיל 7
התחילה בגיל 7
(צילום: אינסטגרם)
זו הייתה השנה שבה חייה השתנו לחלוטין, כשהתקבלה למה שיהפוך לתפקיד הפריצה הגדולה שלה: בתו של השחקן טוני דנזה בסדרת טלוויזיה חדשה בשם "מי הבוס". הקומדיה, בה כיכבו גם השחקניות ג'ודית לייט וקת'רין הלמונד המנוחה, הפכה להצלחה ענקית ושודרה במשך שמונה שנים, ברובן דורגה בין 20 התוכניות הנצפות ביותר, ובשיאה הייתה גם בטופ 10 למשך כמה שנים.
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו וטוני דנזה, מתוך "מי הבוס"
אליסה מילאנו וטוני דנזה, מתוך "מי הבוס"
אליסה מילאנו וטוני דנזה, מתוך "מי הבוס"
(צילום מסך)
הפרק האחרון של הסדרה שודר כשמילאנו הייתה בת 19 - מה שאומר שהיא ממש התבגרה על המסך לעיני הצופים. היא סיפרה: "עברתי את גיל ההתבגרות כמו כל אחת אחרת. זה היה מביך רק כשהסדרה הכניסה את זה לעלילות, כמו 'החזייה הראשונה של סמנתה'. אמרתי אז 'טוב חבר'ה, אנחנו באמת חייבים לעשות את זה?' אבל זו חותמת זמן נהדרת".
24 צפייה בגלריה
קירק קמרון אליסה מילאנו
קירק קמרון אליסה מילאנו
כיכבה בכל עיתוני הבידור והנוער
(צילום מסך)
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו
אליסה מילאנו
מילאנו התבגרה לעיני כל
(צילום: GettyImages)

ההשראה לבת הים הקטנה וגם זמרת ביפן

כאמור, היא הפכה לאחת מאלילות הנוער הגדולות של התקופה - קירות רבים של בני נוער כוסו בפוסטרים שלה, ותמונותיה עיטרו את מיטב המגזינים לצעירים של אותן השנים. האהדה כלפיה הייתה כל כך גדולה, עד שאולפני דיסני ביססו עליה את דמותה של אריאל בסרט "בת הים הקטנה".
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו
אליסה מילאנו
פוסטרים שלה התנוססו על לא מעט קירות
(צילום מסך)
כמו שקורה לא פעם עם שחקנים, היה ניסיון מתבקש להפוך את מילאנו גם לזמרת – פרט שלא רבים יודעים והיא כנראה שמחה על כך.
הפופולריות שלה ביפן הרקיעה אז שחקים וחברת תקליטים מקומית החתימה אותה על חוזה ל-4 אלבומים. הייתה לה מעורבות מינימלית ביצירה - היא טסה ליפן, הקליטה כל אלבום במשך כמה ימים וחזרה לארה"ב. היא לא הייתה שלמה עם הצעד הזה ואפילו די נבוכה ממנו, מה שגרם לכך שהאלבומים שלה שוחררו רק שם. "הרבה שחקנים שמוציאים אלבומים זוכים בארה"ב ללעג", היא הסבירה אז את ההחלטה. "אני מעדיפה להוציא את המוזיקה שלי במקום שבו יעריכו אותה".
הרבה הערכה היא לא קיבלה גם שם ולא ממש חרכה את מצעדי הלהיטים. מכיוון שממילא לא נהנתה מהקריירה הצדדית הזו, היא הסתפקה בארבעה אלבומים בלבד – האחרון יצא בשנת 1992, פלוס שני אוספי להיטים שיצאו בשנים שלאחר מכן. ואיך זה נשמע? הנה טעימה קטנה (ואל תטרחו לחפש אותה בספוטיפיי, בדקנו!).

משכנה לוהטת למכשפה לוהטת

"מי הבוס" ירדה מהאוויר בשנת 1992, וכמו הרבה כוכבים בני-עשרה, גם מילאנו התקשתה למצוא מקום ראוי בתעשיית הבידור. היא אמנם עבדה ללא הפסקה – אבל רוב הפרויקטים בהם השתתפה היו זניחים, כמו סרטי טלוויזיה שלא הותירו חותם או תפקידי אורח קצרים בסדרות טלוויזיה.
למרות זאת, היא ידעה שיש לה מזל ונתנה להוריה את הקרדיט על כך ששמרו עליה: "זו הייתה תקופה שבה שחקנים ילדים לא מצאו עבודה אחרי שהסדרה שלהם נגמרה. אבל יש לי משפחה נפלאה, ואני רואה הרבה מהילדים האלו שהתקשו להתמודד עם התעשייה ויודעת שהם היו מתקשים לא משנה מה".
המפנה חל כשהצטרפה לסדרה "מלרוז פלייס" בשנת 1997. סדרת הלהיט הייתה כבר בעונתה החמישית, אחרי ימי השיא שלה, אבל עזרה למילאנו לחזור לפריים טיים בתפקיד שהציג אותה מחדש לצופים בתור אישה צעירה ולוהטת.
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו ואנדרו שו, מתוך "מלרוז פלייס"
אליסה מילאנו ואנדרו שו, מתוך "מלרוז פלייס"
אליסה מילאנו ואנדרו שו, מתוך "מלרוז פלייס"
(צילום מסך)
כשהסתיימה הסדרה כשנתיים לאחר מכן, המפיק של "מלרוז פלייס" ארון ספלינג מצא את עצמו עם מחסור בשחקנית עבור הסדרה החדשה שלו "מכושפות". פרק פיילוט כבר הופק עם שחקנית אחרת, לורי רום, שלאחר הצילומים החליטה שלשחק מכשפה לא מסתדר עם אמונותיה הדתיות ועזבה.
מילאנו נכנסה לנעליה והשלימה את שלישיית השחקניות הראשיות שכללה גם את הולי מרי קומבס ואת שאנן דוהרטי, שכיכבה כמה שנים קודם לכן בסדרה המצליחה "בוורלי הילס 90210" גם היא מבית ספלינג.
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו
אליסה מילאנו
האידיליה לא תימשך הרבה זמן. מילאנו עם שאנן דוהרטי והולי מרי קומבס
(צילום: GettyImages)

"הרווחנו הון תועפות, ועדיין הייתה מישהי שלא הפסיקה לקטר"

שנותיה של דוהרטי ב-90210 היו אפופות בשמועות וסיפורים על התנהגותה הבעייתית מאחורי הקלעים וסכסוכים בלתי נגמרים עם חבריה לצוות. בסופו של דבר היא פוטרה, כך שהייתה זו בהחלט הפתעה כש-4 שנים לאחר מכן, היא וספלינג יישרו את ההדורים ושבו לעבוד ביחד ב"מכושפות".
למרבה הצער, גם כאן הצילומים לא עברו על מי מנוחות, כאשר הפעם היו אלו דוהרטי ומילאנו שלא הצליחו לעבור יום צילום מבלי לריב ולהתכתש אחת עם השנייה. בסוף העונה השלישית, כשהשתיים הבהירו למפיקים שהן לא מוכנות לעבוד יותר ביחד – דוהרטי שוב הייתה זו שהתבקשה לעזוב. היא דווקא סיפרה שהחליטה לפרוש מרצונה: "הייתה כל כך הרבה דרמה על הסט ולא מספיק תשוקה לעבודה. אין לי זמן לדרמות בחיים שלי, אז כבר לא היה לי אכפת". היא המשיכה ועקצה את מילאנו: "אני רוצה לעבוד עם שחקנים שבאמת אכפת להם ושרוצים להיות איפה שהם נמצאים. אין לי עניין לעבוד עם אנשים שכל הזמן מתלוננים על העבודה שלהם ואומרים שהם שונאים אותה".
בריאיון אחר היא המשיכה לתקוף: "מה כבר היינו צריכות לעשות? להגיד כמה שורות, לשבת בקרוונים שלנו ולהרוויח הון תועפות. ועדיין, הייתה מישהי אחת שלא הפסיקה לקטר על העבודה שלה בלי הפסקה".
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו ושאנן דוהרטי מתוך "מכושפות
אליסה מילאנו ושאנן דוהרטי מתוך "מכושפות
אליסה מילאנו ושאנן דוהרטי מתוך "מכושפות
(צילום מסך)
מילאנו מצידה, הייתה קצת פחות חריפה בדבריה, ואמרה בזמנו: "זה קשה כשיש שני אנשים מאוד שונים שצריכים לעבוד ביחד. אני מאוד רגועה ונינוחה ולה יש הרבה אנרגיות. היא מאוד עקשנית ורוצה לסיים מהר את העבודה".
בשנת 2013 מילאנו השוותה את ימי הצילום לצד דוהרטי ללימודים בתיכון: "אני יכולה להגיד שהיינו איתה במשך שלוש שנים ובהחלט היו כמה ימים קשים. חשבתי שבשנות ה-30 לחיי כבר לא אצטרך להתמודד עם דברים כאלו, התיכון נגמר". יחד עם זאת, היא הודתה שמעולם לא למדה בתיכון כי בשנותיה ב"מי הבוס", לימדו אותה באופן פרטי על הסט.
מעריצי הסדרה שמחו לשמוע שהשתיים יישרו מאז את ההדורים. לפני כמה שנים סיפרה מילאנו ל-Entertainment Tonight: "הייתי אומרת שאנחנו מיודדות. אני יכולה לקחת אחריות על הרבה מהמתחים שהיו אז בינינו. אני חושבת שהרבה מהקשיים שלנו נבעו מכך שהרגשתי שאנחנו בתחרות אחת עם השנייה, במקום שתהיה בינינו אחוות אחיות, כמו שהסדרה הציגה. וגם אני הייתי אשמה בזה".
24 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי הולי מרי קומבס אליסה מילנו מכושפות
שאנן דוהרטי הולי מרי קומבס אליסה מילנו מכושפות
תחרות במקום אחוות אחיות
(צילום: GettyImages)
לאחר שדוהרטי אובחנה עם מחלת הסרטן, מילאנו סיפרה: "כתבתי לה מיד כששמעתי על זה, ומאז אני שולחת לה מדי פעם הודעות ושואלת לשלומה. יש לי הרבה כבוד אליה. היא שחקנית נהדרת, היא כל כך אוהבת את המשפחה שלה והלוואי שהייתי בטוחה בעצמי מספיק באותן שנים כדי להבין את זה".
גם דוהרטי נשמעה מפויסת: "היינו חברות, אבל לא תמיד. האם היו זמנים קשים? כן. אבל כשעובדים ביחד באופן צמוד כל כך, ברור שיהיו זמנים קשים".
הסדרה שרדה את העזיבה של דוהרטי ושודרה במשך חמש עונות נוספות, כשאת מקומה של דוהרטי תפסה רוז מקגאוון. גם איתה הסתכסכה מילאנו – תכף נגיע לשם.
24 צפייה בגלריה
חיוכים מזוייפים. מילאנו עם רוז מקגוון והולי מרי קומבס
חיוכים מזוייפים. מילאנו עם רוז מקגוון והולי מרי קומבס
חיוכים מזוייפים. מילאנו עם רוז מקגוון והולי מרי קומבס
(צילום: Gettyimages)

עוררה גל של מיליוני ציוצי #MeToo

מבחינת קריירה, "מכושפות" הייתה ההצלחה הגדולה האחרונה של מילאנו. כמו אחרי "מי הבוס", היא לא באמת הפסיקה לעבוד, אבל כיכבה מאז בעיקר בסדרות שלא שרדו יותר מדי עונות, עשתה תפקידי אורח והנחתה את עונות האול-סטאר של הריאליטי "פרויקט מסלול".
בשנים האחרונות היא ידועה בעיקר בתור אקטיביסטית למען מטרות חשובות כמו גיוס כספים עבור ילדים במצוקה, התרמות למען חקר מחלות ופיתוח תרופות והגברת המודעות לזכויות בעלי החיים וטבעונות.
היא גם הייתה בין אלו שחיזקו משמעותית את תנועת "מי טו" בשנת 2017, לאחר חשיפת פשעיו המיניים של המפיק הארווי ווינשטיין. מילאנו שביקשה מעוקביה לשתף בטוויטר מקרים וחוויות בהם היו קורבנות להטרדות או תקיפות מיניות לצד ההאשטאג #metoo (כינוי לתנועה להעלאת המודעות לאלימות מינית בבנות מיעוטים, שיזמה ב-2006 אישה בשם טראנה בורק).
בקשתה זכתה למיליוני תגובות וציוצים של גולשים ששיתפו את סיפוריהם, מה שהביא בהמשך לפריחת המאבק בהטרדות המיניות. "הדבר הנפלא ביותר שיצא מכך היה לא רק הנשים שעמדו והשתמשו בקול שלהן, אלא שכולן התאחדו ועמדו זו לצד זו. הכאב הקולקטיבי שחשנו הפך לכח קולקטיבי. זה מדהים", אמרה מילאנו לאחר מכן.
24 צפייה בגלריה
מכושפות אליסה מילאנו
מכושפות אליסה מילאנו
האשטאג metoo פרח בזכותה
(צילום: Gettyimages)

"את גורמת לי לרצות להקיא, מזוייפת שכמוך"

מילאנו אמנם יישרה את ההדורים עם דוהרטי, אבל כנראה שחשה מחויבת להיות בכסאח לפחות עם מכושפת אחת בכל זמן תמידי, מכיוון שלנעליה של דוהרטי בסכסוך נכנסה רוז מקגוון.
עוד בזמן צילומי התוכנית היו שמועות על כך שהשתיים לא הסתדרו, אבל בשנים האחרונות הסכסוך התגלגל באופן פומבי לעיני כל, לאחר שמילאנו תמכה בג'ורג'ינה צ'פמן, אשתו דאז של הארווי וויינשטיין, שגם מקגוון הייתה בין קורבנותיו. "היא אמא טובה ואשה נהדרת. היא עוברת תקופה קשה, זה מאוד עצוב", אמרה מילאנו בריאיון על צ'פמן. מקגוון הייתה פחות סימפטית וזעמה על מילאנו: "את גורמת לי לרצות להקיא. ממש עשית לי פלאשבקים בגוף. כל הכבוד, מזויפת שכמוך", צייצה לה. לאחר מכן אמרה גם שהיא פשוט לא מחבבת את מילאנו באופן כללי: "היא שקר אחד גדול", אמרה.
אחרי שמקגוון העבירה ביקורת על המפלגה הדמוקרטית ומילאנו נזפה בה על כך בטוויטר, מקגוון לא נשארה חייבת וצייצה שמילאנו הרוויחה במהלך צילומי "מכושפות" 250 אלף דולר בשבוע ועדיין לא הייתה מרוצה: "היו לך התקפי זעם לפני כל הצוות, צרחת 'לא משלמים לי מספיק כדי לעשות את החרא הזה'. התנהגת באופן מחפיר מדי יום. בכיתי בכל פעם שחידשו אותנו לעוד עונה, כי הפכת את הסט לרעיל. תעזבי אותי בשקט מזויפת שכמוך".
אז כמו שאפשר להבין, חידוש ל"מכושפות" עם כל השחקניות כנראה שלא יהיה בזמן הקרוב - אבל אולי מקגוון ודוהרטי יוכלו למצוא מכנה משותף.
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו רוז מקגוון ארון ספלינג
אליסה מילאנו רוז מקגוון ארון ספלינג
"בכיתי בכל פעם שחידשו אותנו לעוד עונה". מילאנו ומקגוון לא נראות מאושרות, לצד מפיק הסדרה ארון ספלינג
(צילום: GettyImages)

קלטת סקס עם סוף לא שמח

בזמן שעל הסט של "מכושפות" מילאנו הייתה עסוקה כנראה בלריב ולקטר, כלפי חוץ היא הייתה עסוקה בלמתג את עצמה בתור סמל מין. היא כמובן לא המציאה את הגלגל, שכבר הפך לסוג של קלישאה: כוכבים שמתפרסמים כילדים חמודים, מתבגרים ורוצים להוכיח שהם פונים כעת לקהל בוגר יותר. לרוב, הם עושים זאת בדרך פשוטה: מורידים בגדים.
בניגוד להרבה קולגות, מילאנו מעולם לא הלכה עד הסוף, לא הצטלמה לפלייבוי או בעירום מלא – אבל כן אימצה תדמית סקסית שכללה מינימום בגדים ותמונות סקסיות במגזינים. מצד שני, היא הבהירה שלא כדאי להתעסק איתה כשב-1998 תבעה מגזין שפרסם תמונות עירום מזויפות שלה.
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו
אליסה מילאנו
(צילום מסך)
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו
אליסה מילאנו
(צילום מסך)
לתדמית הלוהטת תרמו מפיקי "מכושפות", שהקפידו להלביש את הכוכבות שלהן בבגדים קצרצרים, למרות (ואולי בגלל?) שהסדרה שודרה ברשת WB אשר יועדה בעיקר לנוער. מילאנו סיפרה: "במהלך 80 אחוז של כל פרק התרוצצתי בחזייה ובתחתונים. נאלצנו ללבוש כמה שפחות כדי להפוך את הסדרה ללהיט".
גם בגיל מאוחר יותר היא הוכיחה שפעם לוהטת, תמיד לוהטת, כשב-2013 הצטלמה לשער המגזין Maxim בחולצה פתוחה, והטרילה את הגולשים כשפרסמה סרטון שלה ושל גבר מסתורי, שנפתח כמו התחלה של סרט סקס ביתי ומסתיים במשדר חדשות על המצב בסוריה. אקטיביסטית מסורה, כבר אמרנו?
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו והולי מרי קומבס מתוך "מכושפות"
אליסה מילאנו והולי מרי קומבס מתוך "מכושפות"
"נאלצנו ללבוש כמה שפחות". מילאנו וקומבס מתוך "מכושפות"
(צילום מסך)

נישקה הרבה צפרדעים, אבל חתיכים

מילאנו צחקה על עצמה פעם: "היסטוריית הדייטים שלי ארוכה יותר מהרזומה המקצועי שלי" - והיא לא הגזימה.
היא התחילה די מוקדם - עם כוכב הסדרה "להתגבר ולהתבגר" קירק קמרון, איתו היא יצאה בשנת 1985 כשהשניים רק עשו את צעדיהם הראשונים בעולם הבידור. היא הייתה בת 13 והוא מבוגר ממנה בשנה, והיא סיפרה: "הדייט הראשון שלי אי פעם היה איתו. אמא שלו אספה אותי מהבית שלי והסיעה אותי אליהם. הוא שם יותר מדי בושם".
24 צפייה בגלריה
קירק קמרון אליסה מילאנו
קירק קמרון אליסה מילאנו
היה הדייט הראשון שלה. מילאנו וקירק קמרון
(צילום מסך)
כפי שתוכלו לתאר לעצמכם, עיתוני הבידור והנוער עקבו בשקיקה אחרי מסעה בנבכי עולם האהבה הצעירה וגם הדביקו לה לעיתים רומנים עם כוכבים מצליחים אחרים של אותה התקופה, למשל השחקן קורי פלדמן – זוגיות שהיא הכחישה.
לעומת זאת, היא כן יצאה באופן רציני ובמשך שלוש שנים עם השחקן המנוח קורי היים, עד שנפרדו בשנת 1990. הוא הלך לעולמו בשנת 2010, כתוצאה ממנת יתר והיא צייצה בתגובה: "התעוררתי ושמעתי את החדשות העצובות. נוח על משכבך בשלום נער מתוק".
לאחר מכן היא יצאה עם שחקן ההוקי הקנדי וויין מקבין ועם השחקנים דייוויד ארקט וג'ונתן סילברמן, אבל מערכת היחסים הבוגרת הראשונה שלה הייתה עם כוכב הסדרה "שולחן לחמישה" סקוט וולף.
הם החלו לצאת ביחד בשנת 1993, לאחר שהצטלמו ביחד לסרט "דאבל דראגון", והתארסו אחרי ארבעה חודשים בלבד: "אני משוכנע שאנחנו שני חצאים של אותה הנשמה", אמר אז וולף ומילאנו התגוננה בפני המצקצקים: "אני לא רוצה שיגידו שאנחנו כמו הזוגות שנפגשו על סט צילומים. זה ממש לא ככה. תראיין אותנו בעוד 25 שנים ונוכיח את זה".
ובכן, הם בקושי זכו לחגוג שנת זוגיות אחת לפני שביטלו את האירוסים ונפרדו, וכמו הזוגיות שלהם, גם סרטם המשותף לא זכה ליותר מדי הצלחה.
24 צפייה בגלריה
סקוט וולף ואליסה מילאנו, מתוך הסרט "דאבל דרגון"
סקוט וולף ואליסה מילאנו, מתוך הסרט "דאבל דרגון"
סקוט וולף ואליסה מילאנו, מתוך הסרט "דאבל דרגון"
(צילום מסך)
מילאנו גם חשפה שבמהלך השנה שלהם ביחד, היא נכנסה להיריון פעמיים למרות שהשתמשה בגלולות נגד היריון ונאלצה לעבור הפלות כי לא הרגישה מוכנה להפוך לאמא: "זה היה נוראי. חינכו אותי כקתולית ולפתע הייתי בקונפליקט עם האמונה שלי. אבל הייתה לי קריירה, עתיד ופוטנציאל. זה מה שהחלטתי, זו הייתה הבחירה שלי והיא הייתה הנכונה עבורי. זו לא הייתה החלטה קלה וזה לא משהו שרציתי, אבל זה משהו שהייתי צריכה לעשות".
24 צפייה בגלריה
סקוט וולף
סקוט וולף
אמצעי המניעה לא עזרו. סקוט וולף
(צילום: GettyImages)
אם בזוגיות עם וולף, הם הבינו שהתארסו מהר מדי וביטלו הכל לפני שהגיעו לחופה – ב-1998 היא ובן זוגה דאז, הזמר קינג'ון טייט, לא השכילו לעשות זאת והתחתנו אחרי חמישה חודשי זוגיות בלבד. החתונה נערכה בערב השנה החדשה של 1999, ועד תחילת המילניום הם כבר היו גרושים.
בין לבין גם היו שמועות על דייטים עם כוכבים כמו מארק וולברג, גרג וואן וג'ייסון בהר, אבל הסיפור הצהבהב ביותר הגיע בשנת 2000, אז בישרו מדורי הרכילות על רומן בין מילאנו והשחקן בריאן קראוס, שכיכב לצידה ב"מכושפות". רומן שמלבלב על סט צילומים בין שני שחקנים הוא דבר שבשגרה בהוליווד, רק שקראוס היה נשוי באותה תקופה – מה שהפך את העניין למעט בעייתי (ובכל זאת מדובר בהוליווד, כך שיוצא מגדר הרגיל זה לא היה). מקורב למילאנו סיפר למדורי הרכילות: "היא הייתה זו שהתחילה איתו, והוא זרם איתה. הם ניהלו רומן לוהט".
קראוס ואשתו בת' התגרשו זמן קצר לאחר חשיפת הרומן, לאחר ארבע שנות נישואים. אחר כך כבר לא הייתה לזוג הטרי סיבה להסתתר – הם נצפו מתנשקים, מבלים ומטיילים ביחד כשהם אוחזים ידיים. ייתכן ואשתו לשעבר של קראוס שמחה לגלות שאחרי כמה חודשים הם פירקו את הקשר וחזרו להיות קולגות בעבודה בלבד.
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו ובריאן קראוס מתוך "מכושפות"
אליסה מילאנו ובריאן קראוס מתוך "מכושפות"
אליסה מילאנו ובריאן קראוס מתוך "מכושפות"
(צילום מסך)
כנראה שמילאנו לא מצאה צורך לקחת לעצמה זמן ליהנות מחיי הרווקות, והמשיכה לצאת לדייטים ולנהל מערכות יחסים שלא החזיקו מעמד זמן רב מדי. היא לא צחקה כשאמרה שרשימת בני הזוג שלה ארוכה: "נאלצתי לנשק הרבה צפרדעים עד שמצאתי את הנסיך שלי".
בין הצפרדעים האלו היו סולן להקת "לימפ ביזקיט" פרד דרסט, השחקן אריק דיין שהתארח ב"מכושפות" וכמה שנים לאחר מכן עבר לשבור לבבות ב"אנטומיה של גריי", שחקני הבייסבול קארל פאבאנו, בארי זיטו ובראד פני, וג'סטין טימברלייק שסיפר בריאיון שהיה דלוק עליה עוד בימי "מי הבוס": "יצאנו קצת וזה היה מוזר, כי הייתי אובססיבי אליה בתור ילד", הודה.
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו אריק דיין
אליסה מילאנו אריק דיין
מילאנו ואריק דיין
(צילום: GettyImages)
בוודאי שמתם לב שהמשותף לכל הנוכחים ברשימה היא העובדה שמדובר בידוענים, ומילאנו ביקשה להבהיר: "הייתי שמחה לצאת גם עם שרברב טוב או רופא". ובכן, במקום שרברב היא מצאה סוכן שחקנים בשם דייוויד בוגליארי ואיתו קיבלה מעט נחת רומנטי. הם החלו לצאת ביחד בשנת 2006 והתחתנו כ-3 שנים לאחר מכן. היום הם הורים ל-2 ילדים: מיילו (11) ואליזבלה (8).
מילאנו הודתה בעבר שלא הכל ורוד בחיי הנישואים שלהם: "קשה לתחזק נישואים מוצלחים בהוליווד, אבל גירושים לא באים בחשבון. זו עבודה קשה אבל אין מישהו אחר שהייתי רוצה לעבוד לצידו. הדבר החשוב ביותר הוא לצחוק. אם אתם מסוגלים לצחוק ביחד, אתם תצליחו לעבור הכל ביחד".
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו ובעלה דייוויד בוגליארי
אליסה מילאנו ובעלה דייוויד בוגליארי
אליסה מילאנו ובעלה דייוויד בוגליארי
(צילום: GettyImages)

שתזכי לשנה הבאה!

תרבות חידושי הסדרות הנוסטלגיות הפכה אמנם למאוסה ונראה שכמעט כל ניסיון שכזה נכשל חרוצות – אבל זה לא אומר שכוכבי העבר אומרים נואש. הפעם תורה של מילאנו לנסות להכות בברזל (שכבר התקרר, אבל אולי היא תצליח לחמם אותו?) בעזרת חידוש לסדרה שהפכה אותה לכוכבת, "מי הבוס".
היא ואביה הטלוויזיוני טוני דנזה יאחדו כוחות, אבל רוב הקאסט המקורי כנראה לא יהיה שם – קת'רין הלמונד הלכה לעולמה, וכרגע לא ברור מה תהיה מידת המעורבות של ג'ודית' לייט ודני פינטאורו. גם לא בטוח שיש כל כך ביקוש לקומדיה שאמנם הייתה הצלחה גדולה בשנות ה-80, אבל לא נחשבת לכזו שהצופים מתגעגעים אליה או רואים בה אייקונית מדי.
בכל אופן, מילאנו אופטימית: "שלחנו את התסריט לפרק הראשון לרשת שתשדר אותנו, ואנחנו מחכים לשמוע אם הם יאשרו לנו להתחיל את הצילומים, אני מאוד נרגשת ואמשיך לעדכן". היא סיפרה לפני כשבועיים.
בתור חובבי נוסטלגיה אדוקים, נודה שבהחלט היינו רוצים לתת צ'אנס לכזו סדרה, אבל אנחנו גם מציאותיים ולכן לא מחכים בקוצר רוח.
24 צפייה בגלריה
אליסה מילאנו
אליסה מילאנו
יום הולדת שמח! אליסה מילאנו
(צילום: GettyImages)